Gość BzQ Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Nie ma takiej opcji :) Po pierwsze znam gościa od 12 lat, robił mi różne samochody od clio 1.2 po audi s8. Po drugie nie było błędu poziomu paliwa tylko cisnienia, i to sprawdzałem sam :) Kalibracje instalacji gazowej też robie sam więc zle ustawienie przez instalatora odpada. A po trzecie nie zapłaciłem za to dodatkowo nawet grosza :) Zdjecie robilem na szybko bez sprawdzania co jest co, przyjrzę sie dokładniej w wolnej chwili i ocykam zdjecia silnika z kazdej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Witam, jestem tutaj nowym członkiem ale mam zamiar kupić Mokkę 1.4T 120 KM i dowiedziałem się w salonie, że można zamontować do niej lpg ale znajomy mechanik powiedział, że z tym to może być średnio tzn., że nie można (ponoć gniazda zaworów i głowica muszą być wzmacniane - a nie są). Tak sobie oglądałem i faktycznie są tylko 140 Konne z lpg. A jak to wygląda realnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 No to mechanik ma stare info tak z 2013 roku chyba bo na początku faktycznie mokka miała 2 rodzaje silników z utwardzonymi i nie gniazdami zaworów, obecnie tylko dają z utwardzonymi. Nie jestem na 100 % pewnien ale tej 1,4t 120 km to to samo co 1,4t 140 tylko soft silnika inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Rozmawiałem przed chwilką z salonem OPLA i powiedziano mi, że "utwardzone" są tylko silniki z fabrycznie montowaną instalacją lpg. Inne bez lpg są bez "utwardzenia". Czy to prawda nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Jacku a Tobie jak się jeździ Mokką? Masz 140 KM czy 120 KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 Trzymam się tego info od naszego guru : " A14NET/B14NET Rozkoduj opcje RPO/POC. Jest tam zawarta informacja, jaką głowicę posiada Twój silnik. Występowały z początku produkcji 2 typy głowic: z utwardzonymi gniazdami zaworów i bez. Oprócz gniazd zaworowych same zawory były inne - te do LPG miały wypełnienie sodem w celu ich lepszego chłodzenia i występowały w głowicach z utwardzonymi gniazdami. Od pewnego czasu z tego co wiem występują tylko te lepsze głowice. Dla pewności zdekoduj VIN i zajrzyj do RPO/POC. Silnik A14NET oferowany z fabrycznym LPG ma oznaczenie kodowe LUJ-KL7. Już wyjaśniam pomimo istnienia odrębnego tematu o silnikach... LUJ - oznaczenie silnika A14NET czyli 1.4Turbo. W Astrze również te silniki oferują, w Zafirze, Merivie... Są też silniki 1.4T o mocy 120kM i one mają kod LUV. Człon po myślniku: KL7 To jest to, co musimy zobaczyć, żebyśmy spokojnie i bez jakichkolwiek obaw mogli zagazować Mokkę. To jest właśnie oznaczenie wzmocnionej głowicy (utwardzone gniazda i zawory). Silniki nie przewidziane do pracy z LPG nie mają tego członu po myślniku. Tak jak wspomniałem, najprawdopodobniej dotyczy to wcześniejszych produkcji (do 2013 roku). Jeśli więc po zdekodowaniu VIN zobaczysz w opcjach RPO/POC zapis LUJ-KL7 - gazuj śmiało!" Jeździ się fajnie, nie ma co narzekać. Wiadomo to nie jakiś merc klasy g z silnikiem V8 ale do normalnego poruszania się po mieście a i nawet na dłuższe wypady jest spoko. Niektórzy piszą że jest mały ale sory mam 192 cm i mam sporo miejsca nad głową a i za kierownica nie narzekam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawka Mokka X 1.4 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 No właśnie serwisant mi powiedział, że nie ma tego drugiego członu :-(. Więc rozumiem, że nie jest wskazane? A jak zamontuje z dotryskiem paliwa to coś pomoże? Kurcze sam nie wiem. Auto mi się podoba ale z powodu dużej ilości kilometrów robionych przeze mnie muszę mieć gaz. Obecnie ma Vectrę 1,8 i jestem bardzo zadowolony z lpg więc stąd uparłem się na ten gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris02 Opublikowano 18 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2019 6 godzin temu, Pawka Mokka X 1.4 napisał: Witam, jestem tutaj nowym członkiem ale mam zamiar kupić Mokkę 1.4T 120 KM i dowiedziałem się w salonie, że można zamontować do niej lpg ale znajomy mechanik powiedział, że z tym to może być średnio tzn., że nie można (ponoć gniazda zaworów i głowica muszą być wzmacniane - a nie są). Tak sobie oglądałem i faktycznie są tylko 140 Konne z lpg. A jak to wygląda realnie? Nie ma co kombinować. Kupiłem Mokkę z fabryczną instalacją lpg i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.