Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. Czy w buick encore 2019 podmiana modułu multimedialnego na EU z mokki rozwiazuje problem radia?Czy coś trzeba programowac jeszcze?
  3. Wczoraj
  4. Witam Koledzy Kolega Wiesław miał rację. Dołożenie sprężyny do pedału hamulca pomogło. Kontrolka ESP nie pojawia już się podczas jazdy z czego jestem bardzo zadowolony. Dziękuje za zainteresowanie moim problemem i pomoc.
  5. Witam, czy ktoś zmieniał radio fabryczne na radio Android DUDU. Zamieniłem właśnie mokka 2014 rok, mam pytanie brak podświetlenia i działania starego panelu od radia z 2 pokrętłami. Kolejną rzeczą jest piskliwy lekki głos kierunkowskazów, pasów i czujników parkowania brak fabryczego. Może ktoś coś doradzi podpowie jak z tego wyjść. Pozdrawiam.
  6. Ostatni tydzień
  7. Po 10 latach może to i niekonieczne, ale na pewno wskazane. Chciałbym wymienić prawa poduszkę silnika i dolna przy skrzyni . Procedura dokręcenia poduszki prawej to : - 3 nakrętki 62Nm ( numer 3 na obrazku ) - 3 śruby mocujące poduszkę do bloku silnika ( przez element mocujący) 50Nm plus 60-75 stopni. ( numer 2 na obrazku ) Natomiast dolna poduszka ma dwie śruby : - "pozioma" ( numer 14 na obrazku ) - 80Nm plus 45-60 stopni - "pionowa" ( numer 15 na obrazku ) przechodząca przez gumowy blok i właśnie jej nie mogę znaleźć jak ją dokręcić . Mógłby proszę ktoś kto ma możliwość to sprawdzić ? Z pewnością przyda się to innym.
  8. Silnik 1.4 150KM benzyna Przebieg 120 tys km
  9. Jaki typ silnika-chociaż ile KW,jaki przebieg.
  10. Hyundai Palisade to flagowy SUV marki Hyundai, który od momentu debiutu zdobył ogromną popularność w Stanach Zjednoczonych. Model wyróżnia się przestronnym wnętrzem, nowoczesnymi technologiami i wysokim poziomem komfortu. Amerykańskie wersje Palisade są szczególnie atrakcyjne – oferują bogatsze wyposażenie i często korzystniejsze ceny niż egzemplarze dostępne w Europie. Boss Auto specjalizuje się w sprowadzaniu Hyundai Palisade z USA, zapewniając kompleksową obsługę od zakupu po rejestrację w Polsce. Dlaczego warto sprowadzić Palisade z USA? Przestronność – wnętrze oferuje miejsce dla 7–8 pasażerów, idealne dla rodzin; Silnik 3.8 V6 – mocna jednostka benzynowa zapewniająca płynną jazdę; Bogate wyposażenie – amerykańskie wersje posiadają systemy multimedialne, panoramiczne dachy, wentylowane fotele, adaptacyjne tempomaty; Atrakcyjna cena – egzemplarze z USA są tańsze niż w Europie, nawet po doliczeniu kosztów transportu i podatków; Bezpieczeństwo – systemy wspomagania kierowcy, m.in. Blind Spot Monitor, Lane Keep Assist, Forward Collision Avoidance. Najpopularniejsze wersje Palisade sprowadzane z USA Hyundai Palisade SE – podstawowa wersja z bogatym wyposażeniem; Hyundai Palisade SEL – popularna odmiana z dodatkowymi systemami komfortu; Hyundai Palisade Limited – luksusowa wersja z najwyższej jakości materiałami; Hyundai Palisade Calligraphy – topowa odmiana z pełnym pakietem stylistycznym i technologicznym; Hyundai Palisade AWD – wersja z napędem na cztery koła, idealna na trudniejsze warunki. Proces sprowadzenia Palisade z USA Wybór auta – klient określa preferencje dotyczące rocznika, przebiegu i wyposażenia; Sprawdzenie historii – analiza VIN, raporty serwisowe, przebieg, ewentualne kolizje; Zakup na aukcji – Boss Auto obsługuje aukcje takie jak Copart, IAAI czy Manheim; Transport – organizacja przewozu drogą morską do Europy, a następnie do Polski; Odprawa celna – załatwienie formalności, opłacenie cła i podatku VAT; Dostosowanie do norm europejskich – zmiana oświetlenia, prędkościomierza, emisji spalin; Rejestracja w Polsce – badanie techniczne, tłumaczenie dokumentów i wydanie tablic rejestracyjnych. Korzyści współpracy z Boss Auto Kompleksowa obsługa – od wyboru auta po jego rejestrację; Transparentność – pełna informacja o historii pojazdu; Oszczędność czasu – klient nie musi zajmować się skomplikowaną administracją; Doświadczenie – zespół z wieloletnią praktyką w imporcie aut premium; Elastyczność – możliwość sprowadzenia zarówno aut nowych, jak i używanych czy lekko uszkodzonych. Na co zwrócić uwagę? Hyundai Palisade sprowadzany z USA może różnić się od wersji europejskich – posiada prędkościomierze w milach, inne światła czy odmienne normy emisji spalin. Boss Auto zajmuje się wszystkimi niezbędnymi przeróbkami, aby sprowadzony pojazd był w pełni zgodny z polskimi przepisami. Dzięki temu klient otrzymuje auto gotowe do jazdy bez dodatkowych komplikacji. Podsumowanie Hyundai Palisade z USA to idealny wybór dla osób, które chcą połączyć przestronność, luksus i nowoczesne technologie w atrakcyjnej cenie. Boss Auto gwarantuje bezpieczny, przejrzysty i kompleksowy proces sprowadzenia tego modelu zza oceanu. Jeśli marzysz o wyjątkowym SUV‑ie, Boss Auto jest partnerem, na którego możesz liczyć.
  11. Witam, posiadam amerykańska wersje Mokki, Buicka Encore 1.4 z 2022r. Od pewnego mementu pojawia się błąd P0299 natomiast nie ma żadnych innych objawów, które mogłyby towarzyszyć uszkodzeniu turbo, tzn nie ma spadku mocy, nie wchodzi w tryb awaryjny itp. Był podłaczany pod komputer, robiony wykres, wszystko w normie. Charakterystycznym objawem może byc delikatne falowanie obrotów tylko przez chwile po właczeniu auta. Znika to po dosłownie chwili, rozgrzaniu sie auta. Nawet nie wiem czy to mozna nazwac falowaniem obrotow, a bardziej drzeniem wskazowki. Czy miał ktos podobną sytuację? OD czego zaczać i gdzie szukać przyczyny? Prosilbym o pomoc w tej kwestii.
  12. ciupek

    Problem z navi z telefonu

    dzieki!!! oczywiscie ze nie mialam, juz wszystko dziala
  13. Olej Liqui Moly Top Tec MTF 5200 75W-80 juz kupiony. Jutro pojadę jeszcze po uszczelkę do Opla. Czy warto użyć przed wymianą LIQUI MOLY Getriebereiniger 3321 ?
  14. Olej do manualnej skrzyni biegów: Pojemność skrzyni biegów wynosi 1,8 litra. . Poziom oleju na korku kontrolnym wynosi 1,6 litra Brak korka spustowego. Całkowite spuszczenie oleju ze skrzyni biegów można wykonać jedynie poprzez zdjęcie miski olejowej , a następnie ostre przechylenie pojazdu w prawo (to dla idealistów, aby spuścić pozostałe 100-200 ml z wnęki piątego biegu) lub odessać.
  15. Dzięki . U mnie jest oznaczenie A8X wiec D16 pasuj. 11 Śrub wiec wychodzi mi 25203067 A co z tym naddatkiem ?
  16. https://www.opel-infos.de/technik/getriebe/d16_20.html Ile śrubek 10 czy 11
  17. Wcześniejsza
  18. Witam, W końcu i ja zabieram się za wymianę oleju w skrzyni biegów. Mam tylko trzy krótkie pytania: - Czy moja skrzynia to D16 ? ( Po numerze VIN widzę tylko MFH, silnik B16XER ) - Czy uzupełniać z naddatkiem? - Czy numer uszczelka dekielka to 25203067 czy 90345227? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam,
  19. Aplikację Android auto na telefonie masz skonfigurowaną.
  20. Proszę o pomoc - mam od wczoraj mokkę z 2023, i mały problem z połączeniem telefonu aby podglądać nawigację z telefonu, Telefon żeby dzwonić polaczym bluetoothem i jest ok, ale jak chciałam połączyć telefon poprzez kabel USB zeby widziec nawigacje to mam ciągle błąd, że brak i żeby podłączyć telefon. probowalam już 2 różne kable USB i ten sam błąd, sam kabel po włożeniu do gniazdka USB działa,bo widać że telefon zaczyna się ładować Czy coś jest zepsute czy ja coś robię źle? A może jakiś specjalny kabel jest potrzebny? Dziękuję
  21. Fuzzbomb

    Wymiana pompy wodnej.

    Na szczęście Opel zmienił śruby mocujące koło napędowe pompy wodnej z TX45 na E10 wiec dokręciłem je bezpośrednio 300mm - 10mm długim kluczem oczkowym . Wszystko działa jak należy . Dziękuje za pomoc !
  22. ArKos

    Wymiana pompy wodnej.

    Odkręć łapę silnika od podłużnicy i podlewaruj silnik. Proste.
  23. Witam. Interesuję mnie jaki olej na chwilę obecną zastosować do wymiany w skrzyni biegów oraz w cyfrach. Opel mokka x 1.4 turbo 4x4 2017 rok. Albo może ktoś wymieniał to jaki zalewał?
  24. Fuzzbomb

    Wymiana pompy wodnej.

    Nie chciałem czekać do jutra, więc zabrałem się za to od razu. Ekstremalnie ciasno! Myślałem, że nawet nie zdejmę tego koła napędowego. Przy pompie miałem już łzy w oczach — koszmar… ale udało się! A skoro dało się zdemontować, to i nową zamontować się da. Stara uszczelka była sprasowana jak papier. Pompa bez luzów, kręci się, ale ciężko — więc to była dobra decyzja. Nie wiem tylko, jak tam podejść z kluczem dynamometrycznym… coś wymyślę. Dzięki za pomoc!
  25. ArKos

    Wymiana pompy wodnej.

    Zdjąć pasek. Spuścić płyn chłodniczy. Odkręcić koło pasowe pompy. Odkręcić pompę i wymienić. Dokręcić nową 11Nm. Założyć koło pasowe - o ile pamiętam 20Nm. Nowa uszczelka obowiązkowo. Dokładnie oczyścić obowiązkowo. Bez silikonu.
  26. Fuzzbomb

    Wymiana pompy wodnej.

    Cześć, proszę o poradę. Chcę wymienić pompę wody, która po 9 latach wydaje już dziwne dźwięki. Problemem jest ograniczone miejsce. Po odkręceniu koła napędowego będę miał około 25 mm przestrzeni, aby wysunąć pompę w lewo z obudowy. Czy to wystarczy? Nie chciałbym, żeby okazało się, że będę musiał ją ponownie montować, bo bo pojawia się pewnie tez wycieki. Może ktoś z Was już wymieniał tę pompę i może podzielić się doświadczeniem?
  27. Witam. Czy udało się rozwiązać problem podświetlenia przycisków radia? Problem pojawił się u mnie. Otóż, przyciski, zegary itd podświetlają się po otwarciu auta po czym po kilku sekundach gasną zegary i podświetlenie radia. Dalej świecą się przyciski klimatyzacji, przyciski nad radiem, szyby el itd. po włączeniu zapłonu zapalają się zegary, a ciemne pozostają przyciski radia. Próbowałem kombinować ze zmianą z auto na światła mijania, z przyciskiem podsufitki i nic. Czy miał ktoś podobny problem?
  28. Jak ktoś potrzebuje : - 3 śruby kolektor - rura wydechowa na (14) 22Nm - 9 śrub kolektor - blok silnika (7) 20Nm - Osłona termiczna 2 u góry E21 15Nm i 2 u dolu E10 8Nm - Chłodniczka do bloku 22Nm - 2 śruby 26 i 2 śruby 27 - wszystkie 8Nm Pozdrawiam.
  29. Zrobione. U mnie ( Mokka 1,6 z 2016 ) wyglada to tak: Śruba na sworzniu : 1. Dokręcić momentem 42Nm 2. Odkręcić o 120 stopni 3. Dokręcić momentem 35Nm 4. Dokręcić o 30-45 stopni. Włożyć pozostałe śruby i dokręciłem w miarę lekko. Podnieść wahacz ( podnośnikiem na sworzniu ) do odpowiedniej wysokości by tuleje na silent blokach były dokręcone były one w neutralnej pozycji - w takiej w jakiej auto będzie stało portem na kołach. Tylna śruba wahacza: 1. Dokręcić momentem 80Nm 2. Dokręcić o 60-75 stopni. Przednia śruba wahacza: 1. Dokręcić momentem 115Nm 2. Odkręcić o 720 stopni 3. Dokręcić momentem 80Nm 4. Dokręcić o 90-105 stopni. Największe problemy mialem ze sworzniem w zwrotnicy. Wszystko zlane odrdzewiaczem i mimo trwało to po 30 minut na stronę. Mialem widełki. Problem jest tez dojście kluczem dynamo . Nasadki na dynamometryczny przekładałem jak klucz przecisnąłem miedzy wahacz a ramę. Używam kluczy dynamometrycznych Proxxon i ledwo co udawało mi się obracać o jeden klik . Klucze mają 45 zębów co odpowiada 8 stopniom . Białym markerem oznaczałem sobie dokładnie stopnie obrotu . Kropka na kołnierzu śruby by nie zakrył jej klucz i druga kropka na ramie w miejscu odpowiedniego kąta. Dokręcałem w miale równomiernie do momentu kiedy obie kropki się pokryły . Robiłem w garażu na kobyłce . Nie łatwo, ale dało się . Używałem oryginalnych śrub bo tylko wtedy podane wartości momentów i kątów mają sens. Dokręcanie kątowe ma na celu rozciągniecie sruby do pożądanej wartości. Dokręceni ich na pałę to była by loteria.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności