Skocz do zawartości

Czas z RDS


zzbych1

Rekomendowane odpowiedzi

O, to bardzo proszę daj znać o wyniku wizyty. Nieważne jaki będzie efekt.

Dla mnie to nie jest jakiś wielki problem ale to jest dziwne, że w aucie z nie-najniższej półki jest nieaktywna opcja, która była i działała w autach sprzed 15 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to sie 'dowiedziałem'.. Brak rzetelnej wiedzy czy raczej ignorancji klienta. No bo co powiecie na cos takiego.

Wg Panów w serwisie ASO: "jest ileś tam modeli Mokki, no i w moim może tego nie być."

Albo, że jak włączony jest RDS to powinno działać. To ja mu na to, że nie. Że mam RDS "on" i mimo to po jakimś czasie zegar jest opóźniony (minutę lub dwie) i znów muszę go 'ręcznie' przestawiać. Bo dla mnie każda minuta jest istotna.

No to Pan serwisant mówi na to, że on ma w swoim RDS wyłączony. Ustawia zegarek ręcznie. (?)

A nawet jak wyłączy (RDS) to widać nazwę stacji, nie mówiąc o komunikatach.. Więc ręce powoli zaczęły mi opadać.

A i jeszcze usłyszałem taki tekst, że nie należy sugerować się instrukcjami, bo one są ogólnie do wszystkich modeli.

Tak więc się nagadałem, prawie przekrzyczałem, krótko mówiąc stwierdziłem, że to nonsens dalej ciągnąć z nimi ten temat. Ale i tak tego nie odpuszczę. Zwłaszcza po tym, co usłyszałem.

Choć może Wam się szybciej uda gdzieś zaciągnąć fachowego języka.

Dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tego się spodziewałem😖 Po lekturze setek postów wyrobiłem sobie taki obraz - w ASO rzadko kiedy zdarzają się fachowcy od elektroniki auta, którzy ogarniają co i jak powinno działać.

Dodatkowo zaczynam podejrzewać, że w Korei składa się te auta z różnych wersji komponentów, które pasują do Opla, Vauxhalla, Buicka i cholera jeszcze wie do czego. Pasują? Ogólnie tak ale może właśnie w niektórych przypadkach nie działa jakiś element. A to nie ma automatycznej aktualizacji czasu z RDS-a, a to w jednym aucie czujniki parkowania są domyślnie włączone a w innym domyślnie wyłączone i nikt nie wie dlaczego....

Do tego instrukcje napisane najbardziej ogólnie jak się da. Opisane wszystkie możliwe funkcje, bez zaznaczonego wyraźnie podziału, że dana funkcja występuje np. tylko w aucie z silnikiem 1.6 albo np. tylko w wersji Cosmo. Wrzucone wszystko do jednego gara i zastanawiaj się tu człowieku czy masz tę opcję w aucie czy nie masz. Winę za ten chaos informacyjny ponosi producent. Prawdopodobnie instrukcje serwisowe w zakresie elektroniki napisane są równie "zrozumiale" jak instrukcje dla użytkowników i ludzie z ASO pewnie dali sobie spokój z próbą zrozumienia tego galimatiasu i mogą jedynie wciskać klientom kit w nadziei, że ci się odczepią.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jakiś nadgorliwy programista-geniusz czort wie po co wstawił skopany warunek widoczności przycisku Autoregulacja?  I mimo, że teoretycznie powinno być widać ten przycisk, to jednak jest ukryty.

Gdyby nie użyto żadnego warunku widoczności, przycisk byłby widoczny zawsze i najprawdopodobniej wszystko działałoby OK.

To są moje czcze domysły oczywiście, chociaż uważam, że jest to wersja dosyć prawdopodobna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności