Skocz do zawartości

visera

Administrator
  • Zawartość

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana visera w dniu 15 Marzec 2015

Użytkownicy przyznają visera punkty reputacji!

O visera

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

456 wyświetleń profilu
  1. Niemiecki automobilklub ADAC, między innymi świadczący usługi z zakresu assistance, wskazał 10 najlepszych używanych samochodów osobowych, które są najmniej awaryjne. Sprawdźmy ranking 5 najlepszych używanych pojazdów 2019 roku przygotowany na podstawie danych z działalności ADAC. Najlepsze auta 8-letnie W czołówce używanych aut w segmencie A wyprodukowanych w 2011 roku ADAC wskazał następujące samochody: Toyota Aygo, Hyundai i10, Chevrolet Spark, Citroen C1, Smart ForTwo. Na drugim biegunie w segmencie A w tej kategorii znalazł się zaś Fiat Panda. Najlepsze samochody 10-letnie Oceniono również używane samochody osobowe liczące sobie dekadę, czyli wyprodukowane w 2009 roku. ADAC wskazał wśród nich takie auta jak: Hyundai i10, Kia Picanto, Toyota Aygo, Suzuki Splash, Fiat Panda. Najgorszy wynik wśród 10-letnich aut używanych uzyskał Chevrolet Matiz, który zdaniem niemieckiego automobilklubu jest najbardziej awaryjnym autem w swojej klasie. Samochody segmentu B Znakomicie pod kątem niskiej awaryjności został oceniony 8-letni samochód z segmentu B – Mitsubishi Colt. Daleko za nim, według ADAC, znalazły się w tej kategorii motoryzacyjnej inne modele 8-letnich używanych samochodów osobowych: Audi A1, Fiat Punto, Honda Jazz oraz Mini One. Najgorszy wynik wśród używanych samochodów segmentu B z rocznika 2011 uzyskał Hyundai i20. Jeśli ktoś zastanawia się nad zakupem 10-letniego samochodu z segmentu B, to najlepszym dla niego wyborem będzie, podobnie jak w przypadku samochodów o 2 lata młodszych, Mitsubishi Colt. Na liście ponownie, tym razem na 2. miejscu, znalazła się też Honda Jazz, a na 4. Mini One. Dobrze oceniono także Toyotę Yaris oraz Mazdę 2. Najgorszy wynik według ADAC pod kątem niezawodności uzyskał zaś Seat Ibiza. Ocena samochodów kompaktowych Używane samochody mogą w pełni zaspokoić wymagania klientów, a są przy tym znacznie tańsze od nowych. Jaki używany samochód osobowy klasy kompaktowej kupić? Na pewno warto przeanalizować ranking ADAC lub zwrócić się do specjalistów z firmy https://www.uzywanejaknowe.pl/. 8-letnie samochody w tym segmencie, w które według ADAC warto zainwestować to: BMW X1, Mercedes klasy A, BMW serii 1, a 10-letnie auta godne uwagi to: Mercedes klasy A, BMW serii 1 oraz Toyota Auris. https://www.uzywanejaknowe.pl/
  2. W gamie samochodów dostawczych amerykańskiej marki Ford znajdziemy między innymi samochód Ford Transit Custom. Jest to pojazd, który z pewnością spełni oczekiwania przedsiębiorców, ale też osób, którym zależy na ekologii oraz na dobrych osiągach i oszczędności zarazem. Czym cechuje się samochód Ford Transit Custom Ford Transit Custom jest samochodem osobowym typu van klasy wyższej, ale też obejmuje samochody dostawcze klasy średniej. Marka Ford oferuje te pojazdy już od 2012 roku, kiedy to po raz pierwszy auto zostało zaprezentowane w trakcie Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Warto podkreślić, że samochód zdobył tytuł Van of the Year 2013. Auto marki Ford jest połączeniem wysokiej mocy i wydajności. Napędza go całkowicie nowy, 2‑litrowy silnik TDCi Ford EcoBlue, który generuje wysoką moc – wyższą od poprzednich modeli Transita, ale jednocześnie zapewnia mniejsze zużycie paliwa oraz niższą emisję CO2, co ma niebagatelne znaczenie dla ochrony środowiska. Samochód spełnia surowe wymogi normy Euro 6.2. Ford Transit Custom wyposażony jest w silnik Ford EcoBlue, który dostępny jest w trzech wariantach mocy: 105 KM/360 Nm, 130 KM/385 Nm oraz 170 KM/405 Nm. Ochrona środowiska w przypadku Forda Transita Custom W przypadku samochodu Ford Transit Custom amerykański producent zastosował system selektywnej redukcji katalitycznej, który wykorzystuje AdBlue®, tj. płyn na bazie mocznika i wody, który powoduje rozkład NOx w spalinach na azot i wodę. Filtr cząstek stałych redukuje ponad 99 proc. szkodliwych substancji wydalanych przez rurę wydechową. System Auto-Start-Stop Oczekiwania kierowców, którzy chcą minimalizacji zużycie paliwa, spełni Ford Transit Custom, dzięki wdrożonemu systemowi Auto-Start-Stop. Technologia ta automatycznie wyłącza silnik pojazdu, np. przy zatrzymaniu się na skrzyżowaniu przy czerwonym świetle. Energia elektryczna nadal zasila elementy wyposażenia, w tym klimatyzację czy światła, ale samochód nie zużywa wtedy paliwa. Rozruch silnika następuje po naciśnięciu pedału sprzęgła i wrzuceniu pierwszego biegu. Dzięki temu można zaoszczędzić do 10 proc. paliwa w trybie miejskiej jazdy. Samochód Ford Transit Custom będzie spełniał oczekiwania przedsiębiorców, którzy z jednej strony chcą wygodnego, pojemnego auta – dobrego partnera w biznesie, ale dbają też o środowisko i o własną kieszeń.
  3. Jednym z najważniejszych elementów w samochodach napędzanych silnikiem spalinowym jest sprzęgło. Jest to konstrukcja o skomplikowanej budowie, która składa się wielu pomniejszych podzespołów. Ich współpraca umożliwia płynną zmianę biegów w czasie jazdy, łagodne ruszenie z miejsca czy zatrzymanie samochodu bez gaśnięcia silnika. Jak widać sprzęgło pełni szereg ważnych funkcji, dlatego warto, bliżej poznać jego budowę oraz zasadę działania. Dzięki temu będziemy mogli odpowiednio szybko zareagować na objawy zużytego sprzęgła co bezpośrednio przełoży się na wzrost bezpieczeństwa w czasie jazdy. Za co odpowiedzialne jest sprzęgło samochodowe? Podstawowym zadaniem sprzęgła jest przenoszenie momentu obrotowego generowanego w silniku do układu napędowego. Jest to możliwe dzięki skrzyni biegów oraz półosiom napędowym, które wprowadzają koła samochodu w ruch. Co niezwykle istotne moc nie może być przekazywana w sposób ciągły, ponieważ mogłoby to doprowadzić do uszkodzenia skrzyni biegów. Z tego względu samochody wyposażone są w sprzęgła. Dzięki nim możliwe jest chwilowe rozłączenie wału napędowego i napędzanego, co umożliwia wykonanie takich czynności jak zmiana przełożenia czy łagodne hamowanie. Większość samochodów osobowych wyposażona jest w sprzęgła cierne, które przenoszą moment obrotowy za pomocą trących o siebie tarcz. W chwili wciśnięcia pedału obie tarcze odsuwają się od siebie i moc z silnika przestaje być przekazywana. Kiedy go puszczamy tarcza sprzęgłowa i dociskowa zbliżają się do siebie, zaczynając wirować. Moc zaczyna być przenoszona, a wciskając pedał gazu samochód przyspieszy. Kup sprzęgło samochodowe w sklepie sprzegla24.pl Z jakich elementów składa się sprzęgło cierne? Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań z zakresu sprzęgieł samochodowych. Wyróżnić można sprzęgła hydrokinetyczne, elektromagnetyczne i cierne. Pierwsze z nich przenosi moment obrotowy za pomocą wirującej cieczy, zazwyczaj oleju, emulsji lub wody. W drugim przypadku proces ten zachodzi z wykorzystaniem elektromagnesu. Jednak oba te rozwiązania są rzadko spotykane, a najbardziej popularne są sprzęgła cierne. Ich budowa jest prostsza, co przekłada się na niższe ceny. Jednak należy zaznaczyć, że nadal jest to bardzo skomplikowany element. Sprzęgło cierne składaj się z następujących elementów: tarczy dociskowej, inaczej docisku, tarczy sprzęgłowej, łożyska wyciskowego, koła zamachowego, wałka sprzęgłowego. Pierwsze 3 wymienione elementy stanowią główne części wchodzące w skład sprzęgła. Jednak ich funkcjonowanie nie byłoby możliwe bez udziału takich podzespołów jak koło zamachowe czy wałek sprzęgłowy. Ponadto niezwykle istotną rolę pełni wał korbowy, który przytwierdzony jest do silnika. Na jego przeciwległym końcu znajduje się koło zamachowe, którego zadaniem jest krótkotrwałe magazynowanie energii kinetycznej i równoważenie niejednostajnej pracy silnika. Ponadto koło zamachowe przy współpracy z dociskiem przenosi moment obrotowy na tarczę sprzęgła. Jest ona zamontowana do skrzyni biegów za pomocą wałka sprzęgłowego. Dzięki temu może wykonywać zarówno ruch obrotowy jak i przesuwny, co pozwala na rozłączanie napędu poprzez wciśnięcie pedału sprzęgła.
  4. Hey, Czy jest na forum osoba, która miałaby możliwość sprawdzenia VIN Mercedesa. Chodzi mi o przebieg, ewentualnie ważniejsze naprawy.
  5. Ramy do obrazów powinny być estetyczne i gustowne, powinny podkreślać piękno oprawionego obrazu i nie odciągać od niego uwagi. Powinny także współgrać z wystrojem wnętrza. Ciekawym sposobem oprawy obrazów są ramy aluminiowe – lekkie, stabilne i przede wszystkim eleganckie. Dostępne są w wielu popularnych rozmiarach, można je także przygotować na spersonalizowane zamówienie. Rodzaje i charakterystyka ram aluminiowych Istnieją dwa rodzaje ram aluminiowych - o profilach Alu G i Alu P, odróżnia je wyprofilowanie zewnętrznych krawędzi. Profil Alu G charakteryzuje się nowoczesną formą, zapewniającą jej wyjątkowy design. Stylowa, szeroka krawędź zewnętrzna i wyraziste krawędzie boczne nadają ramom aluminiowym elegancji i szyku. Dzięki takiemu rozwiązaniu, ramy aluminiowe o profilu Alu G wspaniale nadają się do oprawy obrazów. Szeroka paleta odcieni: biała, srebrna, brązowa, czarna i złota pozwala na dopasowanie ramy aluminiowej do wystroju wnętrza. Drugi rodzaj ram aluminiowych – o profilu Alu P będzie pasować do najbardziej wymagających wnętrz. Oprawy te charakteryzują się lepszym wyprofilowaniem krawędzi zewnętrznych ramki i zaakcentowaniem ich szerokości. Ramy aluminiowe o profilu Alu P dostępne są w dwóch eleganckich kolorach: czarni i srebra. Eleganckie wnętrze to proste wnętrze! Elegancja w wystroju wnętrz wymaga skrupulatności. Trzeba być ostrożnym w doborze dodatków, aby wszystkie nawiązywały do jednego nurtu i nie przytłoczyły pomieszczenia. Z tego powodu, ramy aluminiowe będą bardzo dobrze komponować się z eleganckimi pomieszczeniami: nie będą zbytnio rzucać się w oczy, a jednocześnie nadadzą ścianom szyku. Dlaczego warto wybrać ramy aluminiowe do oprawiania obrazów? Ramy aluminiowe są najczęściej wybieraną przez klientów alternatywą dla ram drewnianych. Dzięki dostępności wielu kolorów, można skomponować ramę do konkretnych oczekiwań. Szeroka oferta wymiarów sprawia, że ramy aluminiowe są jedną z częściej wybieranych form oprawiania. Materiał, z którego są wykonane jest lekki i trwały, co gwarantuje, że będzie bez zmian prezentował się jak nowy. Ramy aluminiowe doskonale wpisują się w nowoczesne trendy dekorowania wnętrz, ale wspaniale pasują także do pomieszczeń urządzonych w stylach klasycznych i eleganckich. Smukłe profile wydobywają to, co najważniejsze z obrazu. Ich prostota sprawia, że sprawdzą się jako ozdoby nie tylko w prywatnych wnętrzach, ale także jako oprawa obrazów w salach konferencyjnych i pozostałych przestrzeniach biurowych. Ramy aluminiowe są zdecydowanie najlżejszym sposobem na oprawę obrazu. W razie upadku – nie tłuką się. Warto także wspomnieć o odporności ram aluminiowych na warunki atmosferyczne, co tylko podkreśla ich jakość i trwałość. Ich niekwestionowaną zaletą jest cena, która jest relatywnie niska.
  6. Kask integralny to ta część stroju motocyklowego, która zapewnia ważną o ile nie najważniejszą rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa w czasie uprawiania sportu motocyklowego. Jest to kask najbardziej klasyczny, mocniej nawiązujący do sportu i uniwersalny pod względem przeznaczenia Nasza głowa jest prawie zawsze narażona na poważne obrażenia podczas upadku z jednośladu, które zdarzają się często zwłaszcza wtedy, gdy zaczynamy swoją przygodę ze sportem motocyklowym. Wśród kasków, które funkcjonują na rynku bardzo często spotykamy kaski integralne, inaczej zwane zamykanymi. Kask integralny jako zabezpieczenie głowy. Dlaczego kupujemy kaski? Kaski integralne stanowią uniwersalne zabezpieczenie głowy motocyklisty, gdyż ze względu na swoje parametry mogą służyć do różnego rodzaju jazdy, zarówno na trasie jak i po torze motocyklowym. Oglądając zawody motocyklowe możemy zauważyć, iż motocykliści często mają właśnie kaski integralne. Wszystkie kaski motocyklowe, a zwłaszcza kaski integralne muszą posiadać atest bezpieczeństwa. Najbardziej znana i popularna jest norma ECE ( Economic Commission of Europe Regulation). Jest to najszerzej stosowany certyfikat dla kasków motocyklowych na świecie. Charakterystyczne dla tej normy jest to, iż jest ona najbardziej liberalna. Kask integralny mający ten atest, oznacza, że kask nadaje się do ruchu drogowego. Kask integralny jest jednym modeli, który został najczęściej wybierany. Charakteryzuje się następującymi elementami: ma zamkniętą skorupę, składającą się jednego kawałka, bez otwieranej szyki czy części szczękowej. Takie rozwiązanie w kasku integralnym uważane jest za najbezpieczniejsze przede wszystkim dlatego, że kask integralny nie posiada połączeń i dodatkowych mechanizmów. Kask integralny jest najlepszą ochroną podczas ewentualnego uderzenia. Kask integralny charakteryzuje się tym, iż posiada aerodynamiczny kształt bardzo przydatny przy jeździe przy dużych prędkościach . Zalety kasku integralnego. Kask integralny posiada następujące zalety: Niska waga, co wpływa na to, iż kask nie obciąża szyjnego odcinka kręgosłupa System wywietrzników zapewniający dobrą wentylację Aerodynamiczny kształt, który nie generuje oporów powietrza Odpowiednie wytłumienie hałasów, niezwykle ważne podczas dłuższych tras Dobra ochrona głowy, a także twarzoszczęki uzyskana dzięki zintegrowanej skorupie Zwarta i twardsza wyściólka, która ma za zadanie redukcję drgań i wibracji
  7. Wiele koncernów motoryzacyjnych, głównie z Japonii i Korei, produkuje już co najmniej kilka modeli hybrydowych pojazdów. Firmy te stawiają na ekologiczne auta, które spełniają wymagania niskiej emisji zanieczyszczeń w ruchu drogowym. Mogło się wydawać, że Honda przespała rewolucję elektryczno-hybrydową, jednak teraz ujawnia swoje plany rozwoju w segmencie samochodów tego typu. Dalekosiężne plany Takahiro Hachigo, czyli dyrektor generalny marki Honda, przedstawił odważną strategię producenta. Wskazał w niej, że do 2030 roku japońska marka chce zwiększyć globalną sprzedaż zarówno aut hybrydowych, jak i samochodów w pełni elektrycznych. Według planów koncernu 2/3 hond wyjeżdżających w przyszłości z salonów marki Honda do przemieszczania się wykorzystywać ma energię elektryczną. Hybrydowa Honda CR-V Pierwsze efekty wdrażania w życie planów strategicznych marki są już widoczne. W sprzedaży można znaleźć samochód Honda CR-V. To hybrydowy SUV, który zaprojektowany został w wersji benzynowo-elektrycznej. Pod maską ma dwulitrowy silnik pracujący w cyklu Atkinsona, z legendarnym już systemem VTEC. Współpracuje jednocześnie z motorem elektrycznym. Układ nie wymaga skrzyni biegów, ale ma jednostopniową przekładnię, która pozwala kierowcom na płynne przenoszenie momentu obrotowego pomiędzy kolejnymi elementami. Samochód Honda CR-V jest na tyle nowoczesny, że automatycznie decyduje o wyborze trybu jazdy, ładując lub wykorzystując do napędu zgromadzoną w bateriach energię. Kiedy kolejne hybrydy? Honda CRV to doskonała propozycja marki w zakresie samochodów hybrydowych, ale można spodziewać się, że szybko pojawią się kolejne modele. Jak wskazuje dealer Hondy – Honda Plaza – w najbliższej przyszłości powinny wejść na rynek kolejne hybrydy tej firmy. Skoro 2/3 nowych samochodów ma być eko, z pewnością pojawi się Honda Civic Type-R w wersji hybrydowej i być może Honda CRX i Honda Accord. To pojazdy cieszące się dużym uznaniem wśród kierowców. https://www.hondaplaza.pl/pl/samochody.html
  8. REDAKCJA SERWISU: Łukasz Holchauzer poczta@visera.pl tel. 608 570 977 ul. Pińska 4c, 71-043 Szczecin ADMINISTRATORZY: ArKos - Administrator visera - Administrator
  9. W dniu dzisiejszym został wykupiony certyfikat SSL dla naszego serwisu. Ustawienia dla SSL na forum zostały zaimplementowane. Gdybyście zauważyli jakieś problemy, bardzo proszę o zwrotkę. Dla zainteresowanych co daje SSL, zapraszam do lektury: https://sprawnymarketing.pl/certyfikat-ssl/
  10. Wymieniłem czujnik i tranzystor - auto odpala i jeździ można przypuszczać słusznie czy nie, ale pewnie gdybym nie wymienił, nie miałbym gwarancji, a w chwili obecnej rok gwarancji to dość sporo. Mam pytanie, może będziesz potrafił pomóc: - Auto ciepłe, odpala od przekręcenia, jak ostygnie wówczas trzeba troszkę pokręcić ? Myślisz, że to może być kwestia cofającego się paliwa, czy zapowietrzającego się układu paliwowego ? Podobny objaw miałem wcześniej, przed uszkodzeniem sterownika. Co ciekawe, pomaga podwójne lub potrójne włączenie i wyłączenie zapłonu. Eliminuje świecę, bo jest tak ciepło, że i bez nich by odpalił, zastanawiam się nad wtryskami. Na komputerze nie ma błędów.
  11. Mam już informację zwrotną odnośnie sterownika, okazało się prawdopodobnie że czujnik obrotów pompy wtryskowej, ten co na taśmie idzie miał niewłaściwą rezystancję w odniesieniu do nowego czujnika, przez co mógł spowodować uszkodzenie tranzystora.
  12. Mam autostart jeszcze z czasów, gdy miałem łódź motorową z 30-40 letnim silnikiem. Ten plak chodzi do odpowietrzenia co nie ? Z tą izolacją to jest niesamowity dramat. Dla mnie to był szok i z początku myślałem że to mój egzemplarz jest taki wybitny, że izolacja kruszy się w rękach. Ale później oglądając kilka filmików na YT widziałem, że nie jestem sam. Bardzo ciężki jest dostęp tak do tych przewodów do zaworu, myślę jak to zrobić by całkowicie wymienić izolację w tych przewodach nic po drodzę nie niszcząc. Najbardziej boje się, że gdzieś od zaworu ten przewód odpadnie i wtedy już naprawa będzie grubsza, bo chyba trzeba będzie zdemontować pompe.
  13. Hej A szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, że tym się zajmujesz. Sprawa dotyczy Forda Focusa 1.8, 90 konny, diesel. Wysłałem wczoraj z rana kurierem do PUH Omega, gdyż obejrzałem ich filmiki na YT i chyba to mnie najbardziej przekonało. Pompa i sterownik: VP30 PSG5. Kurcze w internecie też są sprzeczne opinie, ja wiem że przez wiarę staram się wmówić sam sobie, że to nie pompa, zwłaszcza że usterka powstała nagle, po nocy po prostu nie odpalil a komputer diagnostyczny wskazał na problem ze sterownikiem i być może, tak jak niektórzy piszą tranzystor w nim uszkodził się od upływu czasu i temperatury. Gdzieś na YT oglądałem filmik, który udowadniał, że tranzystor wadliwy nie steruje zaworem kąta wtrysku. Generalnie Forda mam od nowości, nigdy przy sterowniku nic nie było robione ani przy pompie. Dam znać jak dostane zregenerowany sterownik. Regeneruje sam sterownik, gdyż forda trzymam z sentymentu, na bieżąco był serwisowany, nie ma korozji ogólnie całkiem sprawne autko. Wystawiłem auto z uszkodzonym sterownikiem za 1500 zł to było bodajże z 10 telefonów z propozycją "Dam 700zł" Gdzie w ubiegłym roku, nowe opony wyniosły mnie około tyle. Nie mówiąc już o nowej chłodnicy i przewodach do klimy czy nowej półosi. Ze trzy osoby przyjechały nie czytając treści ogłoszenia i zdziwione na miejscu, że auto nie odpala (gdzie w ogłoszeniu napisałem, że auto nie odpala) Stąd po prostu chciałbym naprawić małym kosztem - by po prostu było sprawne. Jak będę sprzedawał napiszę w ogłoszeniu, że zregenerowany został sam sterownik bez regeneracji pompy.
  14. Witam Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, czy wysyłaliście do regeneracji sterownik pompy wtryskowej ? Jeśli tak to, do jakiego zakładu wysyłaliście - możecie jakiś polecić ? Drugie pytanie, czy taki sterownik po regeneracji długo Wam pracował, pracuje ? Pytam, gdyż chciałbym zregenerować sam sterownik bez regeneracji pompy, gdyż mam 18 letnie auto (Ford Focus 1.8 diesel, 90 koni), którego za 1500 zł nikt nie chce kupić, więc chciałbym naprawić go najmniejszym kosztem by po prostu jeździł.Znalazłem w internecie jeden zakład w Gliwicach i jeden zakład koło Sandomierza. Bardzo dziękuje za Wasze komentarze. Sterownik już wymontowałem i zastanawiam się gdzie wysłać ?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.