Gość BzQ Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie ma takiej opcji :) Po pierwsze znam gościa od 12 lat, robił mi różne samochody od clio 1.2 po audi s8. Po drugie nie było błędu poziomu paliwa tylko cisnienia, i to sprawdzałem sam :) Kalibracje instalacji gazowej też robie sam więc zle ustawienie przez instalatora odpada. A po trzecie nie zapłaciłem za to dodatkowo nawet grosza :) Zdjecie robilem na szybko bez sprawdzania co jest co, przyjrzę sie dokładniej w wolnej chwili i ocykam zdjecia silnika z kazdej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10362 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Witam, jestem tutaj nowym członkiem ale mam zamiar kupić Mokkę 1.4T 120 KM i dowiedziałem się w salonie, że można zamontować do niej lpg ale znajomy mechanik powiedział, że z tym to może być średnio tzn., że nie można (ponoć gniazda zaworów i głowica muszą być wzmacniane - a nie są). Tak sobie oglądałem i faktycznie są tylko 140 Konne z lpg. A jak to wygląda realnie? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10581 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 No to mechanik ma stare info tak z 2013 roku chyba bo na początku faktycznie mokka miała 2 rodzaje silników z utwardzonymi i nie gniazdami zaworów, obecnie tylko dają z utwardzonymi. Nie jestem na 100 % pewnien ale tej 1,4t 120 km to to samo co 1,4t 140 tylko soft silnika inny. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10582 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Rozmawiałem przed chwilką z salonem OPLA i powiedziano mi, że "utwardzone" są tylko silniki z fabrycznie montowaną instalacją lpg. Inne bez lpg są bez "utwardzenia". Czy to prawda nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Jacku a Tobie jak się jeździ Mokką? Masz 140 KM czy 120 KM? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10584 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Trzymam się tego info od naszego guru : " A14NET/B14NET Rozkoduj opcje RPO/POC. Jest tam zawarta informacja, jaką głowicę posiada Twój silnik. Występowały z początku produkcji 2 typy głowic: z utwardzonymi gniazdami zaworów i bez. Oprócz gniazd zaworowych same zawory były inne - te do LPG miały wypełnienie sodem w celu ich lepszego chłodzenia i występowały w głowicach z utwardzonymi gniazdami. Od pewnego czasu z tego co wiem występują tylko te lepsze głowice. Dla pewności zdekoduj VIN i zajrzyj do RPO/POC. Silnik A14NET oferowany z fabrycznym LPG ma oznaczenie kodowe LUJ-KL7. Już wyjaśniam pomimo istnienia odrębnego tematu o silnikach... LUJ - oznaczenie silnika A14NET czyli 1.4Turbo. W Astrze również te silniki oferują, w Zafirze, Merivie... Są też silniki 1.4T o mocy 120kM i one mają kod LUV. Człon po myślniku: KL7 To jest to, co musimy zobaczyć, żebyśmy spokojnie i bez jakichkolwiek obaw mogli zagazować Mokkę. To jest właśnie oznaczenie wzmocnionej głowicy (utwardzone gniazda i zawory). Silniki nie przewidziane do pracy z LPG nie mają tego członu po myślniku. Tak jak wspomniałem, najprawdopodobniej dotyczy to wcześniejszych produkcji (do 2013 roku). Jeśli więc po zdekodowaniu VIN zobaczysz w opcjach RPO/POC zapis LUJ-KL7 - gazuj śmiało!" Jeździ się fajnie, nie ma co narzekać. Wiadomo to nie jakiś merc klasy g z silnikiem V8 ale do normalnego poruszania się po mieście a i nawet na dłuższe wypady jest spoko. Niektórzy piszą że jest mały ale sory mam 192 cm i mam sporo miejsca nad głową a i za kierownica nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10587 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 No właśnie serwisant mi powiedział, że nie ma tego drugiego członu :-(. Więc rozumiem, że nie jest wskazane? A jak zamontuje z dotryskiem paliwa to coś pomoże? Kurcze sam nie wiem. Auto mi się podoba ale z powodu dużej ilości kilometrów robionych przeze mnie muszę mieć gaz. Obecnie ma Vectrę 1,8 i jestem bardzo zadowolony z lpg więc stąd uparłem się na ten gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10588 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 6 godzin temu, Pawka Mokka X 1.4 napisał: Witam, jestem tutaj nowym członkiem ale mam zamiar kupić Mokkę 1.4T 120 KM i dowiedziałem się w salonie, że można zamontować do niej lpg ale znajomy mechanik powiedział, że z tym to może być średnio tzn., że nie można (ponoć gniazda zaworów i głowica muszą być wzmacniane - a nie są). Tak sobie oglądałem i faktycznie są tylko 140 Konne z lpg. A jak to wygląda realnie? Nie ma co kombinować. Kupiłem Mokkę z fabryczną instalacją lpg i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/687-silnik-14-turbo-a-14-ecoflex-jaka-r%C3%B3%C5%BCnica/page/2/#findComment-10589 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.