Skocz do zawartości

fsw

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    539
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    23

Ostatnia wygrana fsw w dniu 9 Stycznia

Użytkownicy przyznają fsw punkty reputacji!

O fsw

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    lubuskie
  • Silnik
    1,6

Ostatnie wizyty

1534 wyświetleń profilu
  1. ... i podsumowanko po 6 latach (~36107 km) - sprzęgło ( załapało się jeszcze w ramach gwarancji) - wymiana pompy wody - wymiana zamka bagażnika - nowy sworzeń wahacza - elektrozamek klapki paliwa do wymiany ciekawe co następne w kolejce ... może tłumiki? albo czas zastanowić się nad nowym czymś ... tylko ta jeszcze taka nie wyjeżdżona 😏
  2. Cześć Dawno mnie tu nie było, sprawdziłem ,też mam ... aż mi ulżyło Pozdrawiam
  3. Od 2 lat nie wyłączam klimy przez cały rok i mam spokój.
  4. fsw

    układ paliwowy

    Tak się zdarza jak się zatankuje po sam korek. Kiedyś zrobiłem błąd i zatankowałem na siłę, do oporu zbiornik, dopiero po trzecim tankowaniu wskaźnik wrócił do normy.
  5. Marna Nie ma się z czego cieszyć. Czymże jest powrót do pojazdów z napędem elektrycznym jak nie cofką Toż to one "brylowały" przez prawie 50 lat po europejskich kocich łbach i bezdrożach, zanim papa Benz zmajstrował drogowe taczadło napędzane silnikiem spalinowym. Czy po elektrykach, koleją rzeczy wrócimy na drzewa? Jest szansa że nie, jeśli zostaną ścięte i zasilą autka na holzgas
  6. Nie sądzę 😉 To czysta kalkulacja. Interes będzie kwitł tylko wtedy gdy przemysłowy "kołowrót" będzie w ciągłym ruchu, a niezawodność w tym biznesie to znaczy szybka jego padaczka. Już dawno skończyły się czasy wytwarzania trwałego sprzętu w jednym miejscu (fabryce) od A do Z.
  7. fsw

    myOpel

    myOpel dawno spuściłem w kanał. Badziewie samo dla siebie.
  8. Przepraszam że tak późno. Od naprawy nic mnie nie zaskakuje w pracy sprzęgła ani skrzyni bez względu na wysokość obrotów przy jakich manipuluję pedałem s. lub wajchą z.b.
  9. Myślę że mamy pewne różnice w odbiorze tych samych zdarzeń. Ja byłem niej wrażliwy, bo działo się to w okresie gwarancji. Poza tym, jak pewnie zauważyłeś, od momentu stwierdzenia przypadłości do zgłoszenia minęło u mnie sporo czasu. Znając podejście niektórych ASO, czas do zgłaszanych usterki wykorzystałem na przygotowanie "demonstracji". Polegało to na wyczuciu momentów w których stuki są najgłośniejsze czyli wybór odpowiedniego zakresu obrotów (zmieniałem w przedziale 1300 -1500), szybkość wciskani i puszczania pedału sprzęgła, dodawania gazu, nigdy podczas puszczania sprzęgła, szczególnie p
  10. Na luzie też. Może byłem nieprecyzyjny, stuki wyraźne były poniżej 1700 n/min, szczególnie na niskich biegach. Trochę czasu minęło od wymiany, od tej pory cieszę się brakiem stuków. Podejrzewam, że to podobny przypadek jak u mnie, tyle że jest różnica w indywidualnym odbiorze.
  11. O sprzęgle nie wiem nic, zacytowałem tylko serwisanta. Stuki były tylko przy puszczaniu, szczególnie głośne gdy przy zmianie biegu obroty silnika nie przekraczały 1700 n/min.
  12. Na myśli nie mam nic innego, konkretnego. Być może chodzi o to samo, lecz subiektywizm powoduje u każdego z nas inny odbiór inny. Może też być odwrotnie. Na słowo to nie to samo co na ucho.
  13. A prześledziłeś cały temat, od pierwszego postu? Czy twoje spostrzeżenia pokrywają się z wcześniej opisanymi?
  14. A po wyjęciu żarówki jest możliwość "operowania" jakimś haczydłem?
  15. Dokładnie temat przy wymianie zamka przerobiłem tak samo Wyczaiłem, że lubi też lekko barabanić na wybojach dekiel wnęki z prawej strony bagażnika
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.