Skocz do zawartości

ArKos

Administrator
  • Zawartość

    2913
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    163

Ostatnia wygrana ArKos w dniu 15 Wrzesień

Użytkownicy przyznają ArKos punkty reputacji!

O ArKos

  • Tytuł
    Capo di tutti capi :)
  • Urodziny 10.01.1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

6184 wyświetleń profilu
  1. Na śląsku mogę polecić debeściaka w oplowskich sprawach. Na pewno postawi trafną diagnozę.
  2. Ze względów bezpieczeństwa światła zewnętrzne same się nie wyłączaja.
  3. Service Programming System. Czyli albo wgrywali aktualny soft, albo robili konfigurację, albo jedno i drugie, albo faktycznie radio jest uszkodzone. Jeśli jest uszkodzone to moim zdaniem nie powinno dać się zaktualizować ani skonfigurować. Aktualizacja softu to bardzo głęboka ingerencja. Magicy jedynie co mogą więcej, to zrobić zmiany w samym sofcie, co według mnie nie jest związane z wyswietlaniem logo Chevroleta. Jeśli mają MDI, a mają, to powinno się dać jasno określić, co jest uszkodzone.
  4. Kurna chata... czytam po łebkach i mylę tematy. Przepraszam wszystkich, bo cały czas mam w głowie kwestię braku wybierania głosowego po polsku - z innego tematu... jprdl, trza chyba odpocząć. No ale do rzeczy: Jeżeli auto jest salonowe, to oznacza, że oprogramowanie powinno zawierać w pełni polską wersję i to do Opla. Jeśli pojawia się logo Chevroleta, to oznacza to, że albo wysypało się programowanie radia albo jest niewłaściwie skonfigurowane. Jeśli wcześniej było ok to znaczy, że się wysypało. Należy w takim razie dokonać aktualizacji oprogramowania radia oraz wykonać ustawienia i adaptację. To 2 etapy wchodzące w skład tej czynności. Podczas rekonfiguracji ustawień pojawia się logo Chevroleta, bo te radia są "uniwersalne" i stosuje je cały koncern (Chevrolet, Opel, Buick, Vauxhall, Holden, Pontiac itp). Jeżeli nie da się zaktualizować oprogramowania, bo jest zainstalowane najnowsze, to należy wykonać konfigurację i ustawienia, jest to proces pozwalający na takie przypisanie ustawień, jakie powinno być w danym egzemplarzu i jak to zrobiła fabryka.
  5. Ale czasem czytasz, co się pisze, czy nie za bardzo?
  6. ArKos

    Tylna klapa

    W tylnym zamku? W instalacji elektrycznej? W module BCM?
  7. To się nazywa światła postojowe. VW miał to już 30 lat temu. Wiele marek to ma. Zastosowanie: kolega wyżej napisał. Możesz włączyć tylko lewe stojąc po prawej, nie musi żreć akumulatora 2 razy bardziej.
  8. Zacznijmy od najważniejszego: jeśli auto wyprodukowano na rynek niemiecki czy włoski czy gdziekolwiek indziej, to mimo 100 programowań może nie być polskiego. Są wersje oprogramowania sygnowane dla danego kraju, a rozpoznawane są na podstawie numeru VIN. Tak jak napisano, serwer automatycznie podaje wersję softu. Jeśli wynika z VIN że szło gdzieś tam, to ichni język będzie + ileś tam wybranych - niekoniecznie wśród nich polski.
  9. ArKos

    Wyciek płynu chłodzącego.

    Fizycznie mając nową pompę 2-3 godziny roboty i wyjazd.
  10. ArKos

    Wyciek płynu chłodzącego.

    W oplowskich chłodnicach są 2 typy kraników: 1. odkręca się i leci z króćca 2. przekręca się w lewo, pociąga i leci z króćca. Racja, Mokka ma kranik po przeciwnej stronie, ten do pociągania. Astra J, Insignia, Corsa ma jak pisałem. Poprawiłem.
  11. No to teraz czy napięcie dociera do przełącznika świateł... Mógł polecieć inny bezpiecznik na przykład - nie opisany jako ten od oświetlenia, a jako np. gałąź zasilania czy coś w ten deseń.
  12. Odłączałeś klemę akumulatora na jakiś czas?
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.