Skocz do zawartości

peter142

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O peter142

  • Tytuł
    Forumowicz

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo
  1. No właśnie nie wiem. Rozmawiałem z kolegą, który zajmuje się elektryką samochodową i mówił że miał podobny przypadek w renówce, okazuje się że w gnieździe 13-to pinowym na 9-tym pinie jest na stałe +12v do ładowania akumulatora przyczepy campingowej i gdy to gniazdo było zawilgocone to potrafił załączyć się alarm, po ususzeniu problem zniknął ale po rozmowie z klientem że nie będzie ciągnął campingów dla pewności odłączył i zaizolował przewód od tego pinu. U mnie gniazdo jest fabrycznie zamontowane i zabezpieczone, jeżeli problem wróci to wtedy pomyślę o tym pinie. Na razie nie wiem co pomogło, wypięcie i wpięcie wtyków na module czy podłączenie bagażnika rowerowego w wtykiem 13-to pinowym. Do obserwacji.
  2. Witam. Sorry że tak późno odpowiadam ale byłem mocno zajęty. Po kolei: wypiąłem moduł haka, zamknąłem samochód pilotem, alarm się uzbroił, czekałem ponad pół godziny i cisza. Postanowiłem sprawdzić czy moduł jest sprawny technicznie, wpiąłem go z powrotem, podłączyłem bagażnik rowerowy montowany na haku i wszystkie światła działały, kierunki, pozycyjne, stopu, cofania, przeciwmgłowe, przy włączonym wstecznym odłączył także tylne czujniki parkowania, czyli wygląda na sprawny. I teraz najlepsze: przy wpiętym module haka po zamknięciu drzwi pilotem i uzbrojeniu alarmu cisza i spokój, alarm się nie wzbudza. I co o tym sądzić? Czy komputer przetestował moduł i nie znalazł błędu? Nie chcę jechać na razie na diagnostykę bo to koszty a problem na tą chwilę ustąpił. Arkos, co o tym sądzisz?
  3. Dzięki za odpowiedź, dzisiaj po pracy spróbuję zadziałać z modułem.
  4. Witam. Mam Mokkę 1.4 turbo z 2015 roku w wersji Cosmo w automacie. Od pewnego czasu mam problem z alarmem. Włącza się bez konkretnego powodu. Po zamknięciu drzwi pilotem alarm uzbraja się po około 30 sekundach i po 5-10 minutach włącza się i zaczyna trąbić i migać kierunkami. Postanowiłem pojechać do serwisu Opla na diagnostykę. Po sprawdzeniu panowie powiedzieli że są dwa błędy - tylnej lewej lampy i modułu haka holowniczego. Czy jest możliwe że te błędy powodują włączanie alarmu? Co ma wspólnego moduł haka z alarmem? Proszę o jakieś porady.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.