Skocz do zawartości

Stackburn

Forumowicz
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Stackburn w dniu 30 Styczeń

Użytkownicy przyznają Stackburn punkty reputacji!

O Stackburn

  • Tytuł
    Forumowicz

Contact Methods

  • Website URL
    http://mokkaforum.pl/topic/659-mokka-x-by-stackburn/

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

238 wyświetleń profilu
  1. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Czyli zdążyłem z zakupem Tego klona Juka już bym nie kupił
  2. Dzięki @ArKos za info. W pierwszym pytaniu słabo sprecyzowałem - chodziło mi no 140 konne piece (o NEL wiedziałem ale to inna moc).
  3. Mokka X ma chyba tylko B14NET...? - generalnie to one czymś się różnią? .......... oprócz normy emisji spalin (przynajmniej na papierku) - takie oto info znalazłem.
  4. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Każdy producent musi zagwarantować dostępność(czyli de facto produkcję) wszystkich części przez co najmniej 10 lat po zakończeniu sprzedaży/produkcji danego modelu.
  5. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Już jakiś czas temu zastanawiało mnie utrzymywanie produkcji Mokki X i Crosslanda - tak przypuszczałem , że wycofają mokkę i zostanie tylko ten dziwoląg Gdyby Mokka miała płytę z PSA to pewnie Crossland nigdy by nie powstał tylko kolejna generacja Mokki. Praktycznie te same wymiary (+ dla Crosslanda za większy bagażnik). Jedyne co mnie odwiodło od zakupu to silniki i te tylne słupki - lubię inność ale takie rozwiązanie to już mnie przerosło - całość wygląda jakby mało proporcjonalnie... Spadek wartości Mokki po zakończeniu produkcji mnie nie dotyczy , bo i tak nie mam zamiaru jej sprzedawać , jak przyjdzie czas na nowe to ona i tak zostanie w rodzinie.
  6. Bardzo ładna Teraz tylko nabijać kilometry i cieszyć się jazdą
  7. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Przewidziałem to kilka postów wyżej Toledo też kupiłem z końca produkcji i jestem bardzo z niego zadowolony - więc nie ma powodów do narzekania
  8. Wymienić tak ale używać nie - ledy nie posiadają homologacji.
  9. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    W 2009 roku wpadłem na dokładnie taki sam pomysł. Toledem III 1.6mpi przejeździłem te lata bez najmniejszych problemów (ostatni egzemplarz z tym silnikiem w PL dostępny jako nowy z salonu). Wtedy epoka turbo i downsizingu była na etapie - klient testuje i się zobaczy Przez te lata większość 4-cylindrówek przeszła swoje choroby a era 3-cyl nastała, więc trzeba było się szybciej zdecydować na nowe wozidło Seat dostał gaz i zastąpił drugie auto w rodzinie (dojazdy do pracy i ogólnie tylko "moje" 4 kółka) - w tym okresie miałem kilka starszych różnych aut do tych celów. Wracając do meritum - teraz przez ładnych kilka lat Mokka pojeździ sobie jako rodzinny "flagowiec" a jak przyjdzie czas na kolejne wymiany to zastąpi seata a co będzie zamiast niej........ diabeł wie. Tą rozterką zajmę się za łaaaaadnych kilka lat
  10. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Mam kumpla który od zawsze jeździ fordami - żadne fakty , mity , groźby , prośby do niego nie docierają Facet nie zna nic innego , bo nigdy niczym innym nie jeździł - no , może jako pasażer ale to i tak nie dalej jak kilkanaście kilometrów ..... Jak mu pasuje to niech tak będzie - ja już porzuciłem nadzieję , że da się go nawrócić Ja z kolei jako pasjonat motoryzacji nie boję się niczego - czy to włoskie , francuskie , niemieckie czy jakiekolwiek inne musi spełnić tylko jeden warunek - i w moim przypadku jest to kluczowe - widzę i wiem , że chciałbym takim jeździć - po tym jedynym pytaniu dokonuję zakupu
  11. Pomysł miałem w niedzielę - w poniedziałek zacząłem szukać i szybko znalazłem - we wtorek papiery - w piątek odbiór Fakt , że jest w rodzinie mokka z RM16 i nie generuje problemów - co utwierdziło mnie w wyborze
  12. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Bynajmniej - to ogromny plus dla tego sympatycznego narodu Dzięki Nim mieliśmy niebagatelne zyski z tych "odpadów potestowych".
  13. Stackburn

    Nowa Mokka 2019

    Teraz będzie LeMokka z silniczkiem 0.9l/1600KM z fotelami z puchu i zawiasem bez stabilizatorów Zgroza dla tych którzy odbiorą auto z salonu wyprodukowane w poniedziałek lub piątek (gdzie francuziki są albo jeszcze nawaleni po niedzieli albo już nawaleni - bo startuje weekend). Żeby było śmieszniej to nie tylko anegdota..... wręcz bliżej do faktu niż anegdoty. Jakiś czas temu pracowałem w firmie powiązanej z motoryzacją znad sekwany.Praktycznie 90% aut odbieranych od producentów jako odpady produkcyjne (nówki ale jednak każdy z mniejszą lub większą wadą) jako dzień produkcji miały właśnie poniedziałek lub piątek.
  14. Oczywiście , że tak Autko fajne , cena jak to cena - gdzie indziej jest podobnie. Masz jednego z ostatnich 4 cylindrowców które są mało awaryjne. Teraz panuje 3 garowy odpad o pojemności kosiarki do trawy i podobnej zresztą pracy (zwłaszcza gang ). Może nie jest zbyt obszerna ale z drugiej strony w trakcie zakupu doskonale to widać. Do codziennych i weekendowych wypadów jak znalazł (na wakacyjne wypady można dorzucić coś na dach). Wozić na co dzień powietrze w bagażniku o pojemności miliona litrów to jak cały rok chodzić w butach narciarskich , żeby w styczniu raz zjechać ze stoku W/g mnie mój wybór to był strzał w dziesiątkę. Jak będę coś musiał przerzucić większego to zlecenie dostanie drugie auto (Toledo III) - dodatkowo ma hak więc jest jak ducato w max-ie
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.