Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie     

  1. Z ostatniej godziny
  2. Niemiecki automobilklub ADAC, między innymi świadczący usługi z zakresu assistance, wskazał 10 najlepszych używanych samochodów osobowych, które są najmniej awaryjne. Sprawdźmy ranking 5 najlepszych używanych pojazdów 2019 roku przygotowany na podstawie danych z działalności ADAC. Najlepsze auta 8-letnie W czołówce używanych aut w segmencie A wyprodukowanych w 2011 roku ADAC wskazał następujące samochody: Toyota Aygo, Hyundai i10, Chevrolet Spark, Citroen C1, Smart ForTwo. Na drugim biegunie w segmencie A w tej kategorii znalazł się zaś Fiat Panda. Najlepsze samochody 10-letnie Oceniono również używane samochody osobowe liczące sobie dekadę, czyli wyprodukowane w 2009 roku. ADAC wskazał wśród nich takie auta jak: Hyundai i10, Kia Picanto, Toyota Aygo, Suzuki Splash, Fiat Panda. Najgorszy wynik wśród 10-letnich aut używanych uzyskał Chevrolet Matiz, który zdaniem niemieckiego automobilklubu jest najbardziej awaryjnym autem w swojej klasie. Samochody segmentu B Znakomicie pod kątem niskiej awaryjności został oceniony 8-letni samochód z segmentu B – Mitsubishi Colt. Daleko za nim, według ADAC, znalazły się w tej kategorii motoryzacyjnej inne modele 8-letnich używanych samochodów osobowych: Audi A1, Fiat Punto, Honda Jazz oraz Mini One. Najgorszy wynik wśród używanych samochodów segmentu B z rocznika 2011 uzyskał Hyundai i20. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem 10-letniego samochodu z segmentu B, to najlepszym dla niego wyborem będzie, podobnie jak w przypadku samochodów o 2 lata młodszych, Mitsubishi Colt. Na liście ponownie, tym razem na 2. miejscu, znalazła się też Honda Jazz, a na 4. Mini One. Dobrze oceniono także Toyotę Yaris oraz Mazdę 2. Najgorszy wynik według ADAC pod kątem niezawodności uzyskał zaś Seat Ibiza. Ocena samochodów kompaktowych Używane samochody mogą w pełni zaspokoić wymagania klientów, a są przy tym znacznie tańsze od nowych. Jaki używany samochód osobowy klasy kompaktowej kupić? Na pewno warto przeanalizować ranking ADAC lub zwrócić się do specjalistów z firmy https://www.uzywanejaknowe.pl/. 8-letnie samochody w tym segmencie, w które według ADAC warto zainwestować to: BMW X1, Mercedes klasy A, BMW serii 1, a 10-letnie auta godne uwagi to: Mercedes klasy A, BMW serii 1 oraz Toyota Auris. https://www.uzywanejaknowe.pl/
  3. Dzisiaj
  4. TomekGd

    Turbo do Mokka 1.6?

    e no, nie taki on mulasty znowu, chyba ,że od konkretnej sztuki to zależy. Moja zrywna i hoża do ucieczek jest mimo nalatanych blisko 80 tys km od 2017r. Ale od początku autostrady wąchała, nie pasła się na poboczach średnia prędkość przelotowa 90 km/h, na autostradach zawsze okolice 140 plus km/h na tempomacie w miarę możliwości . Raz cewka padła oraz mechanizm wycieraczek i tyle. Więc może styl jazdy tez ma wpływ na ten egzemplarz? Oleje i filtry wymiana co 30 tys/lub raz w roku/ a tak to paliwo i płyn do spryskiwaczy uzupełniam. Klima cały czas włączona, nie wiem za co by moją jeszcze pochwalić? Nieskromny może jestem, ale na forum od początku użytkowania autka spoglądam i czytam Wasze opinie. Moja jest jak najbardziej pozytywna
  5. Wczoraj
  6. Na ten rozrząd Pan przyjechał do nas z Wrocławia, bo tam albo ASO za 10 tys chciało robić, albo niezależne warsztaty nie chciały się podjąć tematu. Na jednym ze zdjęć widać kolejny numer napinacza: 55506002 Zestaw rozrządu kupowany w ASO bo nikt nie produkuje w zamienniku.
  7. Kilka sekund trwa zanim ciśnienie osiągnie właściwą wartość, by napinacz napiął łańcuch.
  8. Tak objawy są dokładnie takie, tylko czy przy rozrządzie rzegotanie nie powinno szybko ustąpić? U mnie trwa długo. Ustępuje dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Odgłos dochodzi od strony skrzyni biegów (czyli z tego co się orientuję od strony rozrządu właśnie).
  9. Yogi

    Pedał przyspieszenia

    Wielkie dzięki za odpowiedź :-) 😄
  10. TomekGd

    Pedał przyspieszenia

    Zwłaszcza stojąc w korku czy na "światłach" i bumcy bumcy z zimnym łokciem, 😂. ot , ktoś pomyślał,
  11. Ostatni tydzień
  12. to jest dokładnie wspomiany wcześniej Włodarski znany na wielu róznychy forach Opla. Usługa kodowania Buicka na Opla, czyli wszystko ...język, radio aktualne mapy itp itd sam język i radio 900zł Jeśli masz ENCORE bez navi to bez problemu ją zrobi Usługę można wykonać "wysyłkowo" lub na miejscu
  13. buzok

    Pedał przyspieszenia

    To jest normalne...zabezpieczenie silnika przed bezmyślnym pilowaniem silnika...
  14. osman71

    Pedał przyspieszenia

    Da sie, tylko pokonaj opor pedalu, to takie przyzwyczajenie.
  15. Cześć Wam mam pytanie do znawców , jak dodaje gazu na postoju to praktycznie nie można wkręcić silnika na obroty tak jakby coś go trzymało i nie pozwalało tego zrobić . czy wy tez tak macie ? Jak jadę to samochód sprawuje się normalnie, żadnych innych anomalii nie zauważyłem . silnik to 1,4 140 KM Mokka 2018 przebieg 9 tys. Pozdrawiam
  16. Miałem w rękach oba. Nie różnią się niczym. Leżało jedno obok drugiego. Zmiana numeru nie oznacza zmiany konstrukcyjnej. Poza tym są jeszcze 55494322 oprócz wyżej wymienionych. Moim zdaniem na podstawie pragmatyki: numery w EPC są najprawdopodobniej przyporządkowane do konkretnego typu silnika (DTH, DTC, DTE, DTJ, DTL wynikającego z dekodowania VIN - bo tyle odmian tych silników jest), mimo braku fizycznych różnic i możliwości bezproblemowej zamiany.
  17. Coś zmienili: 2) 55578429 6 36 451 Napinacz, łańcuch rozrządu (nr. - użyj 55488244 6 36 608) 2) 55488244 6 36 608 Napinacz, łańcuch rozrządu (nbs. - stosować 55494322)
  18. ArKos

    Turbo do Mokka 1.6?

    To zmień lepiej auto.
  19. Witam, mam pytanie odnośnie tego mulistego silnika benzynowego 1.6, 115koni, 2013r. Czy jest możliwość wsadzenia turbo. Jaki orientacyjny koszt, i ile da radę upchnąc koni. Powiem szczerze te 150 koni już by mnie uradowało, bo ciągle myśle nad wymianą autka, a że w ciągu 7 lat, nalatane jest 41 tys km, w zime nie jeżdzony, garażowany i cały zabezpieczony ceramiką, także stan perełka to wolałbym eksploatować samochód dalej.
  20. OK, dzięki. Dzisiaj przysłuchałem się temu klekotaniu bliżej. Nie występuje za każdym razem przy odpalaniu. Trwa nawet kilkanaście sekund lub nawet dłużej. Gdy zgaszę i odpalę auto jeszcze raz to za drugim razem silnik odpala normalnie.
  21. no właśnie wygląda na to, że nie ma żadnej nadrzędnej jednostki dla krajowych działów obsługi klienta. a szkoda.
  22. Wiesław

    Awaria - silnik, chłodnica

    Czyli tak ja napisalem: Napisano 9 Styczeń Cześć.Uważam ,ze wypalone gniazda(w/g mnie to sciema)nie maja nic wspólnego z przegrzaniem,wczesniej kontrolka check-wypadanie zapłonów.Po prostu był mały wyciek płynu,brak kontrolki poziomu i trzeba sprawdzac fizycznie poziom
  23. ar2r

    Awaria - silnik, chłodnica

    A czy nie powinno się wymienić gumowych uszczelniaczy zaworów?
  24. ArKos

    europejski opel customer care?

    https://www.opel-infotech.com/impressum.html?language=8
  25. ArKos

    Awaria - silnik, chłodnica

    Wszystko, co ucierpiało na skutek przegrzania. Temat rzeka. Może pół silnika, może sama głowica. Na pewno wymagane i wskazane byłoby sprawdzenie pierścieni, czy nie zapiekły się od temperatury. Według instrukcji serwisowej GM to prawda - wymienia się całą głowicę. Nie jest żadnym problemem wymiana gniazd dla zakładu regenerującego głowice.
  26. Koszt rozrządu w ASO (części + robota) pod 10 tys. zł. Mogę wskazać punkt, gdzie zostanie wszystko zrobione za 6 tys. zł ale to śląsk - okolice Katowic. Pracowałem tam. Wróżka nie byłaby w stanie nic powiedzieć. Teoretycznie po zrobieniu rozrządu powinien ze stówkę przelatać.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.