Skocz do zawartości

Pacco

Forumowicz
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Pacco w dniu 1 Maja 2020

Użytkownicy przyznają Pacco punkty reputacji!

O Pacco

  • Tytuł
    Forumowicz

Profile Information

  • Location
    Opolskie
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak sobie przeglądam fotki , wydaje mi się , ze to zaznaczone gniazdo jest jednakowe na obu fotkach i wtyk powinien pasować .
  2. Tak z ciekawości przeglądałem oferty takich nawigacji jak Twoja u chińskich przyjaciół to w większości ofert na fotkach był zestaw przewodów i złączy, który umożliwiał podłączenie nawigacji bez ingerencji w oryginalne okablowanie auta . Może u Ciebie tego brakuje.
  3. Zamieszanie z tymi filtrami, najlepiej wyjąć i zobaczyć, ja kupiłem 1223A i nie pasował był za wysoki powinien być 1343A rocznik 2018 Hiszpania.
  4. Witam, gdyby ktoś kupował filtr kabinowy to chciałbym zwrócić uwagę , że ten z Mokki przed liftem nie pasuje, wymiary zewnętrzne te same, ale jest wyższy o 5 mm. T NUMERY ZAMIENNIKÓW FILTRON: K1343A HENGST FILTER: E3907LC MANN-FILTER: CUK 24 003 MECAFILTER: EKR732 SOFIMA: S 4238 CA UFI: 54.238.00 QUINTON HAZELL: QFC0355 NUMERY OE GENERAL MOTORS: 13356914 GENERAL MOTORS: 13396514 OPEL: 18 08 020
  5. Hejka, Moja Mućka silnik 1,4T, skrzynia manual, koła 17, przebieg podobny około 10 tys, olej wymieniony przy przebiegu 2tys, klima sporadycznie w zależności od potrzeb, ruch 80% miasto, pozostałe 20% poza, jazda spokojna bez szaleństw, spalanie 6,5-6,8 l, jak dla mnie to spalanie jest jak najbardziej spoko. Takie spalanie było praktycznie od samego początku, no może na samym początku było w granicach 7,8, ale po pierwszym 1tys. się ustabilizowało, czasami bywało niższe np. 5,8l, ale też bywało wyżej- jazda autostradą z prędkością autostradową to spalanie wzrosło do 7,4 l. U mni
  6. Ok, dzięki za informacje i ostrzeżenie, na razie przygotowuję się teoretycznie do tej operacji, zobaczymy czy coś z tego będzie.
  7. Po przegrzebaniu internetu natknąłem się na taki filmik , widać, że jakimś sposobem Autor zdemontował sam panel klimartyzacji , chyba spróbuję pójść tą drogą. Spróbuję przetłumaczyć,może będą jakieś wskazówki.
  8. Tak, ale jak się do panelu dobrać, czy zaczynać od góry, a może z dołu, nie wiem jak wygląda mocowanie, raczej słabo by było coś urwać.
  9. Witam, czy i w jaki sposób w miarę bezboleśnie można się dostać do przewodów podłączonych do zaznaczonego przycisku, nie wiem, czy można wyjąć jakimś sposobem sam przycisk, czy trzeba w tym celu demontować cały panel sterowania nawiewami. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie automat,który by dezaktywował funkcję start -stop, w tym celu muszę dostać się do przewodów z tyłu przycisku. Może ktoś wie jak się do nich dobrać.
  10. Koła założone, czujniki aktywowane, ciśnienie wskazują prawidłowo, wszystko w najlepszym porządku.😀
  11. Ja na Twoim miejscu skorzystałbym z czegoś takiego, wpinasz to w miejsce bezpiecznika, w jedno gniazdo wkładasz wyjęty bezpiecznik, a w drugie bezpiecznik dodatkowego odbiornika, bez prucia instalacji.
  12. Nalepka wymieniona, co ciekawe nie ma na niej danych dotyczących mocy silnika nie wiem, czy producent już odchodzi od oznaczania mocy na tabliczce identyfikacyjnej, czy ta moja jest "specjalna", no i jest biała. 😀
  13. Tak, urządzenie ma taką małą antenkę i przykładasz ją do właściwego czujnika. Jak będą założone to dam znać jak ze wskazaniami.
  14. Brawo Ty 👍, a tak na serio to może kiedyś zweryfikuję to na hamowni.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.