Stefan Opublikowano 24 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2020 Dzień dobry, moja Mokka X od nowości ma problem z mocą na drugim biegu. Silnik, nawet rozgrzany, po przejechaniu długiego dystansu, potrafi zgasnąć przy manewrowaniu na parkingu. Sprawne operowanie na dwójce wymaga przekroczenia 2000 obrotów, co nie jest wygodne dla jazdy z niską prędkością, wymaga używania sprzęgła itd. Powolna jazda na dwójce sprawia, że auto się "dusi", z kolei jedynka - jak to jedynka - szarpie i do jazdy jako takiej również nie jest zbyt wygodna. Jako że wcześniej jeździłem autem bez turbiny, proszę o informację, czy uturbione silniki i Wasze Mokki tak mają. Chciałoby się, by ta dwójka była bardziej elastyczna, by radziła sobie również poniżej 2000. Czy ten typ (B14NET) ma taką urodę, czy w serwisie mogą "dodać energii" w niskich? Czy chip tuning coś pomoże? Błędów brak, na wolnych obrotach pracuje wszystko ładnie i równo, na jedynce nie gaśnie. Dziękuję z góry za opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1227-14-turbo-brak-mocy-na-dw%C3%B3jce-ga%C5%9Bnie-przy-parkowaniu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radd Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 nie wiem co Ci napisać, dziwne masz to zachowanie auta - ale skoro od nowości , to nie byłeś z tym w ASO? Może porównaj inną mokkę z tym silnikiem i skrzynią w salonie albo może jesteś blisko kogoś z forum (w sensie lokalizacji) i też porównasz... Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1227-14-turbo-brak-mocy-na-dw%C3%B3jce-ga%C5%9Bnie-przy-parkowaniu/#findComment-13944 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.