visera Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Prowadząc sklep raz na jakiś czas warto wypuścić kilka produktów w niższej cenie. Jednak samo obniżenie jej nie przyniesie nam zysków, wręcz przeciwnie. Jeśli jedynie obniżymy ceny i nie damy znać o tym naszym klientom – to stracimy pieniądze. Dlatego dobrze przeprowadzona promocja jest kluczem do sukcesu. Sprawdź, co warto wiedzieć przed rozpoczęciem promocji i jak ją zaprojektować, by była skuteczna. Podejrzyj konkurencję Jednym najstarszych i czasami najlepszych sposobów na skuteczne działania reklamowe jest inspiracja od innych. Jednak ważne jest, aby podkreślić tu słowo inspiracja, a nie kopiowanie 1:1. Jeśli zastanawiamy się, co będzie na tyle ciekawe, że przyciągnie do naszego sklepu, warto przypomnieć sobie, jakie elementy reklamy lub działania marketingowe zaprowadziły kiedyś nas do nieznanego nam miejsca. Możemy wówczas przełożyć te działania na nasze i stworzyć skuteczny i oryginalny system reklamowy. Systemy wystawiennicze wewnętrzne – kreatywne wykorzystanie Rodzaje nośników, jakie wchodzą w skład systemów wewnętrznych to między innymi: Banery reklamowe Ścianki reklamowe Flagi reklamowe Plakaty Ulotki Broszury Ich kreatywne wykorzystanie może być kluczem do sukcesu w naszej promocji. Oto kila przykładów innowacyjnego wykorzystania tych nośników, jakie zaobserwowaliśmy w niektórych firmach: Banery – wykorzystanie neonowych kolorów, które kojarzą się z Azją to ciekawa propozycja reklamowa, którą wykorzystała jedna z azjatyckich restauracji. Ścianki – nawiązanie do ścianek z Hollywood to pomysł jednej z pracowni fryzjerskiej, która za każde zdjęcie wrzucone na media społecznościowe na tle ich ścianki i oznaczenie ich profili dawała -10% na kolejne strzyżenie. Flagi – doczepienie ich do pływających na rowerkach wodnych turystów to ciekawy pomysł jednej z restauracji nad jeziorem na mazurach. Dzięki temu ich reklama stale poruszała się i była zauważalna. Plakaty – umieszczenie plakatów w nietypowych miejscach, jak na przykład na oparciach siedzeń w krakowskich tramwajach pozwala na zwrócenie uwagi na firmę i jej ofertę. Ulotki – jeden ze sklepów z zabawkami wykorzystał ulotki jako element zabawy z najmłodszymi klientami. Umieścili na ulotce mapę z zaznaczonym X i trasą – te dzieci z rodzicami, które trafiły z ulotką w ręce otrzymywały zabawkę gratis. Broszury – nudne wykorzystanie broszury postanowiono zmienić w jednym ze sklepów sportowych – na broszurze znajdowała się skreślanka, której hasłem był kod do strony z 10% rabatem na buty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.