Skocz do zawartości

CzEkCzEk

Forumowicz
  • Zawartość

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana CzEkCzEk w dniu 21 Styczeń 2019

Użytkownicy przyznają CzEkCzEk punkty reputacji!

O CzEkCzEk

  • Tytuł
    Stały bywalec

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Bytom
  • Interests
    Motoryzacja, IT
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

565 wyświetleń profilu
  1. Ja użyłem plastikowe szpachelki. Możesz tez spróbować żyłki lub plecionki wędkarskiej. U mnie pod tą fabryczna nakładka z prawej strony odparzył sie lakier. Daj znac jak u ciebie.
  2. A jesteś pewny że to cewka. Masz błąd wypadania zapłonów? Jeśli tak sprawdź ciśnienie sprężania i luzy zaworowe, prawdopodobnie masz podstawione zawory wydechowe.
  3. Na filmiku wg mnie jest podciśnienie. Zasysa powietrze do pokrywy zaworów. Moja mokka z 1,4t też tak ma, inna z przebiegiem ok 5000 jak sprawdzałem miała to samo, dlatego śmię twierdzić. Tak ma być.
  4. CzEkCzEk

    "Świszczenie" pod maską

    Ja bym wsadził żonę do auta kazał jej dodac gazu do 2000-2500obr/min Potem macanko przewodow od turbo do przepustnicy podczas dodania gazu powinieneś czuć jak puchnie od ciśnienia, jesli nie puchnie to gdzies ciśnienie ucieka. Z drugiej strony jakbyś mial nieszczelność to pewnie by wywalił błąd. Nic nie słychać na tym pliku co wysłałes dlatego ciężko coś doradzić.
  5. CzEkCzEk

    "Świszczenie" pod maską

    Jak swist przy dodawaniu gazu to obstawialbym nieszczelny dolot. Moze rura miedzy ic a turbo? Tam czasami uszczelka wargowa przepuszcza. Nie jest auto słabsze?
  6. Opis z forum astry dzisla, dzis to montowałem u siebie, nie ma filozofii przy montażu. przekaznik kosztuje ok 20zl do podłączenia 5 przewodów: z BCM masa, staly plus i plus po zapłonie + wpiecie sie w 2przewody do włącznika ECO chyba niebieski i czarny.
  7. Ludzie nie dajmy sie zwariować, Mokka to nie prom kosmiczny i chyba manewrowanie do przodu to nie jest jakiś mega problem. Chyba że ktoś sobie wmawia że"to" ma 20cm 😊 to faktycznie może mieć problemy przy parkowaniu. Wracając do pracy samych czujników przód, u mnie jest tak, że manualnie je włączam, chociaż zdarzyło się kilka razy że same sie włączyły, nie doszukiwalem się na to reguły.dla mnie nie ma problemu kliknąć jeden przycisk aby je uruchomić.
  8. CzEkCzEk

    Dyskusja - wrażenia o ASO

    Pewnie jestes taki "debesciak" że podczas normalnej jazdy wychwycisz wyciek z uszczelniacza np. Półosi albo walnieta oslone przegubu. Klocki i dzialanie prowadnic pewnie też sie u Ciebie sprawdzają w momencie przekrecenia kluczyka:) Powinieneś sie cieszyć że mechanik nie zrobił tylko wymiany oleju, ale przejrzał całe auto. A że nie siedzi w pracy w czynie społecznym to kasuje dodatkowo.
  9. CzEkCzEk

    Wymiana rozrządu

    Na filmiku to chyba jakis stary Z14XEP zarzygany olejem z każdej strony. Sam panent na blokowanie wału za pomocą śrubokrętu wydaje mi sie ryzykowny, byłbym się uszkodzenia. A klucze do kół pasowych nie sa znowu takie drogie, ewentualnie klucz udarowy tez da rade. Ale manual jak najbardziej na plus
  10. CzEkCzEk

    Dokładna data produkcji

    A B14Net nie jest juz na bezpośrednim wtrysku? Troche drogo etedy lpg wychodzi
  11. Nie mowie o zaplonie, gdzie swieca kontrolki itp. nie wiem jak w oplu to jest rozwiazane w swoim aucie mam standardowy klucz, ale w markach z ktorymi miałem styczność, można włączy cos na wzór "pozycji I klucza" tj. Odblokowujesz kierownice i jest napięcie na radio itp. Robi sie to wlasnie wcisksjac guzik start ale bez wcisnietego sprzęgła i hamulca. Wtedy kontrolki sie nie pala oraz silnik sie nie uruchamia. Kolejne takie wcisniecie uruchamia zaplon - bez silnika. A jeszcze kolejne wylacza wszystko i blokuje kierownicę.
  12. Spróbuj wcisnąć raz guzik zapłonu bez wcisnietych pedałów sprzęgła i hamulca wejdzie w ACC. Powinno odblokować kierownicę i nie wyłączać radia.
  13. CzEkCzEk

    Silnik D14NEL [120KM]

    W teori GPF powinien być bezobslugowy, temp spalin silnika benzynowego jest dużo wyższa niż diesla, wg teorii powinien się sam na bieżąco czyścić. Ale jak to zwykle bywa czas pokaże
  14. CzEkCzEk

    1.4T 4x4 pod gaz

    A nie jest czasem tak że auta z fabrycznym LPG maja oznaczenie LUJ+KL7, a samochody bez LPG maja LUJ-KL7? Ja mam -Kl7 gaz stag lata juz 4 rok i nie narzekam. Przynaniej nie ma problemów zimą, tak jak mają to użytkownicy fabrycznych lpg
  15. CzEkCzEk

    Usterki w waszych autach

    ArKos pamietasz z jakim momentem przekręcić miskę? Wg TIS 2Nm trochę mało. Z tego co pamiętam jak robiłem inne auta to było kolo 10Nm
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.