Skocz do zawartości

miszkoo

Forumowicz
  • Zawartość

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana miszkoo w dniu 8 Maj

Użytkownicy przyznają miszkoo punkty reputacji!

O miszkoo

  • Tytuł
    Stały bywalec

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Myślę że lepszym określeniem będzie "niewiedza"... Instalacje niefabryczne nie maja takich problemów. a większość instalatorów wszelkie problemy usuwa przy pierwszym zgłoszeniu. Jakość tankowanego LPG ma oczywiście wpływ, ale na podstawie moich doświadczeń gdy szczególnie podczas wakacyjnych podróży tankuję na różnych stacjach, przekłada się to na gorsze przyśpieszanie i większe spalanie/zużycie na 100 km.
  2. Słabo to wygląda, komedia przez łzy... Ja też spotkałem się z takim profesjonalizmem gdy pytałem o wymiany olejów w 4x4... wzdychanie, błądzenie oczami na proste pytanie jakie oleje i w jakich ilościach. Wstrzymałem się z wymianą, bałem się ze wleją nie ten olej, lub w złej ilości. Jak ja słyszę że czegoś i się nie da, to zawsze pytam jak to możliwe w 21 wieku, skoro w latach 60'tych można było na księżyc polecieć???
  3. miszkoo

    polecany system gazowy?

    Ponieważ mam 1.4T mogę odpowiedzieć na drugie pytanie. Od 2 miesięcy i 4 tyś km mam na pokładzie instalację KME Max2, to ich najnowsze dzieło i jest tak jak być powinno czyli nie odczuwam różnicy czy to Pb czy LPG (spokojna jazda, czy dynamiczne wyprzedzanie... brak różnicy). Miałem już 4 samochody z konwersją na LPG i ta instalacja najbardziej mi się podoba tj. komfort użytkowania np. przełączanie paliwa, sygnalizowanie zmian, uruchamianie po zatankowaniu pustego zbiornika LPG itd.... Jako że lubię tez "pogrzebać" w aucie, zauważyłem że instalacja jest wykrywana jako oddzielny moduł po podłączeniu się przez OBD do kompa samochodu. Nie widać tylko żadnych parametrów z tego poziomu, aż korci dalej rozgryzać system Zbiornik po wypoziomowaniu wypełnił całą przestrzeń na koło zapasowe i ma 56l.
  4. miszkoo

    Mokka 1.4T -fabryczne LPG

    Porusz temat ciśnienia gazu, wymiana czujnika to jedno, ale trzeba jeszcze ustawić właściwe ciśnienie w sofcie instalacji. Na forum kiedyś był już ten temat opisywany.
  5. Na zdjęciach w necie, widzę że 3przewody są od modelu X. Nie widziałem wnętrza, ale coś mi się wydaje, że masa została wyprowadzona na zewnątrz, a w Twojej antenie jest podłączona wewnątrz do aluminiowej podstawy... Tak głośno myślę.... Jak masz możliwość zwrotu, wymiany to najprostsze rozwiązanie, a jeśli nie to można majsterkować. Skoro jest zdemontowana, oczyść styki i podłącz jeszcze raz, może wilgoć utleniła i nie było prawidłowego kontaktu, a sam moduł jest sprawny. Pozdrawiam
  6. miszkoo

    Usterki w waszych autach

    To jest materiał ogólnie informacyjny, nie wiemy jaki producent wyposażył Mokkę w te czujniki, oraz jak został zaprogramowany system. Może odpiąć akumulator na godzinkę, niech system się zrestartuje...
  7. miszkoo

    Usterki w waszych autach

    jeśli sprawa wycieraczek wiąże się ze światłami, ja bym skupił się na czujniku optycznym do automatu świateł i wycieraczek. tutaj można poczytać o zasadzie działania: https://www.hella.com/techworld/pl/Technologia/Elektryka-i-elektronika-samochodowa/Wymiana-czujnika-deszczu-i-czujnika-swiatla-w-samochodzie-42078/ i mogą być zespolone w jeden moduł.
  8. A jeśli "stara" antena nie będzie Ci potrzebna, to możesz ją rozebrać i podzielić się zdjęciami na których będzie widoczny typ/model modułu anteny GPS, oraz styki/podłączenie przewodów? Z reguły takie moduły też mają swoją pamięć i można je aktualizować/konfigurować np. programem uBlox przez FTDI.
  9. i krótki foto poradnik: https://www.vxoc.org.uk/forum/Thread-How-to-Instrument-Cluster-LED-Conversion
  10. Mokka ma wiele podzespołów bliźniaczo podobnych do części z Astry J, a tam liczniki podświetlane są diodami LED. W sieci jest kilka relacji z wymiany podświetlenia na inny kolor i można ocenić poziom trudności całego zabiegu. Nie wiem jak to wygląda w Buick'u.
  11. Jako ciekawostkę mogę napisać, ze kiedyś gdy bawiłem się w loty modelami z wykorzystaniem GPS, w danym dniu zalecano sprawdzać na odpowiednich stronach czy nie ma "burzy na słońcu" - co miało wpływ na pole magnetyczne i potencjalne problemy z sygnałem GPS. Modele traciły FIX'a, potrafiły nagle dziwnie się zachowywać, niektóre uciekały właścicielowi itp.
  12. Aktualizacja mapy to jedna z dwóch kwestii jakie opisałeś. Pierwszą, czyli zmiany położenia na mapie też warto rozwiązać, aby po inwestycji w nowe mapy mieć komfort użytkowania. Tak sobie myślę ... może na początek odłączyć akumulator np. na 15-30 min aby zrestartować kompa i zobaczyć efekty?
  13. Skoro wita napis inteliLink, to możemy wykluczyć Navi600/900. Nazwa systemu jest na panelu od radia, pod gałką do głośności... chyba że coś było modyfikowane w systemie audio.
  14. pewien użytkownik Astry J z 1,4T opisywał swoją przygodę: jako pierwszy właściciel i użytkownik pojazdu stosował się do wskazówek kompa i zmieniał biegi kiedy ECO pokazywało. Skutek był taki, że przy ... chyba 56 tyś km dwumasa zakończyła współpracę.
  15. Nie będę kupował z dwóch powodów: nie mam X oraz nie podoba mi się sposób mocowania siłowników.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.