
Gregor22044
Forumowicz-
Postów
30 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Gregor22044 w dniu 1 Czerwca 2017
Użytkownicy przyznają Gregor22044 punkty reputacji!
Profile Information
-
Silnik
1,4 turbo
-
Zakupiłem olej silnikowy Castrol Edge 5w30 LL , po jakimś czasie przeczytałem na opakowaniu że nie ma na nim specyfikacji GM. Jest Mercedes, VW, Porsche. Zastanawiam się czy nie zamienić na Castrol ze specyfikacją GM. Ale skoro spełnia wymogi innych firm to chyba Moni nie zaszkodzi.
-
-
Nic nie będę kombinował, astra trasy wokół komina, mokka wyjazd na wczasy dalsze trasy. Dzięki za pomoc i krytykę. Pozdrawiam.
-
Pytania nie było, dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno, czy jest sens wymiany na nowy olej w tej skrzyni? Moje obawy rzadszy olej, rozszczelni, wycieki.
-
Wymieniłem olej w skrzyni w mocce, stary zamierzam wlać do astry g 1,4 250 tys. przebiegu 14 lat nigdy nie wymieniany. Mam obawy czy skrzynia się nie rozszczelni, czy to w ogóle ma sens? Ewentualny brak oleju do poziomu otworu kontrolnego uzupelnilbym fuchsem, czy te oleje można mieszać?
-
Reasumując. Nowa przekładnia M32 nie ma korka kontrolnego i mieści się w niej 1,8 pl litra oleju.
-
Dzięki. Wydawało mi się że plastikowy kółek był jednolity - płaska powierzchnia tylko podkładki miały nacięcia z boków.
-
Jak zdemontować osłonę silnika? Konkretnie plastikowe kolki. Czy jak wymienialiscie olej w skrzyni odkrecaliscie osłonę?
-
Gregor22044 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Kalibracja czujników kół
-
U mnie z kolei po 37 tkm niewielkie zużycie. Po wczorajszej wyprawie do Wisły zaobserwowałem podczas hamowania pulsowanie pedału hamulca i drganie koła kierownicy. Wygląda na bicie tarcz. Czy ktoś miał u siebie w moni podobny przypadek?
-
Dzięki. Zdejmowałem je śrubokrętem.
-
Może ma ktoś z was sposób na zdejmowanie plastikowych osłon nakrętek kół?
-
marko35 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Mokka 1.4 Turbo 140kM
-
W przedziale 95-110 km/h. Zauważyłem że na tempomacie więcej pali.
-
Jazda autostradą nocą, mało używałem klimatyzacji, odcinek Antwerpia- Szprotawa. Po dojechaniu do domu (dodatkowo 600 km po kraju) zużycie wzrosło do 5,2 l/100 km. Ogólne zużycie z trasy liczącej ponad 3000 km wg komputera to 5,4 wg rzeczywiste wg tankowania 5,8.
-
-
Inspekcja Transportu Drogowego - oświadczenia w zw. ze zdjęciem fotoradaru
Gregor22044 odpowiedział(a) na ArKos temat w Ogólne
Straż Miejska nie uznała moich wyjaśnień. Moje dane otrzymała od polskiej instytucji która jest za przesłanie danych włascicieli pojazdów czyli CEPiK. Napisałem pismo do Ministerstwa Cyfryzacji, Departament Utrzymania i Rozwoju Systemów, w odpowiedzi uzyskałem inforacje że: 1. Zweryfikowano i potwierdzono że danw w CEPiK dla wskazanego pojazdu są prawidłowe, 2. zweryfikowano i potwierdzono że system CEPiK, w tym udostępnianie danych Państwom członkowskim UE za pośrednictwem Krajowego Punktu Kontaktowego funkcjonuje poprawnie oraz dane dotyczące wskazanego pojazdu i właściciela są poprawne, 3. zweryfikowano i potwierdzono, że za pośrednictwem KPK udosępniono KPK Włoch prawidłowe dane właściciela wskazanego przez Pana pojazdu i nie były to Pana dane, 4 wysłano do KPK Włoch prośbę o wyjasnienie sytuacji oraz wskazanie do anulowania mandatu wystawionego na pana osobę, i wystawienia mandatu na osobę tzn właściciela pojazdu. Na marginesie dodam że, kwota do zapłaty to 352 EUR.