Skocz do zawartości

Pacco

Forumowicz
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Pacco

  • Tytuł
    Forumowicz

Profile Information

  • Location
    Opolskie
  • Silnik
    1,4 turbo

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Hejka, Moja Mućka silnik 1,4T, skrzynia manual, koła 17, przebieg podobny około 10 tys, olej wymieniony przy przebiegu 2tys, klima sporadycznie w zależności od potrzeb, ruch 80% miasto, pozostałe 20% poza, jazda spokojna bez szaleństw, spalanie 6,5-6,8 l, jak dla mnie to spalanie jest jak najbardziej spoko. Takie spalanie było praktycznie od samego początku, no może na samym początku było w granicach 7,8, ale po pierwszym 1tys. się ustabilizowało, czasami bywało niższe np. 5,8l, ale też bywało wyżej- jazda autostradą z prędkością autostradową to spalanie wzrosło do 7,4 l. U mnie nie zauważyłem , aby wymiana oleju miała wpływ na spalanie.
  2. Ok, dzięki za informacje i ostrzeżenie, na razie przygotowuję się teoretycznie do tej operacji, zobaczymy czy coś z tego będzie.
  3. Po przegrzebaniu internetu natknąłem się na taki filmik , widać, że jakimś sposobem Autor zdemontował sam panel klimartyzacji , chyba spróbuję pójść tą drogą. Spróbuję przetłumaczyć,może będą jakieś wskazówki.
  4. Tak, ale jak się do panelu dobrać, czy zaczynać od góry, a może z dołu, nie wiem jak wygląda mocowanie, raczej słabo by było coś urwać.
  5. Witam, czy i w jaki sposób w miarę bezboleśnie można się dostać do przewodów podłączonych do zaznaczonego przycisku, nie wiem, czy można wyjąć jakimś sposobem sam przycisk, czy trzeba w tym celu demontować cały panel sterowania nawiewami. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie automat,który by dezaktywował funkcję start -stop, w tym celu muszę dostać się do przewodów z tyłu przycisku. Może ktoś wie jak się do nich dobrać.
  6. Pacco

    Felgi Stalowe Na Zimę

    Koła założone, czujniki aktywowane, ciśnienie wskazują prawidłowo, wszystko w najlepszym porządku.😀
  7. Ja na Twoim miejscu skorzystałbym z czegoś takiego, wpinasz to w miejsce bezpiecznika, w jedno gniazdo wkładasz wyjęty bezpiecznik, a w drugie bezpiecznik dodatkowego odbiornika, bez prucia instalacji.
  8. Nalepka wymieniona, co ciekawe nie ma na niej danych dotyczących mocy silnika nie wiem, czy producent już odchodzi od oznaczania mocy na tabliczce identyfikacyjnej, czy ta moja jest "specjalna", no i jest biała. 😀
  9. Pacco

    Felgi Stalowe Na Zimę

    Tak, urządzenie ma taką małą antenkę i przykładasz ją do właściwego czujnika. Jak będą założone to dam znać jak ze wskazaniami.
  10. Brawo Ty 👍, a tak na serio to może kiedyś zweryfikuję to na hamowni.
  11. Pacco

    Felgi Stalowe Na Zimę

    Jak, wyjechałem autkiem z garażu, rozłożyłem przy każdym kole nowy czujnik, wykasowałem te obecne, a później przypisywałem po kolei te leżące przy kołach i wszystko się powiodło, wszystkie koła wskazywały 0,0, później wykasowałem nowe i znowu przypisałem te zamontowane w kołach i tyle.😉 Jeszcze OnStar zasypał mnie sms-ami dotyczącymi niskiego ciśnienia we wszystkich kołach.
  12. Mam też takie odczucia, że kwestia wymiany nalepki miała na celu tylko to, żeby dane w dokumentacji i umieszczone na samochodzie się zgadzały , a czy silnik ma 120,czy 140 KM to już inna kwestia. Kod silnika odczytany z niego to B14NET, osobiście robiłem mu fotki kładąc się pod Mućką na prośbę dealera.😀
  13. Trochę trwało wyjaśnianie , dealer-centrala-producent, faktycznie na etapie produkcji coś zawiodło, ostatecznie postanowiono problem rozwiązać wymianą nalepki identyfikacyjnej, takową przysłał producent do dealera, teraz muszę podjechać do serwisu w celu wymiany. Mam dziwne wrażenie, że wymiana nalepki była najlepszym rozwiązaniem, tak ,aby nie odkręcać całej dokumentacji.
  14. Pacco

    Felgi Stalowe Na Zimę

    Wysłałem Ci wiadomość z linkami.
Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.