markoni Opublikowano 20 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2017 marcelek daremny twój trud.Te elementy wytrzymają bez malowania a puszczą ci spawy na środkowym i krańcowym tłumiku Tłumiki są przeżarte od wewnątrz waga ich jest większa jak nowych.Rura jest grubościenna W tłumikach gromadzi się cała tablica Mendelejewa a i woda robi spustoszenie Wszystkich czeka niestety wymiana tłumików Ostrów ,Bosal itp.Temperatura+woda przepali ten lakier jaki by on nie był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 Markoni jak się nie spróbujesz to się nie dowiesz, Termal odporny jest do temperatury +500 stopni, zawsze to jest jakaś ochrona przed korozją. Co do tłumików to jesteś w błędzie, jest tylko 1 końcowy, ten który uważasz za środkowy to filtr DPF. W dieslu korozja nie atakuje od środka tłumików tak intensywnie jak w autach z instalacją z LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 21 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 miałem na myśli benzynowe ale spawy najbardziej cierpią dobry jest cynk w aerozolu ale dobrej jakości.Najgorsze miejsca do korozji to miejsca zgrzewane punktowo i liniowo. pracowałem kiedyś przy produkcji zbiorników benzynowych ,a produktem ubocznym były tłumiki. przebywały w stanie surowym w rozpuszczalniku o nazwie TRI .Potem był ocynk w cynkowni.Teraz jest produkt aluminiowany trzeba zauważyć że spawy są surowe.Niektórzy producenci wspawują tzw skrzydełka między deklem a rurą żeby nie było nadłamań Od drgań spawy często puszczają nie ma to jak wydech z blachy chromo-nikiel.ale cena poraża.Benzyna i woda robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Kolejny etap walki z korozją, tym razem osłona termiczna i opaski baku paliwa. Markoni po miesiącu Termal 500 na rurze wydechowej daje rade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adam 1 Opublikowano 25 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Kolejny etap walki z korozją, tym razem osłona termiczna i opaski baku paliwa. Markoni po miesiącu Termal 500 na rurze wydechowej daje rade. Który ty masz rocznik autka?Przecież to masakra z ta korozją w naszych autkach na rurach wydechowych.U mnie jeszcze tak źle nie jest , ale mam dopiero 17 miesięcy auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 25 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2017 Grudzień 2013r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 5 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2017 Spalanie na poziomie 5,4 litra, drogi krajowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Po roku dowiaduje się z forum że mam nowszą wersje skrzyni M32, to 3 setki było wlane za dużo, czas na korektę. Po przejechanych 8100 km od wymiany na Fuchs Titan Sintofluid 75W80 zachował jeszcze ładną barwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel_kk Opublikowano 22 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Kolejna wymianka zaliczona. Zmiana z Mobil 1 na Castrol EDGE Titanium FST 5w30 C3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.