Skocz do zawartości

miszkoo

Forumowicz
  • Zawartość

    87
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana miszkoo w dniu 8 Maj

Użytkownicy przyznają miszkoo punkty reputacji!

O miszkoo

  • Tytuł
    Zaawansowany

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Klonem op,-com sprawdzisz i wykazujesz błędy, przy łączeniu czasami trzeba wybrać Astra J (tak jest w moim przypadku). Start-stop raczej nie wyłączysz samodzielnie programem. Na forum Astry K jest opisana prosta konstrukcja z jednym przekaźnikiem do automatycznego wyłączania systemu po włączeniu zapłonu. W kwestii kodowania wyżej już napisaliśmy - program DPS i odpowiedni interfejs.
  2. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Podane ceny GDS2 dotyczy opcji diagnistyki, do programowania potrzebny jest już SPS (40 EUR/2 godz). + opłata za rejestrację konta 25 EUR. Dla zainteresowanych info na stronie https://www.opel-infotech.com/info.html
  3. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Nie piszę że Op-com jest super, ale dla mnie jako amatora i użytkownika jednego samochodu to w zupełności wystarczy. Dla fanu sprawdzę czy nadal nie mam żadnych błędów, a dla zabawy mogłem dodać wskazania temperatury i napięcia ładowania :). Taki bajer. W kwestii programowania i modyfikacji elektryki to na forach Astry i Insignii polecany jest prywatny zakład, gdzie potrafią cuda zrobić, a ASO rozkłada ręce.
  4. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Op-com oryginał obsługuje roczniki do 2016, a soft jest okresowo aktualizowany. Ograniczenie wiekowe o którym piszesz dotyczy klona, chociaż widziałem kopię softu z rocznikami do 2014. MDI faktycznie jest zdecydowanie bardziej użyteczny, ale wymaga abonamentu na dostęp do serwera GM. Bez abonamentu jeśli dobrze pamiętam to ok 50-60 EUR za godzinę połączenia. Jest jeszcze na rynku klon z softem bez połączenia do serwera..... Dlatego pytanie do autora, na jakiej funkcjonalności mu zależy?
  5. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Oryginał Op-com pozwala na troszkę więcej niż tylko odczyt błędów np. kodowanie nowych kluczyków.
  6. miszkoo

    Oprogramowanie Diagnostyka

    Z informacji jakie wyczytałem na innych forach Opla (Insignia, Astra) od użytkowników którzy we własnym zakresie diagnozują i próbują kodować, nie ma jednego softu który będzie potrafił wszystko. Do dyspozycji jest m.in MDI, Opel scanner i Op-com... Z ciekawości zapytam, jaki zakres diagnostyki Cię interesuje?
  7. miszkoo

    błąd P1101

    Nie każdy może wie, lub się nie interesował co dzieje się w silniku podczas jego pracy. Poniżej ciekawy filmik, pokazujący procesy z udziałem wymienionej powyżej membrany i zaworka grzybowego.
  8. miszkoo

    Jaki Olej do 1.4T

    Obawiam się, że dla Opla odpowiedź jest tylko jedna tzn. D1g2... utrzymywanie logistyki jednego produktu przekłada się na +xxx%. Co do jakości ich badań tez mam wątpliwości, skoro przez blisko dwa lata rekomendowali D2 do 1,4T 152km, czego skutki najszybciej odczuli użytkownicy Astry V. Ciekawe jak długo badali nowy olej na silniku 1,4T 140 km?
  9. miszkoo

    Jaki Olej do 1.4T

    Czytając wątek, też zaczynam się gubić Moje auto napędza B14NET z LPG, według instrukcji jaką dostałem dla RM2015 zalecany jest Dexos2, z powyższych screenów też wnioskuję, że przy zasilaniu LPG powinien być Dexos2. Czy dobrze wnioskuję?
  10. miszkoo

    błąd P1101

    tak, dodatkowo po czyszczeniu zauważyłem "przyjemniejszą" pracę zimnego silnika i reakcję na pedał gazu. Moje domysły z wizyty kolegi Jackl w ASO: tu pewnie doradca myślał o zaworze par paliwa, ale jego usterka częściej jest diagnozowana gdy pojawi się błąd P0171 pewnie mieli na myśli początki Astry J 1,4T i do 2011 r faktycznie występował problem z zaworem grzybkowym w kolektorze. Od 2012 była rzekoma poprawa. Z moich informacji to ASO nie sprzedaje samej przepustnicy, tylko w komplecie z całym kolektorem, a to przynajmniej kilka lat temu był wydatek ok 4 tyś PLN i koszty serwisu rosną....
  11. miszkoo

    błąd P1101

    Moje doświadczenia z tym błędem: demontaż przepustnicy i dokładne dwustronne umycie benzyną ekstrakcyjną i błąd nie powraca. Przyczyn może być wiele, ale często mycie przepustnicy pomaga. Powodzenia w rozwiązaniu problemu.
  12. miszkoo

    Przegląd LPG w ASO

    Dbając o czystość wtryskiwaczy, ja skróciłem interwał serwisów do 10 tyś km. Gazownik podczas wymiany filterków ma fun i je rozcina/rozbiera (faza lotna) i jak widziałem nie są najczystsze, pomimo tankowana tylko na markowych stacjach. Koszt filtrów jest znikomy w porównaniu do wtryskiwaczy, a coś już wiem ponieważ miałem zaklejony mazutem.
  13. miszkoo

    czujnik?

    Deszczu to chyba nie, on jest optyczny aby zauważyć kropelki na zewnętrznej stronie szyby. To może być od wilgoci i automatycznie uruchamia klimę jak szyby parują.....
  14. miszkoo

    Wymiana rozrządu

    Tym razem jest Millers 5w30 z normą Dexos2.
  15. miszkoo

    Wymiana rozrządu

    A może kwestia oleju???. Ja mam taki sam przebieg i jadąc z otwartym oknem pasażera wzdłuż jakiś zabudowań, słyszałem szum, obcieranie. Częstotliwość narastała razem z obrotami silnika. Też pomyślałem o rozrządzie, lub rolce napinacza. Coś mnie pokusiło w poprzedni weekend i sam wymieniłem olej i teraz.... cisza. Ostatnia wizyta u specjalistów w ASO była w lutym i od tamtej pory przejechałem 4 tys km. Z silnika wylała się czarna gęsta "smoła" (zastanawiam się czy ten olej był wymieniony, czy tylko kazali za niego zapłacić).
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.