ArKos Opublikowano 17 Lipca Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 4 minuty temu, 1wieczorek napisał: to coś w konstrukcji nie do końca "służy" tym wałom To coś stosuje bardzo wielu producentów. Problem polega na zbyt miękkim wale. Czyli oszczędności. 4 minuty temu, 1wieczorek napisał: Nie wydaje mi się żeby nieumiejętne poslugiwanie sie sprzęgłem mogło "wytrzeć" wał Jeśli znasz budowę i zasadę działania silnika i sprzęgła, to powinieneś wiedzieć, że w chwili wciśnięcia sprzęgła, wysprzęglik pcha docisk naciskający na dwumasę. A dwumasa przykręcona do wału pcha wał. A pchany wał opiera się o panewkę oporową. A panewka oporowa się wyciera (lub zbyt miękki wał). Więc dobrze ujęte: nie wydaje mi się. Gdy ktoś stoi 5 minut na światłach z wciśniętym sprzęgłem, to po kilku latach/dziesiątkach tysięcy kilometrów nic nie ucierpi? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/2013-opel-mokka-14-turbo-2016-rokproblem-z-walem-korbowym/page/2/#findComment-23348 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.