Gość Kartofel Opublikowano 6 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Może chodzi o światła tylne? Adaptacyjne przy nagłym hamowaniu same się włączają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 6 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2015 Oj, chyba jednak nie. Kolejnym kluczowym systemem wspomagania, w który wyposażono Opla Mokkę są wielokrotnie nagradzane biksenonowe reflektory adaptacyjne (Adaptive Forward Lighting AFL+). Dostosowują one intensywność i zasięg światła do istniejących warunków atmosferycznych i drogowych za pomocą jedenastu różnych trybów oświetlenia. Dzięki funkcji AFL+ samochód wyposażony jest w oświetlenie do jazdy po terenach wiejskich, na autostradzie, w mieście, w strefie ruchu pieszych, w złych warunkach atmosferycznych, a także we wzmocnione światła drogowe, dodatkowe statyczne oświetlanie zakrętów, dynamiczne oświetlanie łuków, światła dzienne LED i asystenta świateł drogowych. Ostatni z wymienionych systemów automatycznie ustawia światła drogowe tak, by nie oślepiać kierowców nadjeżdżających z naprzeciwka. Ledowe światła dzienne, w porównaniu z konwencjonalnymi światłami mijania, zmniejszają zużycie paliwa, gdyż wymagają znacznie mniej energii elektrycznej. Ponadto gwarantują one niewiarygodną trwałość – 30 razy większą niż halogenowe żarówki H7. http://media.gm.com/media/po/pl/opel/news.detail.html/content/Pages/news/po/pl/2012/opel/09_2012_Mokka_i_DriveAssist.html Zapewne chodzi o jakieś nowum oprogramowania w zakresie doświetlania... tylko nie wiadomo, czy będzie to zmiana na lepsze czy gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.