Skocz do zawartości

Uszkodzenie reflrktora AFL


Gość wiecies

Rekomendowane odpowiedzi

wyciagacie lampe odkrecacie przetwornice. nakladacie piercien na soczewke. blokujecie ja jakims drewienkiem by nie porysowac ja robie to metrem drewnianym i kleicie klejem ala silicon o obwodzie miedzy pierscien a soczewka wysycha i po problemie siedzi jak tralla.

 

Gorzej jest z zacinajaca sie oska od soczei na boki ona jest oryginalnie posmarowana jakims bialym smarem ale cos sie sieje i juz nie chodzi plynnie i sie blokuje co jest powodem bledow na desce. Gdyby mozna bylo miec dostep do czesci to by sie to ponaprawialo a tak to ja juz wymienialem pare lamp na uzywana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 5.08.2020 o 19:56, ArKos napisał:

Reflektory niby regenerują, jednak patrząc na koszty i efekt końcowy bywa różnie. Najczęściej reflektor lubi parować po naprawie.

Jeśli stało się to z lewym, to mam nowy (450km przoebiegu) oczywiście oryginał.

 

Potrzebuje taki .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

No i następny problem z reflektorem. Pytanie do ArKosa. W przypadku reflektorów AFL po włączeniu samochodu następuje cykl testowy reflektorów gdzie wykonują one kolejno ruchy: na zewnątrz, do środka, na dół, do góry. Ostatnio stwierdziłem, że lewy reflektor nie wykonuje żadnego ruchu na dół. Obawiam się w przypadku obciążenia samochodu nie zareaguje i nie skoryguje położenia powodując oślepianie innych. ArKos - z twojego doświadczenia - można to wyregulować, czy też reflektor do wymiany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 31.08.2020 o 07:39, rally_krakow napisał:

wyciagacie lampe odkrecacie przetwornice. nakladacie piercien na soczewke. blokujecie ja jakims drewienkiem by nie porysowac ja robie to metrem drewnianym i kleicie klejem ala silicon o obwodzie miedzy pierscien a soczewka wysycha i po problemie siedzi jak tralla.

 

Gorzej jest z zacinajaca sie oska od soczei na boki ona jest oryginalnie posmarowana jakims bialym smarem ale cos sie sieje i juz nie chodzi plynnie i sie blokuje co jest powodem bledow na desce. Gdyby mozna bylo miec dostep do czesci to by sie to ponaprawialo a tak to ja juz wymienialem pare lamp na uzywana

Mam pytanie. Czy tym sposobem dostanę się do środka reflektora aby sprawdzić mocowanie mechanizmu do regulacji do obudowy reflektora?  W moim przypadku w lewym reflektorze chyba spadło mocowanie mechanizmu do obudowy. Mechanizm rusza się kilka milimetrów do przodu i do tyłu, podczas regulacji wysokości włącza się błąd bo mechanizm przesuwa się do przodu i blokuję się chyba. Pytanie czy uda mi się po wyjęciu reflektora z samochodu naprawić to mocowanie? Czy muszę go wysyłać do serwisu specjalistycznego który rozkleja reflektor? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy próbowałem się dostać od tyłu to "latał cały mechanizm w środku - dosłownie 1 może 2 cm w górę w tył, tak jakby cały środek latał, nie był przytwierdzony. Błąd nie wyskakuje od razu, tylko gdy manewruje, skręcam. Spróbuję to zdemontować w weekend i sprubuje się dostać tak jak piszesz. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu pytanie do guru czyli do ArKosa. Dzisiaj wymienili mi w ASO reflektor, o którym pisałem wcześniej (ten co się zablokował). Wydają mi samochód świeżo umyty i się okazuje, że wymieniony reflektor cały zaparowany od środka, a z drugiej strony oczywiście nic. Zgłaszam to natychmiast, a serwis twierdzi, że to normalne i reflektor w Oplach może być zaparowany 20 minut. Dopiero jak zaparowanie nie znika po 20-tu minutach to jest to wada. Podobno tak stoi w instrukcji serwisowej, ale oczywiście nie mogą mi tego pokazać. Po godzinie jazdy reflektor dalej był zaparowany (dzień bezdeszczowy). ArKos - co ty o tym myślisz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest biuletyn mówiący o tym, że nie podlega wymianie zaparowany reflektor, jeśli nie ma śladów skroplin cieczy.

Teraz taka pogoda jest. Pewnie nałapał wilgoci od leżakowania i zaparował. Najlepiej w garażu skierować na niego jakiś grzejniczek nadmuchowy czy coś, a wcześniej zdjąć mu z tyłu klapkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności