ArKos Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Kiedyś tego uczyli na nauce jazdy Dokładnie tak Przynajmniej w 1989 roku jak robiłem to uczyli Instruktor zawsze darł kapcia jak ktoś ruszał dynamicznie i wrzeszczał "bedziesz za swoje sprzęgło wymieniał?" P.S. Moja "L"-ka to była czarna Wołga GAZ 24 - dokładnie taka: Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1203 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radd Opublikowano 10 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2015 no nie piszcie tylko, że na wzniesieniu też gaz dajecie dopiero po odpuszczeniu sprzęgła:) coś tam uczyli ale panie, kiedy to było... w poprzednim aucie zawsze dawałem mu lekko gazu przy odpuszczaniu edit: a mój L-kowy wóz to PF 126p zwany maluchem Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1204 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Pod górkę mamy HSA Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majpitek Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Kto ma HSA, ten ma . Mnie na szczęście uczyli, jak ruszać pod górę. Prawko robiłem w latach 70-tych ubiegłego stulecia (brzmi nieźle) na PF 125P kombi. A swoją drogą - aparaty,z którymi zaczynałem przygodę z fotografią, są w Muzeum Historii Fotografii (polecam tę wystawę - tytuł Sdiełano w CCCP). Auta, którymi jeździłem są w Muzeum Motoryzacji. Strach pomyśleć, co mogę zobaczyć w muzeum figur woskowych, chyba tam nie wejdę..... Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1206 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Podłączam się do wątku. U mnie w silniku 1.4T efekty jest podobny. Przy puszczaniu sprzęgła oborty rosną do 1000. Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale po waszych wpisach sprawdziłem i faktycznie tak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1207 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Jakie ma prawidłowe odporności sprawny czujnik temperatury płynu chłodniczego ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1208 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarek Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 A ja nic nie zauważyłem, bo kolana pasażerki są bardziej interesujące Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1209 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radd Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Zgadza się, rusza się wolniej ale jednak, przynajmniej oszczędniej:) Obroty wzrastają jak pisał Buzka Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1210 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2015 Jakie ma prawidłowe odporności sprawny czujnik temperatury płynu chłodniczego ? Wartości orientacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fsw Opublikowano 5 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2015 Może jako ciekawostka i nie traktuję tego jako usterkę: zauważyłem, że zjeżdżając z dość długiego wzniesienia wyrzuciłem na luz (nie wiem czemu to zrobiłem, bo tego nie praktykuję, ale tak jakoś tak wyszło ), to obroty silnika utrzymywały się na poziomie 1000 -1050 n/min. Dopiero jak dojechałem do skrzyżowania i zatrzymałem się obroty spadły do normalnych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.