Skocz do zawartości

Jaki Olej do 1.4T


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące później...
  • Odpowiedzi 127
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Najczęściej odpowiadający w tym temacie

Popularne odpowiedzi

Taki. Dexos nie szkodzi, to po prostu raczej słaby olej.

Nie, skrzynia 5 biegowa nie ma wrażliwych łożysk. Wystarczy fabryczny olej zmieniać co 60kkm.

Tutaj jest to w miarę prosto podsumowane https://dixi-car.pl/serwis-wymiana-oleju.htm Ja stosuję Dexos 1 gen. 2 do 1.4T 152KM (1.4 XFT) z 2017 (rok modelowy 2017). Czyli teoretycznie powinienem s

Dodane obrazy

Arkos, skoro Dexos to slaby olej jakosciowy i trzeba czesciej wymieniac to po ilu km jest najlepiej jego wymienic, co 5tys. km czy spokojnie wystarczy po 10tys. ? Ja obecnie wymieniam co 5tys. km i nie wiem czy to nie za czesto? Mam opel mokka 1.4T 2018r automat i przebiegu 20500km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

10-15 tys. Ja wymieniałem co roku, przebiegi nie przekraczały 15k. Te 5k to za często, nawet jakiś szit daje radę na 10k. Jeśli nie robisz dużych przebiegów to raz w roku albo max 15k.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 12.07.2020 o 18:51, ArKos napisał:

T45. Było.

Dzieki ArKos. Ja mam niestety mniejszy,ale spoko. Pytanko, czy znajde gdzies wymiary oringu do korka spustowego? Zalozylem stary, ale chcialbym kupic kilka szt na nastepne wymiany. Dzieki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, osman71 napisał:

znajde gdzies wymiary oringu do korka spustowego?

Rozmiaru nie znam, ale po numerze części to 90528145 - w ASO ze 2-3 złote kosztuje.

 

3 godziny temu, osman71 napisał:

Ja mam niestety mniejszy,ale spoko

Jestem niebywale zaskoczony. T45 mają wszystkie. Oczywiście T40 też sie da odkręcić ale można objechać korek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 godzin temu, ArKos napisał:

Rozmiaru nie znam, ale po numerze części to 90528145 - w ASO ze 2-3 złote kosztuje.

 

Jestem niebywale zaskoczony. T45 mają wszystkie. Oczywiście T40 też sie da odkręcić ale można objechać korek.

T45 nie wchodzi, nie ma szans. Juz nie pamietam jaki to byl, ale miarowy, zreszta korek byl duzo mocniej dokrecony niz powinien....Ok, kupie te oringi w ASO po nr czesci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
49 minut temu, osman71 napisał:

T45 nie wchodzi, nie ma szans.

No nie uwierzę choćby nie wiem co...

Poza tym nawet w opisach części masz rozmiar klucza.

A to nie były jakieś torxy amerykańskie, czyli calowe czy coś?

 

korek.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
58 minut temu, ArKos napisał:

No nie uwierzę choćby nie wiem co...

Poza tym nawet w opisach części masz rozmiar klucza.

A to nie były jakieś torxy amerykańskie, czyli calowe czy coś?

 

korek.png

Wroce z urlopu to odpisze jaki to rozmiar, a klucze sa raczej OK, bo z Honitona

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.