Skocz do zawartości
ert4

Spalanie po dotarciu - zamiast lepiej to jest gorzej

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, u mnie jest już 14k więc chyba się dotarł. Chociaż ja z moją średnią prędkością to osobny temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można i tak......... (ale to lekka męczarnia).
Nie spieszyło mi się więc powolutku, nie przekraczając chyba 60 km/h pędziłem z wiatrem.
Poza miastem inni kierowcy chyba mnie nie rozumieli.... 😂

image.png.92bb393059aa240087ace07329c8559f.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety można też tak. Moje nienasycone żarłoczne napompowane maleństwo ustanawia kolejny niechlubny rekord.

Oczywiście prędkość średnia sugeruje korki korki i jeszcze raz korki ale takie spalanie to mimo wszystko przesada. W okresie przedświątecznym kiedy korki będą jeszcze większe a prędkość spadnie pewnie do 15km/h  będę zapewne palił powyżej 15/100 Jak ciężarówka rozwożąca towar.

 

1182639951_2019-12-0714_14_41.thumb.JPG.0cb0a1d483576b54dac22f5a076eabfc.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, KoTeK napisał:

Można i tak......... (ale to lekka męczarnia).
Nie spieszyło mi się więc powolutku, nie przekraczając chyba 60 km/h pędziłem z wiatrem.
Poza miastem inni kierowcy chyba mnie nie rozumieli.... 😂

 

 

Rzeczywiście jest to możliwe🤯

Rozgrzałem silnik na ok. 2 km a potem jechałem przez podmiejską dzielnicę w tym odcinek 1.5 km po autostradzie. Tylko kilka skrzyżowań, żadnych świateł ani przestojów.

Efekt jak niżej. Co nie zmienia faktu, ze w rzeczywistości takie warunki do jazdy po prostu mi się nie zdarzają.

 

622706160_2019-12-0718_33_54.thumb.JPG.913ee80b76f763fc3856982960eaf738.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie w gazetach są bajki. 

A w tych danych od producenta można się doszukać ziarna prawdy tylko trzeba patrzeć na testy wg WLTP a nie NEDC. W cyklu miejskim WLTP jest ok. 10l/100 czyli mniej więcej tyle na ile można liczyć w realu. Wg NEDC to samo auto pali rzekomo 8l/100.

https://www.spidersweb.pl/2017/08/wltp-vs-nedc.html

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście masz rację. Tak tylko poglądowo wstawiłem wzmianki o spalaniu naszych milusińskich.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku spalanie publikowane przez Opla wg obecnie obowiązujących zasad (WLTP) zgadza się z tym co konsumują moje pojazdy (Mokka AT i Crossland). Niestety, martwi tak duże zużycie w trudnych warunkach miejskich w jeździe w korkach i zastanawiam się z czego to wynika. Czasem mam wrażenie, że starsze samochody w podobnie trudnych warunkach nie były aż tak paliwożerne, ale może to tylko wrażenie. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku też spalanie takie jak podaje Opel. Podobnie w moich poprzednich samochodach innych marek spalanie miałem takie jak podawał producent.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


Partnerem serwisu: Karty Plastikowe && Karty Plastikowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.