Skocz do zawartości

osman71

Forumowicz
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O osman71

  • Tytuł
    Stały bywalec

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czegos nie rozumie..po co Ty jezdzisz tyle razy z tym samym problemem? Ja bym zostawil im auto i niech grzebia,szukaja az wszystko bedzie dzialalo jak nalezy.
  2. Bedziesz kupowac ten zestaw,czy to tylko taka ciekawostka?
  3. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    Az takiego popytu nie bedzie,spokojnie😉 co do tych bezpiecznikow...mysle ze skoro sa,to chyba jest tez instalacja,bo chyba w puste gniazda by nie wkladali? W tym wszystkim jest dalej jeden problem,zeby byla full opcja musialo by byc grzanie,a tego chyba nie przeskoczy sie ot tak. ArKos juz pisal,ze to jest powiazane z BCM,do tego wymiana panelu...trzeba to na spokojnie przemyslec.
  4. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    Sprawdzilem jak jest u mnie. Skrzynki juz nie mam w bagazniku tylko w komorze i za schowkiem,ale okazalo sie ze bezp 10A w komorze ktory jest opisany jako fotel ledzwie mam i dwa za schowkiem B/T 01 i 06 opisane jako przelacznik regulacji foteli tez mam. Ciekawe...zeby to szlo jakos sprawdzic,czy faktycznie jest wlasciwa instalacja to mozna by dzialac
  5. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    Dzieki za info,to wiele wyjasnia. Masz wersje z pakietem zimowym,wiec instalacja do grzania foteli jest fabryczna,najprawdopodobniej w tej kostce jest tez zasilanie do sterowania.
  6. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    Na grzaniu to mi nawet az tak nie zalezy,musialbym dodatkowo panel zmienic bo brak przycisku...te wygodniejsze fotele z dluzszym siedziskiem by mi wystarczyly. Musze z ciekawosci zerknac do tej skrzynki czy mam takie bezpieczniki.
  7. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    To byloby super! Ale ArKos wspominal ze trzeba to jakos programowac,ze steruje tym BCM,musiales cos takiego zrobic? No i faktycznie jeszcze wiazka...miales wszystko gotowe pod fotelem? Jaka masz wersje mokki? A jesli chodzi o bezpieczniki,to te 15A sa od ledzwi i cos tam,te duze obok O/B01 i 02 sa od sterowania foteli
  8. Kupie podlokietnik org mokka,stan tapicerki obojetny.
  9. osman71

    Wymiana foteli-elektryka

    Czyli generalnie taka zmiana mozliwa dopiero po gwarancji...myslalem ze jest mozliwosc podania jakas dodatkowa wiazka z bezpiecznikiem tylko zasilania do fotela,zeby szlo nim regulowac a grzanie odpuscic.
  10. Czy ktos przerabial temat zmiany foteli na wersje z elektryka,czy jest to do zrobienia? Mam wersje x elite ale bez elektryki foteli,a mam okazje kupic fajny zestaw skory. Zastanawiam sie czy wystarczy podciagnac tylko zasilanie do fotela,czy to wiekszy problem np ze sterownikiem auta,bo nie zalezy mi na pamieci ustawien.
  11. A ja juz mam taki trik ze jak wsiadam to start stop i auto swiatel w ciagu dnia wylaczam,bo wkurza mnie ciagla zmiana,poza tym zarowki tez chyba tego nie lubia. Pozostaje temat wyswietlacza,bo ten mimo wylaczenia "auto" dalej zmienia jasnosc,no i nic nie widac. Takie dzialanie tych swiatel w aucie za ponad 80tysi to jest dramat,tak jak podlokietnik!
  12. Ok,tego jeszcze nie probowalem,a jak sie to ma do tej skory ktora jest deska obszyta,mozna calosc tym spryskac?
  13. Takie pytanko. Czym czyscicie kokpit? Probowalem juz mase roznych preparatow,ostatnio zel antystatyczny z K2 i tez srednio. Wkurza mnie osiadanie kurzu na wyswietlaczu i lekierowanych elementach deski.
  14. osman71

    przyrząd do kalibracji

    Nic nie trzeba wprowadzac,zakladasz kola robisz reset ustawien i aktywujesz nowe kola kolejnosc wg wskazania kierunkowskazu
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.