Gość Przemo4884 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Witajcie Pan problem z listwa bądź cewka zaplonowa . Problem polega na tym mam mokka od nowości silnik 1.6 benzyna po upływie gwarancji padła cewka wymieniłem ja na nową i później czyli od wymiany w 2018 roku do wczoraj już 3 takie wymieniłem wczoraj pojechałem do warsztatu znów wymienił i po przejechaniu około 20km znów zaczyna się psuć nie wiem czym to jest spowodowane na kompie nic nie pokazujenpomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Producenta ustal. Jak wkłada chińskie najtańsze gówno, to nie dziwota, że zaraz zdycha. Bosch, Siemens, a nie jakieś "chujwieco" za miskę ryżu. Sprawdź co montował mechanik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo4884 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Właśnie o to chodzi ze jako pierwsza po oryginalnej co jeździłem 8miesiecy była chińska A później 3 cenowo od 580 do tej teraz za 1350zl. I zastanawiam się czy moze jest tam jakiś regulator napięcia czy coś podobnego co daje co jakiś czas więcej prądu i ja pali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo4884 Opublikowano 2 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2020 Poprzednia była z serwisu zamawiana opla przez to pewnie taka droga i tylko 20km. Wytrzymała A co zabawniejsze wróciłem do serwisu A oni mi tak że muszą ja reklamować i mam zostawić samochód bądź kupić droga cewka myślałem że piany dostanę od razu mnie było na cały salon słychać że to nie moja brocha i samochód ma być na chodzie do fajrantu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.