Gość Farkas Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Witam. Mam pytanie do właścicieli silnika 1,4T (2013). Czy naprawialiście lekko cieknącą chłodniczkę oleju? W warsztacie powiedzieli mi, że to długa, trudna i droga rzecz, bo żeby wymienić lub uszczelnić trzeba kupę rzeczy wykręcić. No i koszt może być 1000 - 1500. Olej nie cieknie, ale plamę na chłodnicy oleju widać. Ogarniał ktoś temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesław Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Trzeba wymienić kpl uszczelek pod chłodniczką(oryginał GM ok 100zł)Jest trochę roboty ale nie tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Godzinę temu, Farkas napisał: Ogarniał ktoś temat? Byś forum zaczytał, byś wiedział. 47 minut temu, Wiesław napisał: (oryginał GM ok 100zł) Oj, podaj miejsce, chętnie kupię w tej cenie. Komplet w oryginale kosztuje w ASO 335zł. Godzinę temu, Farkas napisał: trudna i droga rzecz, bo żeby wymienić lub uszczelnić trzeba kupę rzeczy wykręcić Zgadza się. Było mówione - turbina won. Przy montażu potrzebna uszczelka pod kolektor wydechowy, uszczelki pod przewody wodne turbiny, uszczelka turbina->kat. Zestaw montażowy turbosprężarki obejmujący komplet z nowymi szpilkami i nakrętkami kosztuje 260zł. I cała impreza faktycznie oscyluje w okolicy 1300-1500zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesław Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Kpl.uszczelek ori Opel 55565385 Intercars 157,AP 141. w detalu lub po 10 $ ori GM z Korea Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 3 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2020 Bardzo dobra cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2020 Dopadła mnie ta przyjemność w Astra J, z przebiegiem ok 120 tys km..... Kilka prywatnych zakładów nie chciało się podjąć pracy, więc zacząłem szukać oferty w ASO, ze względu na gwarancję na usługę, gdyby coś znowu ciekło to odstawiam i do poprawy. Oferty z ASO oscylowały od 950 do 1600 PLN. Najdroższa obejmowała nowe podkładki, śrubki, cybanty itp. Czas naprawy ok 7 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.