Skocz do zawartości

sceptyczny

Forumowicz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Silnik
    1,4 turbo
  1. Cześć, mam pewien może i "banalny" ale jednak dylemat - mam wersję LPG, raz musiałem skorzystać z silkonu naprawczego do opon, tego fabrycznego. Kupiłem coś do awaryjnego uszczelniania na szybko, ale to się zdecydowanie nie nadaje do kompresora jaki jest w zestawie. Co tu warto kupić? Jedyne co znalazłem to: https://czesci.poradyopel.pl/4531-silikon-naprawczy-opony.html Wydaje mi się jednak, że ponad 300 zł za taki banał to lekka przeginka
  2. Hej, Mam Mokkę X 1.4 LPG kupioną w 2018 i aż do zeszłego roku serwisowałem się co roku w ASO - w sumie nie było nigdy problemów, ale uważam, że dalsze przepłacanie nie ma sensu. Zbliża mi się termin corocznego przeglądu i zastanawiam się, co warto uwzględnić mają na liczniku nieco ponad 55 tys. km. Może kilka obserwacji / info z zeszłego roku: 1. Serwis LPG (filtry itd.) to chyba i tak zrobię w ASO, bo nie kojarzę, aby gdzieś indziej był możliwy w ogóle? W zeszłym roku wymienili mi i duży i mały filtr, chyba co roku zresztą oba są wymieniane 2. Świece miałem wymieniane przy 22 tys. i rok temu przy 44 tys więc tym razem nie ma sensu ruszać 3. Płyn hamulcowy był wymieniany rok temu, wcześniej w 2020 - czyli teraz też lepiej odpuścić? 4. Płyn chłodniczy wymieniany w 2021 - czas na zmianę? 5. Dezynfekcję klimy robię co roku, dodatkowo w 2020 było odzyskiwanie czynnika chłodniczego -> chyba warto znów to zrobić? 6. Oprócz tego standardowe czyli olej, filtr oleju i filtr kabinowy Czy na coś jeszcze warto zwrócić uwagę? Ogólnie z autem żadnych problemów nie miałem i nie mam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności