Skocz do zawartości

Obroty biegu jałowego.


Rekomendowane odpowiedzi

Kiedyś tego uczyli na nauce jazdy  :)

Dokładnie tak :) Przynajmniej w 1989 roku jak robiłem to uczyli :D

Instruktor zawsze darł kapcia jak ktoś ruszał dynamicznie i wrzeszczał "bedziesz za swoje sprzęgło wymieniał?" :D

 

P.S.

Moja "L"-ka to była czarna Wołga GAZ 24 - dokładnie taka:

 

DSC_5652.jpg

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1203
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 42
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

no nie piszcie tylko, że na wzniesieniu też gaz dajecie dopiero po odpuszczeniu sprzęgła:)

coś tam uczyli ale panie, kiedy to było...

w poprzednim aucie zawsze dawałem mu lekko gazu przy odpuszczaniu

 

edit: a mój L-kowy wóz to PF 126p zwany maluchem

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1204
Udostępnij na innych stronach

Kto ma HSA, ten ma  :P. Mnie na szczęście uczyli, jak ruszać pod górę. Prawko robiłem w latach 70-tych ubiegłego stulecia (brzmi nieźle) na PF 125P kombi. A swoją drogą - aparaty,z którymi zaczynałem przygodę z fotografią, są w Muzeum Historii Fotografii (polecam tę wystawę - tytuł Sdiełano w CCCP). Auta, którymi jeździłem są w Muzeum Motoryzacji. Strach pomyśleć, co mogę zobaczyć w muzeum figur woskowych, chyba tam nie wejdę.....

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1206
Udostępnij na innych stronach

Podłączam się do wątku. U mnie w silniku 1.4T efekty jest podobny. Przy puszczaniu sprzęgła oborty rosną do 1000. Nigdy na to nie zwracałem uwagi, ale po waszych wpisach sprawdziłem i faktycznie tak jest.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1207
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Może jako ciekawostka i nie traktuję tego jako usterkę: zauważyłem, że zjeżdżając z dość długiego wzniesienia wyrzuciłem na luz (nie wiem czemu to zrobiłem, bo tego nie praktykuję, ale tak jakoś tak wyszło :) ), to obroty silnika utrzymywały się na poziomie 1000 -1050 n/min. Dopiero jak dojechałem do skrzyżowania i zatrzymałem się obroty spadły do normalnych. 

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/127-obroty-biegu-ja%C5%82owego/page/3/#findComment-1340
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności