markoni Opublikowano 6 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2019 Witam przeglądam mój pakiet Opel Flex Care i nie mogę się doszukać numeru gdzie się dzwoni w razie awarii.Wiadomo że towarzystwa ubezpieczeniowe mają kontakt 24 godz a w przypadku Opla nie wiem. Czy w przypadku jazdy poza granice trzeba mieć przy sobie certyfikat . Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10373 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekGd Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 (edytowane) W celu uzyskania odpowiedniej obsługi w razie wystąpienia awarii, w pierwszej kolejności należy skontaktować się z Centrum Opel Assistance. To bardzo ważne !! 0 800 70 77 50 (bezpłatny) +48 61 831 99 36 (płatny) z reguły ten płatny odbierają, wiem bo korzystałem już. I trzeba niestety na konsultanta dłuuuuugo czekać. Edytowane 7 Lutego 2019 przez TomekGd Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10374 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Witam przeglądam mój pakiet Opel Flex Care i nie mogę się doszukać numeru gdzie się dzwoni w razie awarii.Wiadomo że towarzystwa ubezpieczeniowe mają kontakt 24 godz a w przypadku Opla nie wiem. Czy w przypadku jazdy poza granice trzeba mieć przy sobie certyfikat . Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10375 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markoni Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 dzięki za te telefony a co z tym certyfikatem wozić czy nie Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10376 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekGd Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 w moim przypadku wystarczyło podać numer rej pojazdu. Potwierdzić potem w rozmowie dane właściciela i powiedzieć co się stało. Potem seria pytań od konsultanta i w zależności od rodzaju sprawy, sposób jej rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 po numerze VIN - jest w szczegółach w jakich krajach obowiązuje rozszerzona gwarancja. Ogóle w UE bez problemu. Dokument i tak jest tylko po Polsku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10378 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekGd Opublikowano 7 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2019 Oczywiście można to też załatwic poprzez OnStar na pokładzie . Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/26-gwarancja-flexcare/page/5/#findComment-10379 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.