Skocz do zawartości

P1101 + P0171


Radzium

Rekomendowane odpowiedzi

Witam znowu.

Pojawił mi się check engine. Auto mokka 1.4 turbo LPG 140km 2015. 

Dwie usterki:

E8 p0171 mieszanka zbyt uboga (bank1)

P1101 - zależny od producenta 

Auto na zimnym dość dziwnie pracuje, tak jakby wieszają się obroty, np jak jadę na jedynce to sam trzyma aż 1500 obr nawet jak puszczę gaz i dam na luz. Oczywiście jest ogromne spalanie przy tym bo silnik aż wyje, tak jakby sam sobie zwiększył obroty.

 

Ostatnio wymieniał mi spec sprężarkę od klimy może coś nie podłączył lub nie styka? Po odbiorze auta nie było problemu, ani błędu, dopóki wieczorem nie pojechałem na nockę do pracy - wtedy się zapalił check.

mokka.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest dużym problemem użycie wyszukiwarki na forum? Jeśli zajdzie konieczność dopytania o coś to można dopisać się w istniejącym już temacie (a jest tego ogrom) zamiast zakładać pierdylion siedemset dwudziesty temat o tym samym...

 

 

A jest tego kilka stron. To tak na przyszłość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Membrana ok bo uszczelniał mi mechanik górny dekiel i miskę. Niestety po skasowaniu błędu wskoczył znowu po przejechaniu 2 km.  Zauważyłem jeszcze że na wolnych obrotach zapalała się kontrolka auta z poślizgiem czyli jakieś ESP/ASR? Jak ruszę i chwilę przejadę to gaśnie. Na biegu jałowym silnik zmienia obroty do np 1100 chwilę i spada do 900 i znowu podbija. Przy gaszeniu silnika trochę trzęsie autem. To tyle co zaobserwowałem. Przeczyscilbym przepustnice, ale ma ktoś jakiś filmik zdjęcia krok po kroku? Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Radzium napisał:

Przeczyscilbym przepustnice, ale ma ktoś jakiś filmik zdjęcia krok po kroku?

Kuźwa...

Ale zaczniesz w końcu sam cokolwiek szukać, czy jak klient w podrzędnej knajpie wpadasz, pstrykasz palcami i czekasz, aż podadzą na tacy?

Jest na tym forum WSZYSTKO o co pytasz, trzeba tylko poświęcić chwilę na szukanie.

To jak będzie? Nadal będziesz małym dzieckiem w dużym, ciemnym lesie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Membrana przerwana, zasysa powietrze ostro, narazie złapałem ten dekiel od membrany na opaski żeby się jakoś trzymało i dało jezdzic. Zamówiona całą pokrywa za stówkę z hakiem. Grzybek w rurce od kolektora jest ale od strony turbo. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisze, żeby ktoś wiedział na przyszłość, no więc, Błędy powodowało zasysanie lewego powietrza przez membranę w pokrywie zaworów, była pęknięta tak jak już wspomniałem. Grzybki były ok, w mokkach są już poprawione kolektory i ponoć problem nie występuje.

 

Niestety dodatkowo lał mi się olej spod rozrządu więc musiałem zrobić uszczelkę rozrządu, Simmering wału korbowego oraz uszczelki wałków no i miska również off i góra zaworów nowa bo razem z membraną. Takze trochę roboty. Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności