Skocz do zawartości

Błąd PO299


Michał535

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 27
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Tak, bo kupując używany masz loterię. Regeneracja polega na podfrezowaniu otworu grzybka i zastosowanie innego.

Na ruskiej stronie której niestety już nie ma, był opis samodzielnej regeneracji kolektora z użyciem zaworka zwrotnego paliwa z diesla oraz 2 wkrętek do LPG. Działało i na nasze koszt ok. 3 dychy. No ale kolektor trzeba wyjąć...

 

PS

Pod postem jest opcja EDYTUJ. Można DOPISAĆ to co się zapomniało, nie trzeba klepać po kilka postów jeden za drugim. Byłbym wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Za szybko się pochwalilem..

Kolektor zregenerowany ,grzybek teraz ok . Przewód też sprawdzony i evap.  Orzechowy nalot w przewodzie.(Nawarstwiły by się tak dwie awarie?)

Pozostaje turbina?? 

Dodam że lepiej wytrzymuje ciśnienie po regeneracji kolektora ale nie na wysokiej mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evap sprawdzałem kompresorem. Dmuchałem w lewo i nie przepuszcza. Nie wiem jak jeszcze sprawdza się ten zawór ale ciężko coś znaleźć w int. (po otwarciu wlewu do baku syczenia zawsze brak).

Z ciekawości zapytam ile wytrzymują średnio turbiny w 1.4

I czy mają charakterystyczne objawy awarii? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Michał535 napisał:

ile wytrzymują średnio turbiny w 1.4

Zalezy od bardzo wielu czynników. Sama turbina jest ciężka do zabicia, problemem jest pękająca gorąca muszla i to powoduje niskie doładowanie i błąd. 

 

49 minut temu, Michał535 napisał:

czy mają charakterystyczne objawy awarii? 

P0299 ale ten błąd może wygenerować wiele innych rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evap sprawdzałem kompresorem. Dmuchałem w lewo i nie przepuszcza. Nie wiem jak jeszcze sprawdza się ten zawór ale ciężko coś znaleźć w int. (po otwarciu wlewu do baku syczenia zawsze brak).

Z ciekawości zapytam ile wytrzymują średnio turbiny w 1.4

I czy mają charakterystyczne objawy awarii? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności