Skocz do zawartości

Kilka pytań add. Silnika 1.4T i gazu ?


Gość Jaqob

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie ☺️ Przewertowalem sporo tematów na tym forum dużo się dowiedziałem, bardzo fajne są szczególnie te przypięte tematy ale nasunęło mi się jeszcze więcej pytań.

 

Czytałem które silniki nadają się go gazu itp. ale u mnie problem jest taki że mam auto z Kanady i po rozkodowaniu VIN żaden silnik mi do tego nie pasuje u mnie silnik to LUV MFI E85 ( a czytałem na tym forum że silniki LUV miały 120 KM natomiast mój ma dalej 140KM ) czy zatem taki silnik się nadaje do gazu ? Chyba że źle odczytałem ten VIN ? No,e ktoś by mi pomógł jakos odnaleźć numer silnika ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzyłem wszędzie po tym silniku gdzie się dało zajrzeć ale nic nie widać być może gdzieś od spodu jest ale jest tak upchane że tam nie zajrzę raczej ale te rysunki to w ogóle jakiś całkiem inny silnik przedstawiają. Gdzieś znalalzem w necie że oznaczenie tego silnika LUV to U14NFT(LUV) ale jak to się ma wówczas to gazu ? Był on w sumie w zestawieniu razem z tym A14NET ?

 

Mój VIN to

KL4CJASB6HB088464

 

I znalazłem jeszcze coś takiego model 4JU76 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Jaqob napisał:

te rysunki to w ogóle jakiś całkiem inny silnik przedstawiają.

Jakbyś poczytał na guglach albo forach o Oplowskich silnikach to byś się dowiedział, że stare były numerowane z przodu na występie bloku silnika, a nowsze w miejscu wskazanym na rysunku. I nigdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ArKos napisał:

Jakbyś poczytał na guglach albo forach o Oplowskich silnikach to byś się dowiedział, że stare były numerowane z przodu na występie bloku silnika, a nowsze w miejscu wskazanym na rysunku. I nigdzie indziej.

Trochę poczytałem ale może nie aż tak głęboko 🙂 ale nie wiesz czy ten silnik U14NFT to to samo co A14Net ? Na angielsko jezycznych forach wygląda na to że to dokładnie ten sam silnik. Na tych samych forach wyczytałem również że w żadnym przypadku nie znajdziemy nigdzie oznaczenia silnika LuJ Kl7 jak pisałeś na forum że z tym oznaczeniem musimy szukać jak chcemy założyć gaz ponieważ to oznaczenie KL7 występowało tylko w przypadku silników do których zamontowano fabryczny gaz. Czyli jak znajdziemy takie oznaczenie u siebie w silniku to znaczy że ten silnik ma już gaz założony a nie że ma wzmocniona głowice. Wychodzi na to że silnik z wzmocniona głowica to po prostu ten A14NET o oznaczeniu LUJ natomiast LUJ KL7 to ten sam silnik tylko już z założoną instalacja LPG. ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem różnica jest taka sama jak w wypadku Chevrolet-Opel. Czyli oznaczenie. I na pewno oprogramowanie sterownika.

KL7 nie tylko w autach z LPG. Swojego czasu poszła partia aut z LPG ale ktoś na jakimś etapie pomylił głowice i poszły te niby nie nadające się. Reklamacji sporo było i od tamtej pory stosują tylko głowice do LPG czyli jest KL7. Ja nie mam fabrycznego LPG a po rozkodowaniu VIN mam LUJ KL7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ArKos napisał:

Moim zdaniem różnica jest taka sama jak w wypadku Chevrolet-Opel. Czyli oznaczenie. I na pewno oprogramowanie sterownika.

KL7 nie tylko w autach z LPG. Swojego czasu poszła partia aut z LPG ale ktoś na jakimś etapie pomylił głowice i poszły te niby nie nadające się. Reklamacji sporo było i od tamtej pory stosują tylko głowice do LPG czyli jest KL7. Ja nie mam fabrycznego LPG a po rozkodowaniu VIN mam LUJ KL7.

Aha rozumiem, czyli u Ciebie mimo wszystko było to oznaczenie KL7, ale czy po rozkodowaniu oprócz tego wskazuje Ci że ten silnik to A14NET czy jakieś inne oznaczenie ? U mnie to oznaczenie to LUV MFI czyli nie ma tego KL7 ale podejrzeam że na stany w ogóle nie szło nic co miałoby mieć pod siebie LPG ale jeżeli to ten sam silnik co A14NET to mogę zakładać że mam wzmocniona głowice ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Jaqob napisał:

u Ciebie mimo wszystko było to oznaczenie KL7, ale czy po rozkodowaniu oprócz tego wskazuje Ci że ten silnik to A14NET

Tak.

6 godzin temu, Jaqob napisał:

mogę zakładać że mam wzmocniona głowice ? 

Nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak to mogę u siebie sprawdzić jak oznaczenia tych silników są całkiem inne niż te w Oplach. ?

Byłem dziś u gazownia i mówił że faktycznie tam coś było z tymi głowicami ale sam nie wie za bardzo jak to sprawdzić czy ten silnik to ma czy nie. Bo mówił że jak nie ma to też można założyć gaz ale robi się tak że z wtrysków jest też wówczas podawana minimalna dawka paliwa żeby chłodziło i smarowało głowice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności