Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 17.05.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    leszczyk

    Przyśpieszenie w automacie

    PZDR. Mokka X elitka 1,4T 140km, automat 2017/10, 20100km przebiegu. Automat to świetna rzecz, ale trzeba się do niej przyzwyczaić. Biegi "zmieniasz" pedałem gazu, kopiesz w gaz skrzynia redukuje biegi, odpuszczasz gaz zmienia na wyższy, oczywiście na taki jaki trzeba w zależności od prędkości i obciążenia. Piszesz: "Ostatnio jadę np. 80km/h nagle wciskam pedał w podłogę i auto przyśpiesza obroty idą po 6tys. ale nie zmienia biegu na wyższy." Jedziesz 80/h na najwyższym biegu. Nie zmienia na wyższy, a redukuje bieg nawet o kilka, obroty skaczą do 6tys, ""wciska Cię w fotel"" HA. Ogranicznik obrotów (komputer) działa i zmienia bieg na wyższy i tak po kolei, chyba, że odpuścisz gaz, wtedy przełączy na najwyższy. Przy 6tys obr na najwyższym biegu miałbyś jakieś 190/h. Pytasz jak wyprzedam na trasie?. Oczywiście w zależności od sytuacji, jeżeli to trzeba zrobić szybko daję pełny gaz tzw. "kick down" i albo ciągnę do całkowitego wyprzedzenia, lub w trakcie odpuszczam gaz, bo mam odpowiednią prędkość, a w innych sytuacjach wciskam gaz delikatniej, wtedy redukuje np o 1 bieg, lub wyprzeda na tym samym.
  2. 1 punkt
    ArKos

    Mokka 1.4T -fabryczne LPG

    W autoryzowanych serwisach coraz częściej zatrudnia się osoby, które nie mają dostatecznie dużo wiedzy i doświadczenia. Wszystko rozbija się o kasę. Dobry i doświadczony mechanik nie będzie pracować za śmieszne pieniądze w ASO, skoro w warsztacie niezależnym zarobi 2 razy więcej - logiczne. Skutek: niekompetencja w ASO. Poważne problemy są nie rozwiązywane lub angażuje się centralę, która do pomocy jest tak chętna, jak każdy z Was do wyrzucania gnoju z chlewu... Dobrzy mechanicy się zwalniają, bo nie chcą im podnosić pensji i na ich miejsce przychodzą nieopierzone ćwoki, które najchętniej nie robiłyby nic ale chciały zarabiać. 2000 dla gówniarza po szkole mającego 20 lat to nie najgorzej, jeśli jest na garnuszku rodziców. Dla chłopa, który ma rodzinę na utrzymaniu, jest to kwota nie do przyjęcia. I o to właśnie chodzi. ASO coraz częściej jest GORSZE od co drugiego kowala. My w naszym warsztacie naprawiamy sterowniki. ASO wymienia. My w naszym warsztacie regenerujemy podzespoły. ASO wymienia. My w naszym warsztacie mamy 1/3 cen ASO, a mimo to zarabiamy godziwe pieniądze. Powinno być odwrotnie patrząc na ceny... Nasz szef nie mieszka w willi z basenem i nie ma 10 samochodów, których wartość przewyższa dochody całego życia niejednego zwykłego człowieka. Nasz szef jest normalny i uczciwie płaci za uczciwą pracę ale wymaga zawsze jednej rzeczy: jakość. W ASO najczęściej jest jakoś. Jedna litera, a różnica ogromna.
  3. 0 punktów
    Sym

    Falowanie obrotow

    W moich Astrach CDTI, (pompa Denso), przyczyną falowania zawsze był właśnie przycierający się ten zawór. Prawdopodobnie opiłki metalu z współpracujących ze sobą części pompy wtryskowej go przycierają. Kilka razy go rozbierałem, traktowałem papierem ściernym i pastą polerską. Pomagało na krótko. Jeśli masz ten silnik, to jest ten zawór: https://opel.7zap.com/pl/car/j13/g/3/7-0/#2X
  4. 0 punktów
    ArKos

    Falowanie obrotow

    Moim zdaniem bardziej pompa wysokiego ciśnienia i jej zawór regulacyjny.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.