wir Opublikowano 10 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2019 Witam. Wymiana uszczelki w silniku benzynowym, poj. 1,4. symbol B14NET (LPG), prod 2015, przebieg 80tyś. Cena uszczelki w ASO=20 zł (brak zamienników). Wykonana wg mnie z takiego samego materiału jak ta montowana pod króciec wodny (czyli celowo taki sam szajs). Na drugim foto widać stan wywiniętej na drugą stronę uszczelki - spękanie brzegów - konsystencja prawie jak gumolit. Wymiana nie nastręcza większych trudności, należy uważać na wypinanie wtyczek instalacji elektrycznej, które posiadają delikatne zabezpieczenia. Ponadto trochę przeszkadzała rurka dochodząca do turbosprężarki (widok na pierwszym foto-nie znalazłem jej nazwy) posiadająca połączenie, którego nie udało mi się "pokonać" ponieważ trochę bałem się uszkodzić plastykową obejmę. Reszta fotek pokazuje stan powierzchni zużytej wyciekiem płynu (czarna strzałka). Dalej oring łączący rurę z obudową termostatu (lewa biała strzałka wskazuje miejsce uszczelnienia (styku) oringu na rurze obudowy termostatu, strzałka prawa - oring osadzony w rowku rury - piszę o tym ponieważ nigdzie nie znalazłem zdjęć pokazujących sposób ich połączenia). Czwarte foto pokazuje częściowo wyciągnięty z rowka oring, którego nie kupimy osobno, występuje jedynie wraz z obudową. Niestety nie zmierzyłem jego wymiarów, ale był w BARDZO dobrym stanie w przeciwieństwie do uszczelek. Zalecam wymianę uszczelki króćca wodnego i uszczelki obudowy termostatu za jednym razem - czyli za jednym spuszczeniem płynu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/963-wymiana-uszczelki-pod-obudow%C4%85-termostatu-2015-benzyna-14/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.