Skocz do zawartości

Mokka Cosmo 2015 by Martini


Gość martini89

Rekomendowane odpowiedzi

Gość martini89

Cześć,

 

Przedstawiam czarnulkę, którą od niedawna poruszam się. Rok produkcji 2015 ostatnia seria z silnikiem A17DTS. Autko kupione od pierwszego właściciela pochodzące z polskiego salonu Opla z przebiegiem 20 tys km i rozszerzoną gwarancją do 2019r.

 

Dane podstawowe: 

 

Marka: Opel

Model: Mokka

Rok produkcji: 2015

Silnik: A17DTS (diesel, 1.7 CDTI, 130 KM, filtr DPF)

Skrzynia biegów: Automatyczna skrzynia biegów 6T40

Kolor nadwozia: Czarny Carbon (Carbon Black, kod lakieru: GAR)

Wersja wyposażenia: COSMO / SE / ELITE

 

Dodatkowe pakiety:

- Pakiet „Parkuj i Jedź ” Cosmo

- Pakiet Asystent Kierowcy

- Pakiet Zimowy

- Pakiet Biznesowy

 

Foto: 

2efugt4.jpghv29uw.jpg2vigh39.jpg2cy0jeb.jpg2uh4tar.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość martini89

Dziękuje wszystkim za miłe przywitanie. Faktycznie DPF jest uciążliwy, ale liczę, że styl używania czyli 40% trasy 60% miasto wypośrodkuje okres użyteczności tego ustrojstwa i będzie służyć do końca gwarancji, a potem się zobaczy ;) W każdym razie już przyzwyczaiłem się do momentu włączenia się wypalania bo pierwszym razem było dla mnie to duże zaskoczenie gdy stojąc na światłach auto zaczęło wibrować i spalanie skoczyło na 2,5l/100 km :) 

 

Z ogólnego podsumowania po krótkim okresie użytkowania stwierdzam, iż największą wadą auta jest za mały bagażnik ;) Co do reszty narazie jestem bardzo zadowolony zwłaszcza tankując ON pod dystrybutorem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W każdym razie już przyzwyczaiłem się do momentu włączenia się wypalania bo pierwszym razem było dla mnie to duże zaskoczenie gdy stojąc na światłach auto zaczęło wibrować i spalanie skoczyło na 2,5l/100 km

 

Co do użytkowania DPF staraj się raz na 2-3 tygodnie będąc w trasie, silnik rozgrzany, utrzymać obroty powyżej 2500 przez minimum 15-20 minut.

Od momentu zakupu (auto z takim samym przebiegiem 20 tys) przejechałem prawie 10 tys km i tylko raz zdarzyło mi się wypalanie ale to właściwie z mojej

nadgorliwości, w grudniu przed mrozami wlałem dodatek do ON depresator na -40 stopni X-treme, niestety silniki z DPF nie tolerują wszystkich dodatków do ON.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności