Gość Jackof Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Mam do was pytanie skad może być ten wyciek jak na zdieciu poniżej? trochę bliżej Mi to na jakiś konserwant nie wygląda-jakby smola? To co widać w kolo tych srub to tez jakies zapocenia chyba?Wymieniali mi uszczelke dekla zaworow, wtedy pocilo się kolo uszczelki a teraz wkolo srub? Możliwe to czy to jakies pozostalosci? Na srubach nie czuc oleju, bardziej jak jakiś mini przedmuch. a silniczek 1.4 T 120km w Merivie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Rura przepustnicy za słabo ściągnięta opaską lub poci się spod uszczelki głowicy. Zapocenie na deklu wygląda na uszczelkę pokrywy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jackof Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Do Aso wybieram sie w najblizsza sobote(juz umowiony), zglaszam kilka rzeczy hurtem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jackof Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Byłem wczoraj w serwisie, jedna śrubę mechanik od dekla zaworów wykręcił potraktował ją szara masa uszczelniającą i ponownie wkręcił. Podobno oring (uszczelka mogła słabiej trzymać). Zapocenie głębiej potraktowane benzyna ekstrakcyjna i odmuchane sprężonym powietrzem-kazał mi to obserwować wg niego podczas wymiany uszczelki dekiel kładzie się na prawą stronę i cos mogło ścieknąć...wątpię. Zdziwiło mnie to, iż aso rozróżnia wyciek i zapocenia jako osobny temat. Gdy coś cieknie i jest plama oleju ok naprawa , gorzej gdy coś się poci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 jedna śrubę mechanik od dekla zaworów wykręcił potraktował ją szara masa uszczelniającą i ponownie wkręcił. Podobno oring (uszczelka mogła słabiej trzymać). O żesz ja pier*ole... Ta śruba ma specjalne zgrubienie, żeby NIE DAŁO SIĘ jej wyjąć z dekla. Zastanawiam się, czy zrobili Cię w bambuko, czy wytargał ją na chama... Motyw masy szczelniającej, jaki zastosował, nie mieści się moim zdaniem w kanonach naprawy gwarancyjnej. Idąc tym tropem popaprają Ci wszystkie uszczelki masą zamiast je wymienić, bo ciekną? Zdziwiło mnie to, iż aso rozróżnia wyciek i zapocenia jako osobny temat. Gdy coś cieknie i jest plama oleju ok naprawa , gorzej gdy coś się poci.... No jest różnica. Wyciek to wyciek - mokre, widoczne skropliny oleju. Zapocenie - tłustawa plamka bez skroplin oleju. Nie zmienia to faktu opowiadania bajek o wymianie uszczelki. Ani nie kładzie się nic na prawą stronę (wymieniłem kilkadziesiąt takich uszczelek i pokrywę kładzie się pionowo, aby uszczelka się nie podwinęła) ani też nie powinno nic się tam wydostać, bo zgodnie z instrukcją serwisową przy wymianie uszczelki należy OCZYŚCIĆ I UMYĆ (odtłuścić) oba elementy - tu i pokrywę i głowicę, w miejscu przylegania uszczelki. Nie wiem co to za ASO, ale niezbyt solidnie to wygląda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jackof Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 No ASO Opla a jakie ma być ;-)??autozliborz-zabki hehe. Tą srubkę łatwo wyjął , ehh nie ważne, gwarancja jest, jest i to rozszerzona na 5 lat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radd Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opinie o ASO do naszego wątku należy dodać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.