vitoldo Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Witam Przesiadłem się 2 tygodnie temu z leciwej Astry H do Mokki X 4x4 automat z felgami 18"" i oponami Michelin. Astra miała średnicę felg 15" (stalowe). Pierwsze wrażenia : WOW, różnica 2 klas. Ale stopniowo zaczynam słyszeć również minusy 🙂 Auto jeździ wg mnie dość głośno po nierównościach. To nie są wg mnie typowe stuki zawieszenia. Zresztą ma przejechane 8800 km więc w zawieszeniu raczej jeszcze nic nie poleciało. To jakby nadmierne odgłosy toczenia się opon. Np. po ulicy z kostki brukowej Astra przelatuje z cichym mruczeniem a Mokka z warkotem. Na dużych garbach Astra przelatuje a cichym "mlask" a Mokka z głośniejszym "łup". Byłem wcześniej przekonany, że w nowoczesnym aucie z dużymi kołami będę miał mniejszą świadomość jazdy po nierównościach niż w starym wysłużonym. A jest dokładnie odwrotnie. Czy taka jest uroda Mokki X ? Opony wyglądają normalnie tzn. w ich wyglądzie nic nie uzasadnia tak sporego hałasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 27 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2019 Urok felgi 18 i opony o niskim profilu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 9 godzin temu, vitoldo napisał: Witam Przesiadłem się 2 tygodnie temu z leciwej Astry H do Mokki X 4x4 automat z felgami 18"" i oponami Michelin. Astra miała średnicę felg 15" (stalowe). Pierwsze wrażenia : WOW, różnica 2 klas. Ale stopniowo zaczynam słyszeć również minusy 🙂 Auto jeździ wg mnie dość głośno po nierównościach. To nie są wg mnie typowe stuki zawieszenia. Zresztą ma przejechane 8800 km więc w zawieszeniu raczej jeszcze nic nie poleciało. To jakby nadmierne odgłosy toczenia się opon. Np. po ulicy z kostki brukowej Astra przelatuje z cichym mruczeniem a Mokka z warkotem. Na dużych garbach Astra przelatuje a cichym "mlask" a Mokka z głośniejszym "łup". Byłem wcześniej przekonany, że w nowoczesnym aucie z dużymi kołami będę miał mniejszą świadomość jazdy po nierównościach niż w starym wysłużonym. A jest dokładnie odwrotnie. Czy taka jest uroda Mokki X ? Opony wyglądają normalnie tzn. w ich wyglądzie nic nie uzasadnia tak sporego hałasu. Miałem podobne odczucia po przesiadce z Astry J. Trochę w zmniejszeniu tych odgłosów z zawieszenia pomogło obniżenie ciśnienia w kołach. Mam teraz 2,,3. No i już do tego przywykłem, ciesząc się z komfortu wysokiej pozycji za kierownicą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Potwierdzam, ja również po przesiadce z Astry J Ale szukając zalet niskiego profilu, zdecydowanie lepsze prowadzenie w zakrętach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vitoldo Opublikowano 28 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2019 Aha, czyli moje wrażenia nie są niczym niezwykłym. Szkoda 😉 Bo gdyby do niewątpliwych zalet Mokki wymienionych przez Was dodać cichsze toczenie się, to auto byloby prawie idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.