Gość Artur Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Mam Mokkę z 2013 i aktualnie stuknęło 137.000. Zaczął się pierwszy problem tzn 1 bieg nie wchodzi ani na zimnym ani na ciepłym przy normalnej próbie włączenia biegu. Jedynkę muszę wbijać przez mocne dociśnięcie dźwigni w swoją czyli kierowcy stronę i do przodu i wtedy jedynka wchodzi bez problemu. Zdjąłem mieszek i tam ukazał mi się jeden mankament tulejka biała od strony kierowcy ma luz i po prostu odginając dźwignię do biegu 1 cięgno nie jest wystarczająco przesunięte i brakuje około 2-3 mm przez wyrobioną tulejkę. Pytanie następujące: Czy da się taką tulejkę wymienić? Rozebrać tunel i wyjąć kosz lewarka spoko, ale prodyucent nie przewiduje takich tulejek nowych tylko cały mechanizm. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo Opublikowano 1 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2021 Witam Mam podobny problem tylko że drugi bieg ciężko wchodzi. Mokka 2014r. 1.4t 44tys przebiegu. Czy ktoś rozwiazał taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.