Skocz do zawartości

Mokka przed czy po lifcie?


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Witam jako nowy user i być może przyszły posiadacz Mokki.Poszukuję uniwersalnego autka do miasta i na wypady poza-padło na Mokkę (jeszcze Captur jest brany pod uwagę).Pytanie-jeśli Mokka to przed czy po lifcie?

Gdzieś czytałem że cena auta po lifcie będzie znacznie wyższa-czy warto dopłacać do trochę świeższego wyglądu ok 15 tyś?

Druga sprawa za ile realnie można kupić Mokkę 1,4?Może być demo lub wyprzedaż rocznika...nie ukrywam że myślę by wydać jak najmniej i chyba kupić auto w kredycie 4x25 (wg. mnie to dobra opcja),dodatkowo pasuje kupić taką wersję by nie pluć sobie w brodę za jakiś czas że nie ma tego co potrzeba w wyposażeniu (choć po poprzednim Scenicu III ciężko mi będzie dogodzić) ale dla mnie Krakusa :-) ważny jest też koszt zakupu.

Wiem już że musi być 1,4t,może w przyszłości lpg-czy każdy 1,4 nadaje się do tego z automatu czy trzeba jak ktoś tu pisał zamawiać wersje że wzmocnionym gniazdami?

Proszę z grubsza o odp. i pozdrawiam.l

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/
Udostępnij na innych stronach

1. było na forum o gazowaniu 1,4T i o głowicy. Było o gniazdach w tym silniku, było też o tym, że informacja ta jest zawarta w VIN. Poczytaj. Pokrótce: tak.

2. każdy lift coś poprawia i coś psuje. W mojej prywatnej ocenie szkoda wydawać tyle kasy na liftowaną Mokkę, bo:

a. ma brzydszy środek od obecnej

b. materiały środka wydają się być tandetniejsze

c. z pewnością to auto będzie cierpieć na choroby wieku dziecięcego - w przeciągu roku-dwóch poprawią, co kuleje

3. cena zakupu zależy przede wszystkim od wersji i wyposażenia. Nikt nie odpowie na to pytanie, bo za głupie ksenony dopłacałem 5500,-. W wyposażeniu dodatkowym utopiłem coś koło 20k. Na pewno nie sprzedałbym jej za cenę rocznika 2014 w wersji Active z ohydną zygzakowatą tapicerką i wyposażeniem standard :D

Pojedź, pooglądaj i popytaj.

 

P.S.

Prywatnie, jako mechanik samochodowy, udzielę dobrej rady: francuskie są dobre dziwki i wino, nie samochody, bo te są jedynie ładne.

Argument, że Scenic był i wogóle że super, niestety nie trafiają do mnie. Widzę, co potrafi się zepsuć we francy, bo ogromna ilość tego do nas zjeżdża na serwis. Element, który w niemieckim aucie służy przez całe jego życie, we francuzie się potrafi rozlecieć i wyglądać jak po wojnie.

Ale to tylko moja sugestia jeśli chcesz mieć spokój na lata i nie rwać włosów z głowy...

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4327
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi i cenne informacje zwłaszcza tą o dziwkach :-).

W sumie źle doprecyzowalem pytanie za ile można kupić...chodziło o to ile realnie da się urwać w Oplu z cennika.

Pisząc o Sceniku chodziło mi o jego funkcjonalność i wyposazenie-ten którego miałem miał super wypas i pod tym względem pewnie będzie ciężko go pobić.W sumie miałem 3 Ople (Omega,Meriva) i były ok.Myślę wrócić do marki,choć Merivy jeździły jak wozy drabiniaste to też były bardzo funkcjonalne.

Co do silnika 1,4 i gazu czytałem informacje na forum,prosiłbym jednak o doprecyzowanie czy kupując dowolne 1,4 mogę je bez obaw gazować czy kupując 1,4 muszę zamówić na wejściu silnik wzmocniony-przystosowany do gazu.Zamawiając auto nie poznam od razu vinu by wiedzieć jaki jest...

ArKos myslisz że lift zmieni Mokke na tyle by przechodziła znów tzw choroby wieku dziecięcego?Szczerze mówiąc wątpię-z tego co czytalem ten lift to zmiany głownie wizualne i zewnętrzne,tam się raczej nic nie popsuje.Chyba że nowe lampy LED,lub nowy system multimedialny który dają teraz do nowych Opli.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4330
Udostępnij na innych stronach

Realnie zależy od dealera, ile urwiesz. Jak ma dużo zalegających aut, to więcej zejdzie. Okolice 13-15k są dość realną kwotą.

Nie da się zamówić auta ze wzmocnionym silnikiem, bo nie ma czegoś takiego. Albo kupujesz z LPG albo w benzynie. Obecnie od 2015 roku można bez obaw gazować 1,4T bo wszystkie silniki mają takie głowice jak te z LPG.

Lift niby wizualny, ale:

- inne radio

- inny klimatronik

- inne zegary

Z pewnością zmienią coś jeszcze, czego nie widać. Choćby lampy - wygląda, że będzie taki led jak w audikach. Nie chciałbym, żeby paski w przednich reflektorach przestały mi świecić po 3-4 latach, a tak bardzo często ma to miejsce w audiku. Lampa kosztuje ponad 5k, więc wolałbym na co inne wydać kasę. Ja bym poczekał z rok i zobaczył, jakie opinie będą o tej poliftowej.

Onegdaj Mercedes A klasa był hiciorem. Ludzie rzucili się, jak Reksio na świeży boczek. I auto testu łosia nie przeszło bo się przewracało, i musieli poprawiać zawieszenie i ESP. Nowe zawsze kryje niespodzianki.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4331
Udostępnij na innych stronach

W 2010 roku kupiłem Astre H bo była tańsza od Astry J. J była nowością i tez mówili, ze bedzie chorować. Pózniej 4 lata żałowałem. Moim zdaniem jak wydawać takie pieniądze to na nowa Mokke.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4334
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po raz kolejny spotkałem się z informacją na forach że po 2015r. gniazda są utwardzone pod LPG. W salonie powiedzieli że mój silnik nie ma utwardzonych gniazd, moja została wyprodukowana w lutym 2015r.

Sprawdzałem po VIN dekoderze ale nie ukazują się pełne dane.

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4346
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Po raz kolejny spotkałem się z informacją na forach że po 2015r. gniazda są utwardzone pod LPG. W salonie powiedzieli że mój silnik nie ma utwardzonych gniazd, moja została wyprodukowana w lutym 2015r.

Sprawdzałem po VIN dekoderze ale nie ukazują się pełne dane.

 

U mnie podobnie - w salonie powiedzieli, że nie nadaje się pod LPG (auto z sierpnia 2015).

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4347
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ktoś tu mocno przesadził z ceną Mokki po lifcie. Są już oficjalne ceny Mokki X i są podobne jak ceny katalogowe starej Mokki.

Przykładowo cena Mokki X 1,4 Turbo 140 KM Start/Stop M6 wersja Elite (dawne Cosmo) to 84750zł

a cena katalogowa starej Mokki 1,4 Turbo 140 KM Start/Stop M6 wersja Cosmo to 84250zł  więc różnice 500zł a nie 15tyś.

 

       http://moto.pl/MotoPL/7,88389,20717450,opel-mokka-x-ceny-w-polsce-zmiany-na-lepsze.html

Odnośnik do komentarza
https://mokkaforum.pl/topic/310-mokka-przed-czy-po-lifcie/#findComment-4354
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności