xylen Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Posiadacze silników 1,2l i elektryków są dyskryminowani;-) Nie mamy możliwości wyboru przy rejestracji na forum:-( Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Już jest 1,2 i nowy diesel 1,5 Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/#findComment-15125 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xylen Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 3 godziny temu, ArKos napisał: Już jest 1,2 i nowy diesel 1,5 Cieszę się, że już są. -) Dzięki za szybką reakcję! Nie zapomnij o "elektryku". Gwoli ścisłości dodam moje 3 grosze. Benzynowe 1,2T występują w dwóch wersjach mocy: 100KM (EB2ADTD) i 130KM (EB2ADTS). Przejechałem obydwoma wersjami po 40-50 kilometrów po tej samej trasie i uważam, że warto je rozdzielić bo w praktyce te 30KM różnicy daje się poczuć w dynamice i prawdopodobnie konsumpcji paliwa. Zdecydowałem się na GS-Line (130KM). Odbieram nówkę za kilka dni i ruszam w blisko 900km trasę. Więcej info po powrocie;-) Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/#findComment-15126 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 10 minut temu, xylen napisał: Benzynowe 1,2T występują w dwóch wersjach mocy: 100KM (EB2ADTD) i 130KM (EB2ADTS). Benzynowe 1,4 też występują w dwóch wersjach 120 i 140kM. Identyczne silniki różniące się softem w sterowniku. Rozbijanie g*wna na atomy raczej nie ma sensu, a różnice w osiągach czy zużyciu paliwa nie sa jakieś kolosalne. 11 minut temu, xylen napisał: Nie zapomnij o "elektryku". Jasne. Jest ich od groma przecież. A tak serio: będzie zapotrzebowanie to się zrobi. Wątpię, aby znalazł się frajer wydający na elektryczną Mokkę tyle siana, że porządnego SUVa by sobie za to kupił, z dobrymi osiągami i z pewnością z lepszą renomą, niż francuskie wozidła. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/#findComment-15127 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xylen Opublikowano 15 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 2 minuty temu, ArKos napisał: Benzynowe 1,4 też występują w dwóch wersjach 120 i 140kM. Identyczne silniki różniące się softem w sterowniku. Rozbijanie g*wna na atomy raczej nie ma sensu, a różnice w osiągach czy zużyciu paliwa nie sa jakieś kolosalne. Jasne. Jest ich od groma przecież. A tak serio: będzie zapotrzebowanie to się zrobi. Wątpię, aby znalazł się frajer wydający na elektryczną Mokkę tyle siana, że porządnego SUVa by sobie za to kupił, z dobrymi osiągami i z pewnością z lepszą renomą, niż francuskie wozidła. W kwestii rozbijania goovna na atomy - Ty tu rządzisz;-) Podczas "obwachiwania" Mokki GS-Line i biurokracji przedzakupowej, co trwało łącznie kilka godzin, byłem świadkiem jak aż dwie "frayerdziunie" uprawiały grę wstępną do wydania dwóch kup siana. Nie wiem jak to się ostatecznie skończyło, ale tylko "prund" je interesował.;-) Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/#findComment-15128 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 15 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2021 Może są uzależnione od prądu... wibratory nie działają na benzynę ani wodę Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/1678-nowe-wersje-silnikowe/#findComment-15129 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.