Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Liczba zawartości

    2982
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    169

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 10 Listopada

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

O ArKos

  • Tytuł
    Capo di tutti capi :)
  • Urodziny 10.01.1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

6809 wyświetleń profilu
  1. Starania na bardzo niskim poziomie, bo od początku istnienia forum wisi w dziale "Części i akcesoria"...
  2. Wielokrotnie podawany link... https://opel.7zap.com/pl/car/j13/c/10/4-0/
  3. Najprawdopodobniej uwalony zamek. Jesli auto miało dzwona po prawej to może instalacja gdzieś ciachnięta. Rozbierz tapicerkę i zobacz styki we wtyczce do zamka.
  4. Kalibracja pomoże "na chwilę". Miałem w ASO mnóstwo takich przypadków, kończyło się wymianą wtrysku. Na MDI szukać pod hasłem "wyuczanie czujnika reluktancyjnego wału korbowego" bo nie znajdziesz czujnika wału.
  5. Może. To trzeba sprawdzić, bo może być główną przyczyną nierównej pracy. Ale na pewno nie ma nic wspólnego z łomotem w silniku.
  6. BCM czyli moduł nadwozia jest wrażliwy na spadki napięcia. Może akumulator lekko rozładowany był i przy uruchamianiu silnika napięcie spadło poniżej pewnego progu, a BCM się "zwiesił".
  7. Dokładnie wyczyścić elementy układu hamulcowego, w szczególności jarzma. Przy montażu użyć smaru silikonowego do prowadnic. Zjawisko znane, ASO dokonywało czyszczenia tylnych hamulców na gwarancji.
  8. Faktycznie jest biuletyn mówiący o tym, że nie podlega wymianie zaparowany reflektor, jeśli nie ma śladów skroplin cieczy. Teraz taka pogoda jest. Pewnie nałapał wilgoci od leżakowania i zaparował. Najlepiej w garażu skierować na niego jakiś grzejniczek nadmuchowy czy coś, a wcześniej zdjąć mu z tyłu klapkę.
  9. Patrząc na ryciny to są to klocki do normalnej. Do X klocki mają takie "skrzydełka", coś jak te poniżej:
  10. Zadam może głupie pytanie. Lubicie sobie utrudniać życie? Dlaczego nie zadzwonicie do ASO, nie powiecie, że chcecie kupić klocki? Podadzą numer części i cenę na podstawie VIN samochodu. Na podstawie numeru części będzie wiadomo, czy jakiekolwiek zamienniki z jakiegokolwiek sklepu będą pasować. 2 lata temu nie było żadnego zamiennika. W katalogach jest wiele błędów. Hurtownie przysyłają klocki do normalnej zamiast do X bo twierdzą, że są takie same. A takie same nie są.
  11. Czytając więcej to forum dowiesz się, że Mokki problem nie dotyczy. Dlaczego - poszukaj. Ja bym pojechał te 50km. W ASO historię serwisową da się sprawdzić, jeśli były naprawy blacharskie na gwarancji to również to będzie. Stacja diagnostyczna potwierdzi stan mechaniczny, ale wypadkowości czy prac lakierniczych już nie, a w ASO dostajesz pełny protokół wliczając w to pomiary powłoki lakierniczej. Fotel kierowcy w tym aucie jak po wojnie. Moja miała 90kkm i na fotelu ledwo co zaczęły się dopiero pojawiać jakieś leciutkie zagniecenia. Tu tragedia. Fotel pasażżera też
  12. Auto trzeba zobaczyć. To tak, jakby ktoś pokazał ci kilka zdjęć lasek z pytaniem, czy będą dobrymi żonami... Na zdjęciach wszystko fajnie wygląda. Trzecie ogłoszenie - w Polsce w cosmo nie było takiej tapicerki. Zygzaki miały niższe wersje. I to jedyne co podpada przy tych ogłoszeniach. Jedź, oglądaj, weź do ASO na sprawdzenie przed zakupem, stracisz 250 ale masz na papierze wszystko.
  13. Niech se rozum przyszlifuje... Tak. Do X nie spotkałem żadnego zamiennika.
  14. ArKos

    Opel Mokka

    Pierwszy post, pierwsze pytanie - to samo. Co jest wart automat, pytanie o awaryjność itp. I nie tylko w tym temacie. Tu o automacie dłuższy wątek I jeszcze kilka innych tematów by się znalazło. Czego jeszcze nie wiesz?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.