CzEkCzEk Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Jak już masz LPG zamontowane to kontroluj profilaktycznie luzy zaworowe. Jak o to nie zadbasz pewnego dnia zapali się check engine odczytasz któryś z błędów ( P0300,P0301,P0302,P0303,P0304) tylko potem może nie być już czego regulować. Mam doświadczenie z silnikami 1,6 suzuki gdzie przy regulacji co ok 30tyś km i dobrym lubryfikatorze samochody nawet 200tyś na gazie robią. niestety w przypadku 1,6 Opla masz regulację szklankami ( dosyć droga) dlatego instalacja LPG w tych silnikach jest ekonomicznie nieuzasadniona, tylko żaden gazownik Ci tego nie powie bo zarobić chce. Ogólnie sprawa wygląda tak. Jak chcesz jeździć na gazie to dobry lubryfikator trochę spowolni siadanie zaworów. Dodatkowo co 30-40 tyś kontrola i regulacja luzów zaworowych będzie cię kurczyć luz na zaworach wydechowych. Jak już skończy się regulacja ( tj zamontujesz najmniejsze szklanki) to jeździć tylko na PB albo "Głowa do gówy" Po demontażu dać zakładowi obrabiającemu głowice najgrubsze szklanki i można znów jeździć i regulować. Regulacja u Ciebie nie będzie tania, proś mechanika o stare szklanki które Ci wymienił, czasem mogą się przydać.No i nie kieruj się ceną oraz czasem usługi, żeby wymienić szklanki po pomiarze trzeba zdemontować rozrząd i wałki więc usługa nie będzie szybka ani tania. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salmiak Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Dziękuję, mam nadzieje że w ogóle nic nie będzie się złego działo. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10316 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzEkCzEk Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Nie chcę Cie martwić, ale bez kontroli luzu zaworowego, podstawione zawory w tym silniku to tylko kwestia czasu Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salmiak Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10321 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stackburn Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Luz luzem (trzeba regulować i tyle) ale instalacja z dotryskiem benzyny powinna zdać egzamin. Dodatek na poziomie 5% nie zrujnuje portfela a zdecydowanie zmniejszy ryzyko zniszczenia gniazd zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salmiak Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Jeśli chodzi o ten dotrysk BENZYNY to prawdopodobnie jest zainstalowany przez opla w firmie BRC jest Sequent 24.11 to instalacja piątej generacij Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10326 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Raz: 5 generacja to wtrysk gazu w fazie ciekłej. Mylisz tu pojęcia. Dwa: Opel nic nie instaluje. Dotrysk benzyny posiada każdy obecnie produkowany sterownik LPG 4 generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/621-instalacja-lpg-16/page/2/#findComment-10327 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.