ar2r Opublikowano 27 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Dodam jeszcze, że nie ma informuje o spalonej żarówce świateł hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOKKER Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 U mnie w COSMO RM 2015 są komunikaty o każdej z osobna spalonej żarówce (awarii żarówki)!!! Dodam, że mam prawie wszystkie dodatki' na wyposażeniu. Tak więc wydaję się, że wszystko zależy od doposażenia auta w odpowiedni pakiet dodatkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzok Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Jak wyciagniesz zarowke ze swiatel to jest jedynie napis awaria swiatel hamowania. A tak to nic 😊. No i wymienic zarowke tylnych swiatel hamowania tak z biegu to trzeba byc mistrzem. Brawi dla Opla i inzynierow😶 wersja cosmo rocznik 2015/R16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko35 Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Jedyną informację o uszkodzonej żarówce otrzymałem z On Star Vehicle Diagnostics po dwóch dniach jak już sam zauważyłem, że mam spaloną żarówkę. Czyli usługi On Star działają z małym opóźnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOKKER Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 2 godziny temu, buzok napisał: Jak wyciagniesz zarowke ze swiatel to jest jedynie napis awaria swiatel hamowania. A tak to nic 😊. No i wymienic zarowke tylnych swiatel hamowania tak z biegu to trzeba byc mistrzem. Brawi dla Opla i inzynierow😶 wersja cosmo rocznik 2015/R16 Dla mnie inżyniera każda informacja ,,awaria'' w przypadku oświetlenia jest jednoznaczna i oczywista, co w pierwszej kolejności oznacza sprawdzenie żarówki lub żarówek. Moim zdaniem wymiana wszystkich żarówek w przednich i tylnych lampach oraz w kierunkowskazach bocznych jest banalnie prosta i bezproblemowa (jedynie wymiana żarówek w kierunkowskazach bocznych i lampach oświetlenia tablicy rejestracyjnej, wymaga ich demontażu w tym celu). Według mnie jedyny i największy problem stanowi wymiana żarników D3S w obu lampach xenonowych (całą procedurę wnikliwie opisałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzok Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 Godzinę temu, MOKKER napisał: Dla mnie inżyniera każda informacja ,,awaria'' w przypadku oświetlenia jest jednoznaczna i oczywista, co w pierwszej kolejności oznacza sprawdzenie żarówki lub żarówek. Moim zdaniem wymiana wszystkich żarówek w przednich i tylnych lampach oraz w kierunkowskazach bocznych jest banalnie prosta i bezproblemowa (jedynie wymiana żarówek w kierunkowskazach bocznych i lampach oświetlenia tablicy rejestracyjnej, wymaga ich demontażu w tym celu). Według mnie jedyny i największy problem stanowi wymiana żarników D3S w obu lampach xenonowych (całą procedurę wnikliwie opisałem) Dla mnie normalnego uzytkownika auta wymiana zarowki powinna byc banalnie prosta tzn. przekrecam w kloszu oprawke z zarowka i ja wyciagam. Niestety tu tak nie jest bo musisz wykrecic jedna srubke co trzyma wtyczke/zlacze i do tego posiadac odpowiedniej dlugosci srubokret krzyzakowy 😊(tylko dlatego ze okablowanie jest za krotkie- dotyczy swiatel tylnych hamulca). Wiadomo, ze sobie poradze, ale mimo wszystko powinno to zajac maksymalnie 5min a nie masz glowkowac jak to zrobic. Zlosliwy Policjant powie ci w nocy prosze wymienic albo dowod rejestracyjny zabierze... i szczerze za pierwszym razem w takich warunkach bym jej nie wymienil. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOKKER Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 43 minuty temu, buzok napisał: Dla mnie normalnego uzytkownika auta wymiana zarowki powinna byc banalnie prosta tzn. przekrecam w kloszu oprawke z zarowka i ja wyciagam. Niestety tu tak nie jest bo musisz wykrecic jedna srubke co trzyma wtyczke/zlacze i do tego posiadac odpowiedniej dlugosci srubokret krzyzakowy 😊(tylko dlatego ze okablowanie jest za krotkie- dotyczy swiatel tylnych hamulca). Wiadomo, ze sobie poradze, ale mimo wszystko powinno to zajac maksymalnie 5min a nie masz glowkowac jak to zrobic. Zlosliwy Policjant powie ci w nocy prosze wymienic albo dowod rejestracyjny zabierze... i szczerze za pierwszym razem w takich warunkach bym jej nie wymienil. Pozdrawiam W obu tylnych lampach zespolonych wymieniłem bez żadnych problemów wszystkie żarówki tradycyjne (W21/5W - pozycja/stop, WY21W - kierunkowskaz, W16W - cofania) na markowe żarówki LED jedynie z użyciem ściągaczy tapicerskich (jestem estetą) przy boczkach bagażnika, nic nie rozkręcałem śrubokrętem. Uważam, że kable są zupełnie wystarczającej długości a czynność nie wymaga nadzwyczajnych zdolności manualnych ani specjalistycznej wiedzy inżynierskiej. Być może to przez moje inżynierskie ,,zboczenie zawodowe'' Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buzok Opublikowano 15 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2020 49 minut temu, MOKKER napisał: Generalnie w moim aucie tak jest. Az takim idiota nie jestem by tego nie ogarnac normalnie i specjalnie cos tam rozkrecac. Temat wyczerpany. 😁 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekGd Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Oj tam, nie ma info o spalonej żarówce, trudno, za to jest komunikat o jeździe ze zbyt długo włączonym kierunkowskazie,. hehehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.