Gość lolo49b Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Mam przejechane 5600 km w okresie zimowym faktycznie drugi bieg wchodził ciężej, teraz tylko przy pierwszym ruszaniu gdy jest rozgrzany nie mam tego problemu. Może nasze skrzynki muszą się dotrzeć i poukładać ? i przy milionowym przebiegu będą płynnie chodzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-543 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 przy milionowym przebiegu będą płynnie chodzić ? Zaręczam, że po 250-300 tysiącach przebiegu, mało co z tej skrzyni będzie się nadawać do wykorzystania... Zobacz jak wygląda M32 z 1.7cdti 3-latka z przebiegiem 120kkm: Faktem jest, że służbówka. Faktem jest, że intensywnie eksploatowane. Ale też faktem jest, że to zbyt mały przebieg, aby wszystkie zęby z koła 6 biegu były ojebane do zera. Żuk miał mocniejsze skrzynie... Dziura w obudowie - łożysko rolkowe zatarte, stanęło na sztorc i rolki wywaliły dziurę. Zębatka 6 biegu goła. Reszta zębatek mocno pokaleczona - praktycznie każda uszkodzone zęby. Na dole skrzyni komplet zębów z 6 biegu. Skrzynia nie nadaje się do naprawy - tylko wymiana. Zabezpieczenie łożyska widoczne na zdjęciu schodzi po chwyceniu palcami... Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-546 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jackof Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Dobre te zdiecia,sieczkarnia w srodku-moze olej flotowiec spuszczal albo wada podczas montazu. Widac producent oszczedza i oblicza zywotnosc,wystarczy ze zmniejszy do kilku mikronow ta najtwardsza warstwe,a potem miekie te zeby i sie siekaja od tarcia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-547 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lolo49b Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 ArKos jestem przerażony ! Wymieniam auto przy przebiegu około 100000 to może wytrzyma ? Wszystkie koncerny robią buble! , Czytałem wczoraj artykuł o teście Audi Q3 i też po kilkudziesięciu tysiącach rozsypała się skrzynia, redaktor dochodził jak to jest możliwe że w tak prestiżowym aucie jest to możliwe i dostał informację od producenta że wyszła partia skrzyń w których robot montujący źle zakładał podkładkę ? Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-548 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2015 redaktor dochodził jak to jest możliwe Odpowiedź jest prosta: Przed laty elementy skrzyń biegów produkowano ze 100% stali. Były wytrzymałe, trwałe i długowieczne. W dobie obniżania kosztów produkcji, czyli od czasu, gdy księgowi zamiast inżynierów zaczęli projektować auta, zaczęto stosować 80% stali i 20% gównolitu. Kiepska sprzedaż aut wymaga obniżenia ceny, aby być konkurencyjnym wobec innych koncernów, więc zmierza się do obniżania kosztów produkcji stosując mniej stali, która jest droga. Tym sposobem używa się teraz 70% stali i 30% gównolitu... Poczekajcie troszkę - niech minie ze 2-3 lata i zobaczymy wszystkie górnolotne pomysły ekonomiczne w fazie rozkładu - na przykład taki Ecoboost Forda czyli 1.0 turbo 3 cylindry 125kM w nowym Mondeo... Takie coś moim zdaniem jest jak jednorazowa maszynka do golenia. Wszystkie koncerny mają taką padakę. To jest ogólnoświatowa tendencja zmierzająca do jak największego procentowego udziału w rynku. Wyłamują się jedynie firmy dla bogaczy, czyli niskomasowa produkcja - Bentley, Rolce Royce, Bugatti i supercars - Ferrari, Lambo, Koeniggseg, ale za te auta trzeba płacić miliony. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-549 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namor Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Witam, koledzy u mnie jak wyżej, drugi bieg do momentu rozgrzania oleju załączanie z pewnym oporem,Jak baaaardzo delikatnie podchodzę do załączenia drugiego biegu to czuję pod ręką delikatne, nie wiem jak to nazwać zgrzytnięcia, jednak nie słyszalne na zewnątrz. Po rozgrzaniu oleju wszystko działa idealnie .Więc jaka przyczyna ciężko wchodzącego drugiego biegu na zimnej skrzyni biegów . Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-5609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 TTTM. Ten typ tak ma... Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-5610 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 U mnie dawno minęło bezpowrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-5612 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 U mnie 35kkm i nadal jeszcze jest... Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-5613 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Buzka23 Opublikowano 19 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2017 Ja miałem objaw opisany z tematu czy szarpniecie. Zgrzytow nigdy nie bylo Cytuj Odnośnik do komentarza https://mokkaforum.pl/topic/70-mokka-14-szarpie-na-2-biegu/page/2/#findComment-5614 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.