adamek Opublikowano 16 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2020 Na wstępie witam wszystkich i mam pytanie do bardziej doświadczonych ode mnie otóż jestem posiadaczem Mokki 1.7 cdti i od pewnego czasu mam mały ale narastający problem ponieważ auto gdy jest ciepłe po odpaleniu zaraz gaśnie zapala bardzo lekko tylko zaraz gaśnie dzieje się tak co jakiś czas ale teraz zaczyna się dziać coraz częściej. Błędów brak poza tym jeździ normalnie, Miał ktoś może taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1478-17-cdti-zapala-i-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Przyczyn może być sporo. Zaczął bym od filtra paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1478-17-cdti-zapala-i-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-14434 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek Opublikowano 20 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Filtr paliwa i powietrza wymieniłem jednak nic to nie pomogło zastanawiam się nad zaworem egr może no się przycina Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1478-17-cdti-zapala-i-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-14440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sym Opublikowano 20 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2020 Miałem ten silnik w Astrze J i zawsze gdy EGR przestawał pracować zapalała się kontrolka check egine. Czyszczenie to prosta robota, więc do dzieła. Przy okazji przeczyść czujnik MAP. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1478-17-cdti-zapala-i-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-14445 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek Opublikowano 5 Grudnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 Byłem ponownie na komputerze bo podczas przyspieszania szarpnął i zapalił się komunikat :skontaktuj się z serwisem; więc po podłączeniu wyszło że zbyt małe ciśnienie na listwie i że wtryskiwacz na 2 cylindrze robi większe korekty niż pozostałe. komputerowiec powiedział mi że może lać wtrysk dlatego ciśnienie mniejsze albo czujnik zasyfiony kazał zrobić próbę przelewową wtryskiwaczy ,A tak w ogóle to liczy się kolejność od rozrządu wtrysków 1.2.3.4 czy odwrotnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1478-17-cdti-zapala-i-ga%C5%9Bnie-na-ciep%C5%82ym-silniku/#findComment-14491 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.