Skocz do zawartości

fsw

Forumowicz
  • Zawartość

    536
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    22

Ostatnia wygrana fsw w dniu 21 Październik 2019

Użytkownicy przyznają fsw punkty reputacji!

O fsw

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    lubuskie
  • Silnik
    1,6

Ostatnie wizyty

1268 wyświetleń profilu
  1. fsw

    układ paliwowy

    Tak się zdarza jak się zatankuje po sam korek. Kiedyś zrobiłem błąd i zatankowałem na siłę, do oporu zbiornik, dopiero po trzecim tankowaniu wskaźnik wrócił do normy.
  2. Marna Nie ma się z czego cieszyć. Czymże jest powrót do pojazdów z napędem elektrycznym jak nie cofką Toż to one "brylowały" przez prawie 50 lat po europejskich kocich łbach i bezdrożach, zanim papa Benz zmajstrował drogowe taczadło napędzane silnikiem spalinowym. Czy po elektrykach, koleją rzeczy wrócimy na drzewa? Jest szansa że nie, jeśli zostaną ścięte i zasilą autka na holzgas
  3. Nie sądzę 😉 To czysta kalkulacja. Interes będzie kwitł tylko wtedy gdy przemysłowy "kołowrót" będzie w ciągłym ruchu, a niezawodność w tym biznesie to znaczy szybka jego padaczka. Już dawno skończyły się czasy wytwarzania trwałego sprzętu w jednym miejscu (fabryce) od A do Z.
  4. fsw

    myOpel

    myOpel dawno spuściłem w kanał. Badziewie samo dla siebie.
  5. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    Przepraszam że tak późno. Od naprawy nic mnie nie zaskakuje w pracy sprzęgła ani skrzyni bez względu na wysokość obrotów przy jakich manipuluję pedałem s. lub wajchą z.b.
  6. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    Myślę że mamy pewne różnice w odbiorze tych samych zdarzeń. Ja byłem niej wrażliwy, bo działo się to w okresie gwarancji. Poza tym, jak pewnie zauważyłeś, od momentu stwierdzenia przypadłości do zgłoszenia minęło u mnie sporo czasu. Znając podejście niektórych ASO, czas do zgłaszanych usterki wykorzystałem na przygotowanie "demonstracji". Polegało to na wyczuciu momentów w których stuki są najgłośniejsze czyli wybór odpowiedniego zakresu obrotów (zmieniałem w przedziale 1300 -1500), szybkość wciskani i puszczania pedału sprzęgła, dodawania gazu, nigdy podczas puszczania sprzęgła, szczególnie przy ruszaniu następowało wtedy szarpanie i najgłośniejszy stukot. Nigdy tak nie jeżdżę, ale właśni taka pedalska jazda pozwoliła wyeksponować problem. Przy dynamiczne,j stuki nie były dokuczliwe, a na wyższych biegach było ich brak. To ja prowadziłem samochód, oni słuchali. Po takim przygotowaniu, wierzaj mi, że teraz jestem wydobyć stuki w większości marek samochodów, choć pod "inną nogą" nie będą występowały
  7. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    Na luzie też. Może byłem nieprecyzyjny, stuki wyraźne były poniżej 1700 n/min, szczególnie na niskich biegach. Trochę czasu minęło od wymiany, od tej pory cieszę się brakiem stuków. Podejrzewam, że to podobny przypadek jak u mnie, tyle że jest różnica w indywidualnym odbiorze.
  8. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    O sprzęgle nie wiem nic, zacytowałem tylko serwisanta. Stuki były tylko przy puszczaniu, szczególnie głośne gdy przy zmianie biegu obroty silnika nie przekraczały 1700 n/min.
  9. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    Na myśli nie mam nic innego, konkretnego. Być może chodzi o to samo, lecz subiektywizm powoduje u każdego z nas inny odbiór inny. Może też być odwrotnie. Na słowo to nie to samo co na ucho.
  10. fsw

    Sprzęgło w 1,6 - stuki

    A prześledziłeś cały temat, od pierwszego postu? Czy twoje spostrzeżenia pokrywają się z wcześniej opisanymi?
  11. A po wyjęciu żarówki jest możliwość "operowania" jakimś haczydłem?
  12. Dokładnie temat przy wymianie zamka przerobiłem tak samo Wyczaiłem, że lubi też lekko barabanić na wybojach dekiel wnęki z prawej strony bagażnika
  13. I zdechł. Nowy oryginał w POTAK za 244,50 zł z przesyłką. U dilera 412 zł. Wymiana samemu łącznie z demontażem plastikowej "tapitery" i składaniem do kupy do 0,3 h (teraz mając doświadczenie byłoby z 15 minut). Niestety nie obejszło się bez małych szkód w zasadzie nie mających wpływu na całość: przy demontażu poszedł kołek pozycjonujący osłonę zaznaczony na zdjęciu numerem 1, przy montażu szlag trafił numer 2. Spinki (8 szt.) zachowały się w całości. Narzędzia to własne szpony do "odrywania" osłony po wstępnym odchyleniu plastikową płytką, by nie uszkodzić tworzywa i lakieru oraz trox T40 do odkręcenia 2 śrub. Bym zapomniał o pierwszej czynności, o demontażu kieszeni/wnęki na paluchy przy zamykaniu klapy. Podważać ją od góry tak jak ją widzimy przy otwartej klapie,. Nie po bokach ani z dołu tylko od góry - dosłownie wyskoczy sama. Nie ma tam spinek, są tylko "pazurki" po obwodzie.
  14. Jak z tą muchą co jej wyrwali skrzydła i kazali latać, a że nie poleciała, doszli do wniosku ... że ogłuchła.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.