rally_krakow Opublikowano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2020 wyciagacie lampe odkrecacie przetwornice. nakladacie piercien na soczewke. blokujecie ja jakims drewienkiem by nie porysowac ja robie to metrem drewnianym i kleicie klejem ala silicon o obwodzie miedzy pierscien a soczewka wysycha i po problemie siedzi jak tralla. Gorzej jest z zacinajaca sie oska od soczei na boki ona jest oryginalnie posmarowana jakims bialym smarem ale cos sie sieje i juz nie chodzi plynnie i sie blokuje co jest powodem bledow na desce. Gdyby mozna bylo miec dostep do czesci to by sie to ponaprawialo a tak to ja juz wymienialem pare lamp na uzywana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wieslawa Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 W dniu 5.08.2020 o 19:56, ArKos napisał: Reflektory niby regenerują, jednak patrząc na koszty i efekt końcowy bywa różnie. Najczęściej reflektor lubi parować po naprawie. Jeśli stało się to z lewym, to mam nowy (450km przoebiegu) oczywiście oryginał. Potrzebuje taki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 28 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2020 Rozumiem że kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiecies Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 No i następny problem z reflektorem. Pytanie do ArKosa. W przypadku reflektorów AFL po włączeniu samochodu następuje cykl testowy reflektorów gdzie wykonują one kolejno ruchy: na zewnątrz, do środka, na dół, do góry. Ostatnio stwierdziłem, że lewy reflektor nie wykonuje żadnego ruchu na dół. Obawiam się w przypadku obciążenia samochodu nie zareaguje i nie skoryguje położenia powodując oślepianie innych. ArKos - z twojego doświadczenia - można to wyregulować, czy też reflektor do wymiany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Reflektor do śmieci. Miałem 2-3 takie przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan bodzio Opublikowano 2 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 W dniu 31.08.2020 o 07:39, rally_krakow napisał: wyciagacie lampe odkrecacie przetwornice. nakladacie piercien na soczewke. blokujecie ja jakims drewienkiem by nie porysowac ja robie to metrem drewnianym i kleicie klejem ala silicon o obwodzie miedzy pierscien a soczewka wysycha i po problemie siedzi jak tralla. Gorzej jest z zacinajaca sie oska od soczei na boki ona jest oryginalnie posmarowana jakims bialym smarem ale cos sie sieje i juz nie chodzi plynnie i sie blokuje co jest powodem bledow na desce. Gdyby mozna bylo miec dostep do czesci to by sie to ponaprawialo a tak to ja juz wymienialem pare lamp na uzywana Mam pytanie. Czy tym sposobem dostanę się do środka reflektora aby sprawdzić mocowanie mechanizmu do regulacji do obudowy reflektora? W moim przypadku w lewym reflektorze chyba spadło mocowanie mechanizmu do obudowy. Mechanizm rusza się kilka milimetrów do przodu i do tyłu, podczas regulacji wysokości włącza się błąd bo mechanizm przesuwa się do przodu i blokuję się chyba. Pytanie czy uda mi się po wyjęciu reflektora z samochodu naprawić to mocowanie? Czy muszę go wysyłać do serwisu specjalistycznego który rozkleja reflektor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rally_krakow Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 tak dostaniesz sie do środka lampy ale z tego co opisujesz to będzie problem elektroniczny. płytka ze sterowaniem aby soczewka chodziła na boki jak i góra dol jest przykręcana wiec jednym słowem pada ci elektronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bogdan bodzio Opublikowano 5 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2020 Gdy próbowałem się dostać od tyłu to "latał cały mechanizm w środku - dosłownie 1 może 2 cm w górę w tył, tak jakby cały środek latał, nie był przytwierdzony. Błąd nie wyskakuje od razu, tylko gdy manewruje, skręcam. Spróbuję to zdemontować w weekend i sprubuje się dostać tak jak piszesz. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wiecies Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 I znowu pytanie do guru czyli do ArKosa. Dzisiaj wymienili mi w ASO reflektor, o którym pisałem wcześniej (ten co się zablokował). Wydają mi samochód świeżo umyty i się okazuje, że wymieniony reflektor cały zaparowany od środka, a z drugiej strony oczywiście nic. Zgłaszam to natychmiast, a serwis twierdzi, że to normalne i reflektor w Oplach może być zaparowany 20 minut. Dopiero jak zaparowanie nie znika po 20-tu minutach to jest to wada. Podobno tak stoi w instrukcji serwisowej, ale oczywiście nie mogą mi tego pokazać. Po godzinie jazdy reflektor dalej był zaparowany (dzień bezdeszczowy). ArKos - co ty o tym myślisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2020 Faktycznie jest biuletyn mówiący o tym, że nie podlega wymianie zaparowany reflektor, jeśli nie ma śladów skroplin cieczy. Teraz taka pogoda jest. Pewnie nałapał wilgoci od leżakowania i zaparował. Najlepiej w garażu skierować na niego jakiś grzejniczek nadmuchowy czy coś, a wcześniej zdjąć mu z tyłu klapkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.