Skocz do zawartości

TomekGd

Forumowicz
  • Zawartość

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TomekGd

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Silnik
    1,6

Ostatnie wizyty

283 wyświetleń profilu
  1. TomekGd

    Nowa Mokka 2019

    tylne drzwi jak w HRV hondzinie bezklamkowe
  2. TomekGd

    Nowa Mokka 2019

    Pachnie mi tu bardzo Citroenem i Peugeotem z 2019, ten przód ..... jedynie jeszcze Corsa się uchowała
  3. Uszczegóławiając: nie mogę rozłączyć połączenia w trakcie wybierania numeru. Po połączeniu i rozmowie jak najbardziej działa. Również jak ktoś dzwoni, i rozmawiam mogę w każdej chwili rozłączyć. Kurde, a może to tak ma być?. No ale z drugiej strony, jeżeli omyłkowo wybiorę numer to muszę mięć możliwość natychmiastowego przerwania.
  4. Witam, nie mogę rozłączyć się ani zakończyć rozmowy telefonicznej prowadzonej poprzez system głośnomówiący. Naciskanie przycisku na kierownicy nic nie daje, muszę dotknąć na ekranie dotykowym radia przycisku Koniec. Dodam, iż wyciszanie radia działa Ok. Miał ktoś takie coś? Gdzie ew. szukać?
  5. TomekGd

    przyrząd do kalibracji

    Chętnie się dołożę jakby coś do transakcji.
  6. TomekGd

    Gwarancja FlexCare

    Hej, ja też tak miałem, ale dodatkowo limit km czyli 60000 w moim przypadku, i to wg mnie jest niefajne, no ale za 1 zł . Limit osiągnę/ 60000/ w te wakacje spokojnie, więc po gwarancji.
  7. TomekGd

    Mokka 1.6 benzyna nie odpala.

    Może jednak na innym sprawnym akumulatorze na początek, chociaż, jak z kabli nie poszło.....???
  8. TomekGd

    Gwarancja FlexCare

    Oczywiście można to też załatwic poprzez OnStar na pokładzie .
  9. TomekGd

    Gwarancja FlexCare

    w moim przypadku wystarczyło podać numer rej pojazdu. Potwierdzić potem w rozmowie dane właściciela i powiedzieć co się stało. Potem seria pytań od konsultanta i w zależności od rodzaju sprawy, sposób jej rozwiązania.
  10. TomekGd

    Gwarancja FlexCare

    W celu uzyskania odpowiedniej obsługi w razie wystąpienia awarii, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Centrum Opel Assistance. To bardzo ważne !! 0 800 70 77 50 (bezpłatny) +48 61 831 99 36 (płatny) z reguły ten płatny odbierają, wiem bo korzystałem już. I trzeba niestety na konsultanta dłuuuuugo czekać.
  11. https://my.buick.com/content/dam/gmownercenter/gmna/dynamic/manuals/2018/Buick/Encore/2018-buick-encore-owners-manual.pdf str 72
  12. Podobno tylko w dieslach w standardzie w max wersjach
  13. TomekGd

    Wymiana oleju silnikowego

    Możliwe, nie znam się, kazali za rok to dostali, obecnie druga wymiana bo drugi przegląd / listopad 2018, bo na komp pokazało 3%/ przy stanie 54230 km. Flex Care do 60000 tyś, potem oddaję w rozliczeniu i biorę następny nowy , i tak non stop nowym i na gwarancji. Nie wiem co potem z takim autem się dzieje, domyślam się że idzie do sprzedaży dalej . I tu pytanie, czy ktoś kupował takie stare /3 - letnie / auto? I co wtedy mówią w salonach ? Chodzi mi o te wymiany oleju po 1000 km. Zwraca ktoś na to uwagę?. Szczerze , to dla mnie gwarancja z salonu że auto serwisowane i bez napraw jest wystarczająca.
  14. TomekGd

    Wymiana oleju silnikowego

    przy pierwszym przeglądzie gwarancyjnym czyli po roku od zakupu, a na liczniku było 28000. Sorki, dopatrzyłem się teraz w Waszych stopkach, że macie 1,4 t.
  15. Daj znać jak z zamykaniem maski po montażu. Teraz trzeba walnąć nieco by się zamknęła.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.