Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 02.03.2020 uwzględniając wszystkie działy

  1. 1 punkt
    ArKos

    Wymiana filtra oleju

    W misce olejowej od dołu.
  2. 1 punkt
    Wiesław

    Kilka pytań add. Silnika 1.4T i gazu ?

    Tak -z wymianą filtrów nie ma problemów
  3. 1 punkt
    Wiesław

    temperatura 1.4 Turbo (140 KM)

    Temperatura na wskażniku -temp.silnika
  4. 1 punkt
    vitoldo

    temperatura 1.4 Turbo (140 KM)

    Potwierdzam, że 1.4T 152 KM też bardzo szybko osiąga temperaturę maks. Kilka minut albo 3-4 km.
  5. 1 punkt
    ArKos

    temperatura 1.4 Turbo (140 KM)

    Ciesz się, że szybko łapie temperaturę. Ja bym chciał, żeby Mokka tak szybko się grzała. Muszę z 5-6km przejechać, żeby było 90*C. Przy mrozach jeszcze więcej.
  6. 1 punkt
    ArKos

    temperatura 1.4 Turbo (140 KM)

    Termostat jest 106*C. Ta temperatura ma być taka. W starszych modelach termostaty były 86 i 94*C ale i ciśnienie w układzie było niższe. Obecnie produkowane mają właśnie takie temperatury otwarcia termostatu - 106*C. Bez paniki.
  7. 1 punkt
    miszkoo

    tuning wewnętrzny

    Z ciekawości przejrzałem wschodnie forum, jest dużo ciekawych wątków. Mnie zainteresowały mody m.in. liczników, lamp itp. https://www.drive2.ru/r/opel/mokka/758179/ - tutaj na bogato, ktoś włożył naprawdę sporo pracy. Pod zdjęciami auta, opisy i zdjęcia z poszczególnych modyfikacji. i wiele innych....
  8. 1 punkt
    markoni

    Mokka X czyli coś z niczego. 1.4T 2017

    No to nie ma sprawy wiesz mieszkam w dużej aglomeracji sprawa zamknięta pozdrawiam tych co uraziłem
  9. 1 punkt
    ArKos

    Zakup mokki

    Albo jesteś młody, albo naiwny. Taki zwykły Kowalski czy Nowak, co się nie zna na autach, bierze do zakupu mechanika czy też zleca sprawdzenie. Patrząc na tą Astrę z kradzioną maglownicą jak widać można przepchać numer bezwypadka nawet w salonie (Jeep to kolejny argument). Jeżeli sprytnie pokamuflują ślady ingerencji, jeżeli lakiernik jest fest fachura i maluje na grubość, to zapomnij o wyczajeniu szamba. Nikt sie nie jorgnie że to przeklepana wiata autobusowa. Tym bardziej zwykły szary człowiek, który usłyszał od ASO że auto jest ok, że ma orginalną grubość całego lakieru, że z autem jest wszystko ok. Kupi, a potem sie zabije przy drobnej stłuczce bo poduszka zamiast wyleźć górą deski, wypcha mu na ryja schowek. Każdy ma swoje racje, ale uważam, że nie musisz kijem Wisły zawracać, aby udowodnić, że naprawa powypadkowa to nic złego. Nie musisz mówić, że się unika takich miejsc - a skąd będziesz wiedział, że w takim miejscu nie wyrzeźbili takiego Jeepa czy Astry? Naprawy powypadkowe są przewidziane, przewidują je również biuletyny techniczne poszczególnych marek, ale takie naprawy wymagają zastosowania nowych elementów, odpowiedniej technologii naprawy a przede wszystkim generują kosmiczne koszty. Nawet po takiej naprawie auto nie jest w 100% pełnowartościowe i każdy jeden blacharz to powie. Ok, będzie bezpieczne, ale nie to samo jak w fabryce poskładane. Raz jebnięte, ciągnięte i spawane to nie to. I co byś nie mówił, to nikogo nie przekonasz. No chyba że to będzie osoba, która albo ma w dupie bezpieczeństwo albo nie zdaje sobie sprawy z technicznej strony tego zagadnienia. No i poza konkursem: ŻADEN warsztat nie naprawia zgodnie z technologią producenta, bo taka naprawa jest nieekonomiczna i auto per saldo wychodzi sporo drożej niż bezwypadek w tym roczniku. Sory, taki mamy klimat, każda handlarzyna chce max zarobić i dlatego pchają używane części, lepią plasteliną tam gdzie nie widać i tną koszty gdzie się da. Bo to nie Caritas tylko handlarz. Mógłbym wskazać sporo konkretów i na konkretnych egzemplarzach, ale mija się to z celem. Nie ma sensu udowadniać, że koło jest okrągłe.
  10. 1 punkt
    Jackof

    Mokka x dziwny odgłos podczas odpalania

    Po swojemu wywnioskowałem tak. Oni zawsze tak przykrecali w serwisie. Na 5 lat wymieniałem świece 3-4 razy (co rok lub 15 tys km) Od nowości końcówka izolatora była jak szpilka ( LPG). I moje kolejne pytanie czemu na jednym cylindrze Gwint czysty ok, a na kolejnym upaprany sądzą? do połowy.??( one zawsze widocznie się mogły inaczej wkręcać??) Zużycie świec swoją drogą też nie było nigdy równomierne.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.