Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 20.11.2025 w Odpowiedzi

  1. Chyba w ASO. My robiliśmy za 5k z częściami w oryginale (tłoki + pierścienie, reszta czyli uszczelki w zamienniku). No chyba, że gładź zrysowana to kicha. Producent nie przewiduje tulejowania cylindrów z uwagi na stosowanie na gładzi nikasilu.
    1 punkt
  2. Po 1 primo: komprecha ma być w okolicy 17. Po 2 primo: to jest częsty przypadek. Po 3 primo: robiłem pęknięte tłoki w tym silniku przy przebiegach rzędu 25-30k. Po 4 primo: bez rozbierania diagnozujesz pęknięty tłok. Wystarczy na zapalonym silniku zdjąć przewód od odmy, i jeżeli poleci z niego dym to na bank tłok. Chodzi o ten:
    1 punkt
  3. Tłoki po ok.250zł kpl z pierscieniami 1 szt, -Ważne jest czy nie uszkodził gładzi cylindra. To jest silnik z wtryskiem bezpośrednim i awarię może zrobić uszkodzony wtryskiwacz. Jakie kody błędów były jak zapalała się kontrolka ESC. Jak jest niskie ciśnienie sprężania to wszystko można zdiagnozować bez rozbierania.
    1 punkt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności