Gość bojalekt Opublikowano 21 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2019 Mój przypadek. Kontrolka zapaliła Mi się 2 razy jak "dobijałem" świece do 62 tyś, przy mocnym i gwałtownym przyspieszaniu. Po ponownym uruchomieniu silnika już nie było kontrolki. Odczytali i skasowali błąd przy wymianie świec i na razie OK. Nie zapytałem niestety o kod błędu. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-10449 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbinat Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 witam Po 5 latach bez awaryjnej jazdy zapalila sie pomaranczowa kontrolka silnika!!!!!!!!!!!!!. Samochod zapala , dobrze jezdzi, nie ma do czego sie przyczepic tylko razi wzrok gdy patrzymy na zegary. Bylem u mechanika i z komputera odczytal blad silnika PO171 i stwierdzil ze to do wymiany modul sterujacy!!!!!!!!!!!!!, pojechalem do ASO i dopiero na przyszy tydzien zostalem umowiony. Ciekawe jaka bedzie diagnoza?????, Czy ktos mial taki blad????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-10885 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Błąd P0171 – System Too Lean Bank 1 Możliwe przyczyny Przecieki powietrza wlotowego Wadliwa pierwsza podgrzewana sonda lambda Nieprawidłowe spalanie Wadliwe wtryskiwacze paliwa Wycieki gazów wydechowych Nieprawidłowe ciśnienie paliwa Brak paliwa Wadliwy czujnik masowego przepływu powietrza (MAF) Nieprawidłowe podłączenie węża odpowietrzania skrzyni korbowej (PCV) Uwagi techniczne Jeśli P0171 jest połączony z kodem P0174, jest bardzo prawdopodobne, że problem jest spowodowany wyciekiem. Jeśli nie ma wycieków wlotowych, następnym krokiem jest wymiana filtra powietrza i wyczyszczenie miernika przepływu powietrza. Jeśli problem będzie się powtarzał, może zajść potrzeba wymiany przedniego czujnika tlenu (O2). Kiedy zostanie wykryty kod? – Układ wtrysku paliwa nie działa prawidłowo. – Wielkość kompensacji współczynnika mieszanki jest zbyt mała. (Stosunek mieszanki jest zbyt ubogi.) Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-10886 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbinat Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 duzo podales przyczyn tego bledu, ciekawe co powiedza w ASO?????????????. Zrobilem sobie wycieczke po autostradzie i wcale zadnych dolegliwosci nie widze: silnik zapala za 1 razem, wolne obroty sa utrzymywane na prawidlowym poziomie, brak jakichkolwiek wahań , samochod przyspiesza jak dawniej, tylko ta nieszczesna kontrolka!!!!!!!!!!!!!!!!!!, nadmieniam ze rano byl wymieniony orginalny filtr powietrza!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-10888 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2019 Faktycznie przyczyn tego błędu może być wiele, w Astrach J z tym silnikiem często przyczyną było zacięcie się zaworu par paliwa w pozycji otwartej. Tak samo miałem i ja. Diagnoza prosta i szybka, max 10 min "pod domem". Zdemontować zawór z dwóch szybkozlaczek i wystarczy w niego dmuchnąć. Nowy, sprawny jest zamknięty. Zawór jest otwarty, jest dopływ "lewego" powietrza i błąd o złym składzie mieszanki. W trakcie normalnej jazdy nie było żadnych oznak, tylko palił się check. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-10909 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lechocz Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Czy ktoś może mi podpowiedzieć łopatologicznie jak dokonać adaptacji przepustnicy po czyszczeniu? Szukam bowiem jak to wykonać i poza ogólnikowymi stwierdzeniami nie mogę znaleźć nic dokładniejszego na temat wykonania tejże czynności tak krok po kroku. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-12456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2019 Dwa razy czyściłem przepustnicę i nie musiałem wykonywać tego procesu, po czyszczeniu składasz i działa. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-12460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary1977 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Też kiedyś walczyłem z błędem P1101 i czyszczenia przepustnicy nic nie pomogło ( może na krotko ale za chwile błąd wracał) a jak się okazało do winowajcą był zaworek w kolektorze ssącym, teraz jak mam błędy P01731, P0299 lub P1101 to atakuję odmę, w dwóch oplach wymieniłem kolektory ssące na takie po regeneracji a jeden kline zgodził się na test typu zaślepienie tego otworu w którym powinien być zaworek, test zdał egzamin i na razie jest spokój (1,5 roku) Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-13015 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szary1977 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 W dniu 27.04.2019 o 09:35, miszkoo napisał: Faktycznie przyczyn tego błędu może być wiele, w Astrach J z tym silnikiem często przyczyną było zacięcie się zaworu par paliwa w pozycji otwartej. Tak samo miałem i ja. Diagnoza prosta i szybka, max 10 min "pod domem". Zdemontować zawór z dwóch szybkozlaczek i wystarczy w niego dmuchnąć. Nowy, sprawny jest zamknięty. Zawór jest otwarty, jest dopływ "lewego" powietrza i błąd o złym składzie mieszanki. W trakcie normalnej jazdy nie było żadnych oznak, tylko palił się check. Pozdrawiam Tylko to jest test wężyka odmy a trzeba jeszcze zerkać czy jest zaworek w kolektorze zwrotnym i czy prawidłowo działa i czy membrana odmy nie jest pęknięta. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-13016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Nie rozumujecie jak należy. Jeśli występuje tylko P1101 to przepustnicę wystarczy wyczyścić i zda to egzamin. Jeśli z P1101 występuje jeszcze jakiś związany bezpośrednio z dolotem (skład mieszanki, ciśnienie doładowania, przepływomierz) to nie jest to sprawa brudnej przepustnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/308-pomara%C5%84czowa-kontrolka-silnika-cz%C4%99sto-si%C4%99-zapala/page/2/#findComment-13019 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.