Skocz do zawartości

visera

Administrator
  • Zawartość

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana visera w dniu 15 Marzec 2015

Użytkownicy przyznają visera punkty reputacji!

O visera

  • Tytuł
    Administrator

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

369 wyświetleń profilu
  1. Ramy do obrazów powinny być estetyczne i gustowne, powinny podkreślać piękno oprawionego obrazu i nie odciągać od niego uwagi. Powinny także współgrać z wystrojem wnętrza. Ciekawym sposobem oprawy obrazów są ramy aluminiowe – lekkie, stabilne i przede wszystkim eleganckie. Dostępne są w wielu popularnych rozmiarach, można je także przygotować na spersonalizowane zamówienie. Rodzaje i charakterystyka ram aluminiowych Istnieją dwa rodzaje ram aluminiowych - o profilach Alu G i Alu P, odróżnia je wyprofilowanie zewnętrznych krawędzi. Profil Alu G charakteryzuje się nowoczesną formą, zapewniającą jej wyjątkowy design. Stylowa, szeroka krawędź zewnętrzna i wyraziste krawędzie boczne nadają ramom aluminiowym elegancji i szyku. Dzięki takiemu rozwiązaniu, ramy aluminiowe o profilu Alu G wspaniale nadają się do oprawy obrazów. Szeroka paleta odcieni: biała, srebrna, brązowa, czarna i złota pozwala na dopasowanie ramy aluminiowej do wystroju wnętrza. Drugi rodzaj ram aluminiowych – o profilu Alu P będzie pasować do najbardziej wymagających wnętrz. Oprawy te charakteryzują się lepszym wyprofilowaniem krawędzi zewnętrznych ramki i zaakcentowaniem ich szerokości. Ramy aluminiowe o profilu Alu P dostępne są w dwóch eleganckich kolorach: czarni i srebra. Eleganckie wnętrze to proste wnętrze! Elegancja w wystroju wnętrz wymaga skrupulatności. Trzeba być ostrożnym w doborze dodatków, aby wszystkie nawiązywały do jednego nurtu i nie przytłoczyły pomieszczenia. Z tego powodu, ramy aluminiowe będą bardzo dobrze komponować się z eleganckimi pomieszczeniami: nie będą zbytnio rzucać się w oczy, a jednocześnie nadadzą ścianom szyku. Dlaczego warto wybrać ramy aluminiowe do oprawiania obrazów? Ramy aluminiowe są najczęściej wybieraną przez klientów alternatywą dla ram drewnianych. Dzięki dostępności wielu kolorów, można skomponować ramę do konkretnych oczekiwań. Szeroka oferta wymiarów sprawia, że ramy aluminiowe są jedną z częściej wybieranych form oprawiania. Materiał, z którego są wykonane jest lekki i trwały, co gwarantuje, że będzie bez zmian prezentował się jak nowy. Ramy aluminiowe doskonale wpisują się w nowoczesne trendy dekorowania wnętrz, ale wspaniale pasują także do pomieszczeń urządzonych w stylach klasycznych i eleganckich. Smukłe profile wydobywają to, co najważniejsze z obrazu. Ich prostota sprawia, że sprawdzą się jako ozdoby nie tylko w prywatnych wnętrzach, ale także jako oprawa obrazów w salach konferencyjnych i pozostałych przestrzeniach biurowych. Ramy aluminiowe są zdecydowanie najlżejszym sposobem na oprawę obrazu. W razie upadku – nie tłuką się. Warto także wspomnieć o odporności ram aluminiowych na warunki atmosferyczne, co tylko podkreśla ich jakość i trwałość. Ich niekwestionowaną zaletą jest cena, która jest relatywnie niska.
  2. Kask integralny to ta część stroju motocyklowego, która zapewnia ważną o ile nie najważniejszą rolę w zapewnieniu bezpieczeństwa w czasie uprawiania sportu motocyklowego. Jest to kask najbardziej klasyczny, mocniej nawiązujący do sportu i uniwersalny pod względem przeznaczenia Nasza głowa jest prawie zawsze narażona na poważne obrażenia podczas upadku z jednośladu, które zdarzają się często zwłaszcza wtedy, gdy zaczynamy swoją przygodę ze sportem motocyklowym. Wśród kasków, które funkcjonują na rynku bardzo często spotykamy kaski integralne, inaczej zwane zamykanymi. Kask integralny jako zabezpieczenie głowy. Dlaczego kupujemy kaski? Kaski integralne stanowią uniwersalne zabezpieczenie głowy motocyklisty, gdyż ze względu na swoje parametry mogą służyć do różnego rodzaju jazdy, zarówno na trasie jak i po torze motocyklowym. Oglądając zawody motocyklowe możemy zauważyć, iż motocykliści często mają właśnie kaski integralne. Wszystkie kaski motocyklowe, a zwłaszcza kaski integralne muszą posiadać atest bezpieczeństwa. Najbardziej znana i popularna jest norma ECE ( Economic Commission of Europe Regulation). Jest to najszerzej stosowany certyfikat dla kasków motocyklowych na świecie. Charakterystyczne dla tej normy jest to, iż jest ona najbardziej liberalna. Kask integralny mający ten atest, oznacza, że kask nadaje się do ruchu drogowego. Kask integralny jest jednym modeli, który został najczęściej wybierany. Charakteryzuje się następującymi elementami: ma zamkniętą skorupę, składającą się jednego kawałka, bez otwieranej szyki czy części szczękowej. Takie rozwiązanie w kasku integralnym uważane jest za najbezpieczniejsze przede wszystkim dlatego, że kask integralny nie posiada połączeń i dodatkowych mechanizmów. Kask integralny jest najlepszą ochroną podczas ewentualnego uderzenia. Kask integralny charakteryzuje się tym, iż posiada aerodynamiczny kształt bardzo przydatny przy jeździe przy dużych prędkościach . Zalety kasku integralnego. Kask integralny posiada następujące zalety: Niska waga, co wpływa na to, iż kask nie obciąża szyjnego odcinka kręgosłupa System wywietrzników zapewniający dobrą wentylację Aerodynamiczny kształt, który nie generuje oporów powietrza Odpowiednie wytłumienie hałasów, niezwykle ważne podczas dłuższych tras Dobra ochrona głowy, a także twarzoszczęki uzyskana dzięki zintegrowanej skorupie Zwarta i twardsza wyściólka, która ma za zadanie redukcję drgań i wibracji
  3. Wiele koncernów motoryzacyjnych, głównie z Japonii i Korei, produkuje już co najmniej kilka modeli hybrydowych pojazdów. Firmy te stawiają na ekologiczne auta, które spełniają wymagania niskiej emisji zanieczyszczeń w ruchu drogowym. Mogło się wydawać, że Honda przespała rewolucję elektryczno-hybrydową, jednak teraz ujawnia swoje plany rozwoju w segmencie samochodów tego typu. Dalekosiężne plany Takahiro Hachigo, czyli dyrektor generalny marki Honda, przedstawił odważną strategię producenta. Wskazał w niej, że do 2030 roku japońska marka chce zwiększyć globalną sprzedaż zarówno aut hybrydowych, jak i samochodów w pełni elektrycznych. Według planów koncernu 2/3 hond wyjeżdżających w przyszłości z salonów marki Honda do przemieszczania się wykorzystywać ma energię elektryczną. Hybrydowa Honda CR-V Pierwsze efekty wdrażania w życie planów strategicznych marki są już widoczne. W sprzedaży można znaleźć samochód Honda CR-V. To hybrydowy SUV, który zaprojektowany został w wersji benzynowo-elektrycznej. Pod maską ma dwulitrowy silnik pracujący w cyklu Atkinsona, z legendarnym już systemem VTEC. Współpracuje jednocześnie z motorem elektrycznym. Układ nie wymaga skrzyni biegów, ale ma jednostopniową przekładnię, która pozwala kierowcom na płynne przenoszenie momentu obrotowego pomiędzy kolejnymi elementami. Samochód Honda CR-V jest na tyle nowoczesny, że automatycznie decyduje o wyborze trybu jazdy, ładując lub wykorzystując do napędu zgromadzoną w bateriach energię. Kiedy kolejne hybrydy? Honda CRV to doskonała propozycja marki w zakresie samochodów hybrydowych, ale można spodziewać się, że szybko pojawią się kolejne modele. Jak wskazuje dealer Hondy – Honda Plaza – w najbliższej przyszłości powinny wejść na rynek kolejne hybrydy tej firmy. Skoro 2/3 nowych samochodów ma być eko, z pewnością pojawi się Honda Civic Type-R w wersji hybrydowej i być może Honda CRX i Honda Accord. To pojazdy cieszące się dużym uznaniem wśród kierowców. https://www.hondaplaza.pl/pl/samochody.html
  4. REDAKCJA SERWISU: Łukasz Holchauzer poczta@visera.pl tel. 608 570 977 ul. Pińska 4c, 71-043 Szczecin ADMINISTRATORZY: ArKos - Administrator visera - Administrator
  5. W dniu dzisiejszym został wykupiony certyfikat SSL dla naszego serwisu. Ustawienia dla SSL na forum zostały zaimplementowane. Gdybyście zauważyli jakieś problemy, bardzo proszę o zwrotkę. Dla zainteresowanych co daje SSL, zapraszam do lektury: https://sprawnymarketing.pl/certyfikat-ssl/
  6. Wymieniłem czujnik i tranzystor - auto odpala i jeździ można przypuszczać słusznie czy nie, ale pewnie gdybym nie wymienił, nie miałbym gwarancji, a w chwili obecnej rok gwarancji to dość sporo. Mam pytanie, może będziesz potrafił pomóc: - Auto ciepłe, odpala od przekręcenia, jak ostygnie wówczas trzeba troszkę pokręcić ? Myślisz, że to może być kwestia cofającego się paliwa, czy zapowietrzającego się układu paliwowego ? Podobny objaw miałem wcześniej, przed uszkodzeniem sterownika. Co ciekawe, pomaga podwójne lub potrójne włączenie i wyłączenie zapłonu. Eliminuje świecę, bo jest tak ciepło, że i bez nich by odpalił, zastanawiam się nad wtryskami. Na komputerze nie ma błędów.
  7. Mam już informację zwrotną odnośnie sterownika, okazało się prawdopodobnie że czujnik obrotów pompy wtryskowej, ten co na taśmie idzie miał niewłaściwą rezystancję w odniesieniu do nowego czujnika, przez co mógł spowodować uszkodzenie tranzystora.
  8. Mam autostart jeszcze z czasów, gdy miałem łódź motorową z 30-40 letnim silnikiem. Ten plak chodzi do odpowietrzenia co nie ? Z tą izolacją to jest niesamowity dramat. Dla mnie to był szok i z początku myślałem że to mój egzemplarz jest taki wybitny, że izolacja kruszy się w rękach. Ale później oglądając kilka filmików na YT widziałem, że nie jestem sam. Bardzo ciężki jest dostęp tak do tych przewodów do zaworu, myślę jak to zrobić by całkowicie wymienić izolację w tych przewodach nic po drodzę nie niszcząc. Najbardziej boje się, że gdzieś od zaworu ten przewód odpadnie i wtedy już naprawa będzie grubsza, bo chyba trzeba będzie zdemontować pompe.
  9. Hej A szkoda, że wcześniej nie wiedziałem, że tym się zajmujesz. Sprawa dotyczy Forda Focusa 1.8, 90 konny, diesel. Wysłałem wczoraj z rana kurierem do PUH Omega, gdyż obejrzałem ich filmiki na YT i chyba to mnie najbardziej przekonało. Pompa i sterownik: VP30 PSG5. Kurcze w internecie też są sprzeczne opinie, ja wiem że przez wiarę staram się wmówić sam sobie, że to nie pompa, zwłaszcza że usterka powstała nagle, po nocy po prostu nie odpalil a komputer diagnostyczny wskazał na problem ze sterownikiem i być może, tak jak niektórzy piszą tranzystor w nim uszkodził się od upływu czasu i temperatury. Gdzieś na YT oglądałem filmik, który udowadniał, że tranzystor wadliwy nie steruje zaworem kąta wtrysku. Generalnie Forda mam od nowości, nigdy przy sterowniku nic nie było robione ani przy pompie. Dam znać jak dostane zregenerowany sterownik. Regeneruje sam sterownik, gdyż forda trzymam z sentymentu, na bieżąco był serwisowany, nie ma korozji ogólnie całkiem sprawne autko. Wystawiłem auto z uszkodzonym sterownikiem za 1500 zł to było bodajże z 10 telefonów z propozycją "Dam 700zł" Gdzie w ubiegłym roku, nowe opony wyniosły mnie około tyle. Nie mówiąc już o nowej chłodnicy i przewodach do klimy czy nowej półosi. Ze trzy osoby przyjechały nie czytając treści ogłoszenia i zdziwione na miejscu, że auto nie odpala (gdzie w ogłoszeniu napisałem, że auto nie odpala) Stąd po prostu chciałbym naprawić małym kosztem - by po prostu było sprawne. Jak będę sprzedawał napiszę w ogłoszeniu, że zregenerowany został sam sterownik bez regeneracji pompy.
  10. Witam Pytanie do bardziej doświadczonych kolegów, czy wysyłaliście do regeneracji sterownik pompy wtryskowej ? Jeśli tak to, do jakiego zakładu wysyłaliście - możecie jakiś polecić ? Drugie pytanie, czy taki sterownik po regeneracji długo Wam pracował, pracuje ? Pytam, gdyż chciałbym zregenerować sam sterownik bez regeneracji pompy, gdyż mam 18 letnie auto (Ford Focus 1.8 diesel, 90 koni), którego za 1500 zł nikt nie chce kupić, więc chciałbym naprawić go najmniejszym kosztem by po prostu jeździł.Znalazłem w internecie jeden zakład w Gliwicach i jeden zakład koło Sandomierza. Bardzo dziękuje za Wasze komentarze. Sterownik już wymontowałem i zastanawiam się gdzie wysłać ?
  11. Ehh, obym odszczekał ale wydaje mi się, że z Kolumbią będzie ciężko, podobnie jak z Japonią no ale to MŚ a nie eliminacje
  12. Czy są na forum osoby, używające Tapatalka ?
  13. Bardzo bym prosił by w tym temacie poruszać kwestię nowego oprogramowania forum. Jeśli macie pytania, problemy, sugestię - chętnie się z nimi zapoznamy. Chciałbym tylko powtórzyć, że zmiany w oprogramowaniu zostały wymuszone przez przepisy dot. RODO, które weszły 25 maja.
  14. Hey W związku ze zmianą w przepisach, jesteśmy zmuszeni zaktualizować oprogramowanie forum do nowej wersji, zgodnej z przepisami dot. RODO. Dlatego w najbliższym czasie mogą wystąpić utrudnienia w korzystaniu z forum, za które najmocniej przepraszamy
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.