Skocz do zawartości

MOKKER

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MOKKER

  • Tytuł
    Forumowicz

Profile Information

  • Location
    : Kraków
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mnie koszty wyniosły ok. 4500 zł za zakup dwóch perfekcyjnych kompletów FOTELI I KANAP Z ANGLIKA I EUROPY razem z kosztami u tapicera za usunięcie podłokietnika w fotelu kierowcy EUROPA i przełożenie obicia oparcia z fotela pasażera ANGLIKA na fotel kierowcy EUROPA razem z profesjonalnym detailingiem skóry i montażem wygodnego markowego podłokietnika centralnego z pełną regulacją na tunelu środkowym. Efekt końcowy i komfort rewelacyjny wart poniesionych kosztów 🙂
  2. Czy Mokka X ELITE wyposażona fabrycznie w fotele standardowe i kierownicę podgrzewane oraz wszystkie instalacje, wtyczki i bezpieczniki (strona 1 i 2 postu)??? Jeżeli Mokka X ELITE ma wymagane fabryczne wyposażenie to wystarczy tylko kupić fotele AGR W WERSJI EUROPEJSKIEJ MOKKA / MOKKA X i wtedy wszystko pasuje Plug&Play (ANGLIK NIE PASUJE!!! - WTYCZKI NIE SĄ TAKIE SAME, MAJĄ RÓŻNĄ ILOŚĆ PINÓW, WTYCZKA Z MODUŁEM JEST PO DRUGIEJ STRONIE I NALEŻAŁOBY ZAMIENIĆ CAŁĄ INSTALACJĘ W FOTELACH ANGLIKA MIĘDZY STRONAMII!!! - PRZEROBIŁEM WYMIANĘ U SIEBIE!!!) Najlepiej zlecić wymian
  3. Od lat mam w kabinie pochłaniacz wilgoci wielokrotnego użytku i po problemie z parowaniem czy zamarzaniem szyb niezależnie od pory roku i warunków pogodowych.
  4. ...nie do końca. Buick i Chevrolet w żadnej wersji i opcji wyposażenia nie mają dostępnych ergonomicznych foteli AGR oraz systemu adaptacyjnego oświetlenia drogi AFL+ w przypadku reflektorów biksenonowych.
  5. Założyłem w Mokka COSMO 1,4 T 4X4 2015 r. fotele ergonomiczne AGR skórzane i podgrzewane (czarna skóra) z Mokka X 1,6 CDTI 2019 r. Całość z Mokki X pasuje plug&play ale Mokka wyposażona fabrycznie w nagrzewnicę quick heat, fotele standardowe i kierownicę podgrzewane oraz wszystkie instalacje, wtyczki i bezpieczniki. Dodatkowo zleciłem tapicerowi usunięcie fabrycznego podłokietnika w fotelu kierowcy i zainstalowałem markowy podłokietnik na tunelu środkowym wygodny ze schowkiem i pełną regulacją (kąta pochylenia, wysokości oraz długości podparcia)) dedykowany do Mokk
  6. Niestety Opel Mokka w żadnej wersji wyposażenia i rodzaju foteli tej opcji nie posiada. Prawdopodobnie w Chevrolecie Trax też nie występuje. Pozostaje jedynie szukać używki Buicka lub nowy oryginał.
  7. MOKKER

    opony zimowe

    Auta z napędem 4x4 zachowują się zupełnie inaczej , szczególnie w diametralnie ekstremalnych warunkach, jeżdżę tylko takimi od ponad 15 lat i używam w nich zawsze opon AT całorocznych z zadowoleniem . Z własnego doświadczenia uważam, że to może być PROBLEM dla aut z napędem 2x4, w których dobra zimówka to PODSTAWA BEZPIECZEŃSTWA.. Bezpieczeństwo to podstawa!!!
  8. MOKKER

    P0171

    Film KROK PO KROKU z wymianą pokrywy zaworów przy problemie z odmą i wyświetlany błąd P0171: Myślę, że pomoże w naprawie Pozdrawiam
  9. W obu tylnych lampach zespolonych wymieniłem bez żadnych problemów wszystkie żarówki tradycyjne (W21/5W - pozycja/stop, WY21W - kierunkowskaz, W16W - cofania) na markowe żarówki LED jedynie z użyciem ściągaczy tapicerskich (jestem estetą) przy boczkach bagażnika, nic nie rozkręcałem śrubokrętem. Uważam, że kable są zupełnie wystarczającej długości a czynność nie wymaga nadzwyczajnych zdolności manualnych ani specjalistycznej wiedzy inżynierskiej. Być może to przez moje inżynierskie ,,zboczenie zawodowe'' Pozdrawiam
  10. Dla mnie inżyniera każda informacja ,,awaria'' w przypadku oświetlenia jest jednoznaczna i oczywista, co w pierwszej kolejności oznacza sprawdzenie żarówki lub żarówek. Moim zdaniem wymiana wszystkich żarówek w przednich i tylnych lampach oraz w kierunkowskazach bocznych jest banalnie prosta i bezproblemowa (jedynie wymiana żarówek w kierunkowskazach bocznych i lampach oświetlenia tablicy rejestracyjnej, wymaga ich demontażu w tym celu). Według mnie jedyny i największy problem stanowi wymiana żarników D3S w obu lampach xenonowych (całą procedurę wnikliwie opisałem)
  11. U mnie w COSMO RM 2015 są komunikaty o każdej z osobna spalonej żarówce (awarii żarówki)!!! Dodam, że mam prawie wszystkie dodatki' na wyposażeniu. Tak więc wydaję się, że wszystko zależy od doposażenia auta w odpowiedni pakiet dodatkowy
  12. INSTRUKCJA WYMIANY ŻARNIKÓW D3S W OBU LAMPACH BEZ ICH DEMONTAŻU KROK PO KROKU NAJPIERW WYJĄĆ KLUCZ ZE STACYJKI I ODŁĄCZYĆ PRZEWODY MASĘ (-) I ZASILANIE (+) OD AKUMULATORA!!! LAMPA PRAWA (STRONA PASAŻERA): 1. DEMONTAŻ RURY ZASYSANIA POWIETRZA DO KOMORY FILTRA POWIETRZA 2. DEMONTAŻ SKRZYNKI Z FILTREM POWIETRZA 3. DEMONTAŻ POKRYWY (DEKLA) LAMPY - 3 WKRĘTY 4. DEMONTAŻ STALOWEGO MOCOWANIA ŻARNIKA D3S - 2 WKRĘTY 5. DEMONTAŻ WTYCZKI ZASILANIA ŻARNIKA D3S 6. DEMONTAŻ ŻARNIKA D3S - PRZEKRĘCIĆ W LEWO I WYJĄĆ MONTAŻ NOWEGO ŻARNIKA D3S I WS
  13. Witam Wszystkich, po odkręceniu dwóch osłon w obu lampach ksenonowych, co samo w sobie jest już chirurgiczną pracą ze względu na trudny dostęp bez demontażu lamp i dostaniu do palników D3S poległem na ich systemie zamocowania już w samej soczewce skrętnej i możliwości wymiany ze względu na brak wystarczającego miejsca na tą operację. Czy zatem Komuś ta czynność wymiany palników D3S bez demontażu obu lamp się udała i może podzielić się wiedzą i jeśli to możliwe zdjęciami? Z góry dziękuję i pozdrawiam
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.