Skocz do zawartości

Pocenie się silnika,wycieki oleju....


Gość Jackof

Rekomendowane odpowiedzi

Mam do was pytanie skad może być ten wyciek jak na zdieciu poniżej?

post-4-0-48075000-1428599429_thumb.jpg

 

trochę bliżej

post-4-0-77197100-1428599443_thumb.jpg

Mi to na jakiś konserwant nie wygląda-jakby smola?

 

To  co widać w kolo tych srub to tez jakies zapocenia chyba?Wymieniali mi uszczelke dekla zaworow, wtedy pocilo się kolo uszczelki a teraz wkolo srub? Możliwe to czy to jakies pozostalosci? Na srubach nie czuc oleju, bardziej jak jakiś mini przedmuch.

post-4-0-47705500-1428599573_thumb.jpg

 

a silniczek 1.4 T 120km w Merivie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w serwisie, jedna śrubę mechanik od dekla zaworów wykręcił potraktował  ją szara masa uszczelniającą i ponownie wkręcił. Podobno oring (uszczelka mogła słabiej trzymać).

Zapocenie głębiej potraktowane benzyna ekstrakcyjna i odmuchane sprężonym powietrzem-kazał mi to obserwować wg niego podczas wymiany uszczelki dekiel kładzie się  na prawą stronę i cos mogło ścieknąć...wątpię. Zdziwiło mnie to, iż aso rozróżnia wyciek i zapocenia jako osobny temat. Gdy coś cieknie i jest plama oleju ok naprawa , gorzej gdy coś się poci....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 jedna śrubę mechanik od dekla zaworów wykręcił potraktował  ją szara masa uszczelniającą i ponownie wkręcił. Podobno oring (uszczelka mogła słabiej trzymać).

O żesz ja pier*ole... Ta śruba ma specjalne zgrubienie, żeby NIE DAŁO SIĘ jej wyjąć z dekla. Zastanawiam się, czy zrobili Cię w bambuko, czy wytargał ją na chama... Motyw masy szczelniającej, jaki zastosował, nie mieści się moim zdaniem w kanonach naprawy gwarancyjnej. Idąc tym tropem popaprają Ci wszystkie uszczelki masą zamiast je wymienić, bo ciekną?

 

 

 Zdziwiło mnie to, iż aso rozróżnia wyciek i zapocenia jako osobny temat. Gdy coś cieknie i jest plama oleju ok naprawa , gorzej gdy coś się poci.... :)

No jest różnica. Wyciek to wyciek - mokre, widoczne skropliny oleju. Zapocenie - tłustawa plamka bez skroplin oleju. Nie zmienia to faktu opowiadania bajek o wymianie uszczelki. Ani nie kładzie się nic na prawą stronę (wymieniłem kilkadziesiąt takich uszczelek i pokrywę kładzie się pionowo, aby uszczelka się nie podwinęła) ani też nie powinno nic się tam wydostać, bo zgodnie z instrukcją serwisową przy wymianie uszczelki należy OCZYŚCIĆ I UMYĆ (odtłuścić) oba elementy - tu i pokrywę i głowicę, w miejscu przylegania uszczelki.

 

Nie wiem co to za ASO, ale niezbyt solidnie to wygląda...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ASO Opla a jakie ma być ;-)??autozliborz-zabki  hehe. Tą srubkę łatwo wyjął , ehh nie ważne, gwarancja jest, jest i to rozszerzona na 5 lat.post-4-0-69807200-1429469663_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności