Gość kamil_balcerowski Opublikowano 28 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2016 Ja osobiście brałbym model po lifcie - zdecydowanie na + zmiana wnętrza (choć mogli dać też nową kierownicę z Astry K), silniki jak dla mnie kwestia pomijalna (nadal brak mocniejszego benzyniaka), z zewnątrz nie poprawili ani przedniego spoilera, ani tych przewodów przed tylną osią, ledowe światła też dla mnie jeszcze nie dorównują ksenonom z AFL, z tyłu ledy ładne, a tak to przełomu nie widzę. PS. Są już w salonach? Za kilka dni jadę przedłużyć ubezpieczenie, może bym się na jadę testową załapał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro Opublikowano 29 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2016 Po 20 października mają pojawić się w salonach. Przynajmniej tak podają w salonach Dixi Car. http://dixi-car.pl/nowa-mokka-x.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walker Opublikowano 2 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2016 Na stronach Opla jest już cennik i wyposażenie X Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro Opublikowano 14 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2016 Na stronach Opla jest już cennik i wyposażenie X Nowe Mokki X już pojawiły się w salonach Opla. Wczoraj dzwonili z Opel Fijałkowski i zapraszają na jazdy testowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dray Opublikowano 27 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2016 Panowie z tymi utwardzanymi gniazdami zaworowymi to bardziej marketing niż rzeczywista technologia która powinna wpływać na decyzję. Śmiało możecie montować LPG ,bo te silniki mają hydrauliczną kompensację luzu a to najlepsze z możliwych. Zresztą silniki 1.6 115KM z astry nie mają hydrauliki, a i tak jeżdzą po 200tyś bez problemów, warunek - kontrola co 60tyś,km. Ale to 1.4T nie dotyczy. Ważne aby ktoś instalację ładnie zmontował, wystroił i będzie dobrze. Nie podniecałbym się jakimiś zagranicznymi firmami, bo w PL mamy pod dostatkiem dobrych gratów do LPG np. STAG, LPGTECH, AGC, KME. Z Landi Renzo które jest montowane do Mokki później jest problem z serwisowaniem, ponieważ jest zblokowana tylko dla ASO. Więc nigdzie indziej nie naprawicie. Kolejna sprawa - ile planujecie jeździć Mokką? Przypuszczam, że większość z nas sprzeda przed upływem 200-250tyś. Więc liczcie ile zaoszczędzicie na nowa Mokkę i wrzućcie na luz z tymi gniazdami, zasada jest jedna - jak dbasz tak masz. //ten link był zbędny - nikt o to nie pytał, więc to kryptoreklama ma być?// Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.