Skocz do zawartości

Mokka 1.4, szarpie na 2 biegu


Gość Buzka23

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 46
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kolego ArKos,wcześniej pisałeś że u Ciebie jest podobna sytuacja z drugim biegiem ,też ciężej wchodzi na zimnej skrzyni.Bardzo się liczę z Twoją opinią i bardzo jestem ciekaw czy masz zalaną skrzynię biegów olejem Fusch Ttitan Sitofluid 75W80.Jeśli tak to przy jakim przebiegu to zrobiłeś no i czy ten olej wiele zmienił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość kamil_balcerowski

Ja mam aktualnie 82850km na licznku i drugi bieg od nowości wchodzi ciężej od pozostałych (a "na zimno" to prawie jak siłownia :D) ale nie zdarzyło mi się, żeby pojawił się zgrzyt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziękuję za pomoc w podjęciu decyzji.Jednak nie jestem do końca przekonany do tej wymiany,biorąc pod uwagę modyfikacje skrzyni w RM2015 no i o ile pamiętam zmianą oleju.Wcześniej ArKos wspominałeś że takie zmiany zaszły.Ogólnie w internecie można znaleźć dużo na temat skrzyni M32 a wszystkie opinie zmierzają do tego że skrzynia ta nie jest do końca dopracowana,a szkoda bo autko super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy,ArKos nawiązując jeszcze do tematu wymiany oleju , po długim namyśle chcę go wymienić  .Serwisy robią wszystko aby mi to udaremnić a najlepiej przyjechać do nich.Wczoraj podzwoniłem po serwisach Katowice,Rybnik,i dowiedziałem się że moja skrzynia M32 nie posiada korka spustowego,kontrolnego a do wlewowego jest ciężkie dojście.No i poszedłem do autka otworzyłem maskę i nie jak było opisane że do wlewu trzeba demontować podstawę akumulatora U mnie do korka wlewu jest bardzo dobre dojście ,oczywiście butelką nie wlejesz ale wężyk z lejkiem to bez problemu.następna rzecz jaką zrobiłem skręciłem lewe koło do oporu  i na sto procent jest korek spustowy.Nie wiem czy jest kontrolny nie sprawdzałem.Jestem przekonany że to te korki ,wcześniej oglądałem zdjęcia umiejscowienia korków.Więc o co tutaj chodzi? ,pod  numeru vin moja skrzynia nie powinna posiadać tych korków taką dostałem odpowiedź w serwisach.Aby mnie przestraszyć to gościu z serwisu mówi żeby tam nic nie wykręcać bo mogę odkręcić śrubę od wodzików, mieli taki przypadek.Wiem,rozpisałem się trochę ale sam widzisz jaki można zrobić problem z wymianą oleju w skrzyni.Jutro jadę na wymianę oleju w silniku, zostaję przy serwisowym, objęła mnie również kampania techniczna bezpieczeństwa ,aktualizacja elektronicznego hamulca ręcznego. Przy wymianie od razu aktualizacja.Z tymi korkami to nie odpuszczę przy wymianie oleju podejdę do serwisanta  i zapytam o korki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności