Skocz do zawartości

sapcio2

Forumowicz
  • Zawartość

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sapcio2

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Silnik
    1,4 turbo
  1. Może ci trochę pomoże, jeżeli wcześniej nie znalazłeś:
  2. Faktycznie, jakiś papracz w ASO nie puścił kabelka do stacyjki. Swoją drogą to w kostce przy sterowniku było tylko puste miejsce bez kabelka. Ważne dla mnie że ten pilot został wpisany i działa. Tak już poza tematem to te autko ma bardzo złą konstrukcję. Pierwszy raz się spotkałem z tym żeby dostać się do bezpieczników we wnętrzu trzeba było używać śrubokręta i zrywać dość duży kawał plastiku z zaczepów. Oczywiście jeden zaczep poszedł się ..... Dzięki ArKos za naprowadzenie mnie na rozwiązanie problemu.
  3. No bardziej ktoś, a konkretnie ktoś z ASO bo tam było to robione. Ja nie biorę się za robotę o której nie mam pojęcia.
  4. Nawet nie mam jak tego sprawdzić, bo tego sparka nie potrafię wprowadzić w tryb programowania.🤔
  5. Witam ponownie. 😀 Znalazłem centralkę i jest to tytan ds100, kupiłem pilota do tytana ds200 który według sprzedawcy powinien działać tylko że ma dodatkowo 3-ci przycisk do otwierania bagażnika. Według instrukcji tytana wpisywanie dodatkowego pilota powinno wykonać się w ten sposób: W tym miejscu utknąłem i te światła nie chcą pulsować. Przegrzebałem internet i niby 2 razy przekręcam kluczyk z wrzuconym biegiem, bez sprzęgła z wciśniętym hamulcem i nic nie pulsuje. Może w Chevroletach to jest inaczej rozwiązane??
  6. Ok. Dzięki, jutro zabiorę się za szukanie w tamtych okolicach. 😊
  7. Witam. Pytanko bardziej do ArKos-a ze względu że pracował w ASO Opla i możliwe że także chevroleta. W którym miejscu jest montowany sterownik do auta zakupionego bez pilotów? Mam nadzieję że ASO mają jakiś standard w montażu. Znalazłem chyba taką samą centralkę z pilotami (piloty u mnie są już niesprawne), ale nie umię namierzyć centralki. Przynajmniej piloty wyglądają na identyczne jak u mnie.
  8. Jeżeli nie masz takiego przełącznika jak na fotce poniżej po otwarciu drzwi pasażera to pewnie w twojej wersji jest to inaczej rozwiązane.
  9. Czyli z pilota wyjąłeś baterie, bo po co go używać go jeżeli komputer "zacznie wysyłać głupie komunikaty", a i przez przypadek przy chowaniu np. do kieszeni można niechcący odryglować zamki i przy odrobinie pecha trzeba będzie do domu wracać z buta.😉 Co do S&S tego nie mam i to faktycznie pierdoła która nie ma wpływu na bezpieczeństwo kierowcy, pasażerów czy samochodu.
  10. Wytłumacz czym podyktowane jest twoje "szczęście".?? Ja bym poweidział że masz pecha. 😂
  11. Dla mnie ten system się nie sprawdza. W pierwszym roku (3 lata temu) drogowe za późno się wyłączały...na A2 pasy są przeważnie oddzielone drzewami i jadących z przeciwka może nie oślepiałem, ale w czasie gdy mnie ktoś mijał to wyłączały się gdy mijający był już z 5 metrów przede mną. Na A2 w Polsce gdzie pasy oddziela jedynie płot to jadący z przeciwka dawali znak światłami że ich oślepiam. Na pierwszym przeglądzie wgrali aktualizację (nie wiem czy to miało coś ze światłami wspólnego), ale chyba czułość została zwiększona bo gdy spróbowałem jeszcze raz to wtedy rzadko przełączało mi na drogowe, możliwe że to słupki światło odbijały. tak że zrezygnowałem z uzywania tego systemu.
  12. Jest możliwe bo tak mam, ale nie wiem czy coś ustawiałem....Możliwe że to jest ustawione na stałe i nie trzeba nić zmieniać ręcznie. Zamknij z pilota, otwórz z pilota i poczekaj kilka minut.
  13. Jeżeli mają tak kopać (lepiej chyba nawet nie potrafią), to niech wracają jak najszybciej.....chcę ogladać footbol na jakimś przyzwoitym poziomie. 😎
  14. Żeby nie było że jeżdżę do suchego baku. Mogłem zatankować zanim rezerwa się zaświeciło, tyle że to było po stronie niemieckiej, więc planem było zatankować już w Polsce tylko że przegapiłem stację paliw. Jak leci się w trasę 1500km to tankowanie przy połowie baku by było jazdą od stacji do stacji.
  15. Też zawsze tankuje do pełna, ale raz mi się zdarzyło na autostradzie że przegapiłem stację. Na rezerwie przejechane miałem już ponad 20 km, a następna stacja była za 60 km. Ustawiłem na tempomacie 90 km/h i toczyłem się w strachu czy dojadę (około 2.00 w nocy). Gdzies 30 km przed stacją wyświetlacz ( ten ubogi) już nie reagował na zmiany tylko się świeciło FULL FUEL. Na moje szczęście dojechałem i pistolet odbił po wlaniu 51,7 l. Chyba to jest standartowo że przy około 2 litrach w zbiorniku wyświetlacz już nie reaguje.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.